Allekabels.nl reviews

8.0

Yannick
21-09-2022

Had een AUX kabel besteld en zou de dag nadien geleverd worden met briefpost.

Uiteindelijk 4 dagen later aangekomen en werkt de kabel ook niet goed.

Krijg constant gekraak op de speaker!

Heel erg teleurgesteld!

Mooie site

Mooie prijzen

Prachtige producten

Goeie en snelle bezorging

Mijn aan koop ervaring was heel goed

Jur
07-09-2022

Bestel nooit een product bij allekabels als je vooraf twijfel hebt of je het juiste product bestelt. Wil je het retourneren volgt er een moeizaam proces van formulieren invullen én betaal je zelf de verzendkosten voor de retour. Dus 2x verzendkosten totaal €8 (verzending naar klant en retour)

Slechte klantenservice. Nog nooit meegemaakt bij een webwinkel waarbij een retourzending altijd gratis is voor de klant

Cor
06-09-2022

Snelle levering voor een goede prijs. Een betrouwbaar bedrijf met een groot assortiment.

Corné
05-09-2022

Zeer tevreden: ik had een fout item gestuurd gekregen, maar dit was zeer snel en professioneel opgelost. Een aanrader!

05-09-2022

Een kabel besteld tbv een Samsung TV. Direct de volgende dag bezorgd. Top geregeld en ook niet onbelangrijk, de kabel is prima!

Harmonizer
05-09-2022

Besteld en snel geleverd , wel meerdere keren zo gedaan en altijd prima.

Elly
29-08-2022

Goede kwaliteit en zeer snelle service.

23-08-2022

Prima kabels, prima prijs en snelle verzending

Mike
19-08-2022

Niks op aan te merken wat besteld volgende dag in huis mvg

Alf
18-08-2022

Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas ondanks aandringen dat ik schade zou lijden, pas de dag daarna. Reacties op mails zijn hopeloos en een extra inspanning om toch op tijd te leveren bleven achterwege.

Mirko
16-08-2022

Ideaal bedrijf. Hebben een aanbod waar je U tegen zegt. Bezorging altijd netjes op tijd de volgende dag. Ook wordt je netjes op de hoogte gehouden van alles per mail!

Gert
15-08-2022

Mijn foute bestelling werd direct geannuleerd en terugbetaald. Mijn juiste bestelling verliep direct goed. Prima bedrijf en goede communicatie.

08-08-2022

Prima, alles verliep vlekkeloos.

Mario
05-08-2022

Goed product en snelle levering

Josiane.
05-08-2022

Alles zeer vlot en correct verlopen.

een aanrader.

Roeland
05-08-2022

Zij sturen je een ander product op dan dat zij adverteren. Eveneens klopt de omschrijving niet. Vervolgens moet je nog een aanvraag per brief versturen om het terug te zenden. Verzendkosten worden trouwens niet vergoed. Je kan het best dit bedrijf vermijden als de pest.

Ed

Super slechte klantenservice telefonische

Kunnen of willen niets opzoeken.

Als je iets retour willen zenden is een hele rompslomp en duurt erg lang met verwerking.

Eens maar nooit meer!

Hendrik
04-08-2022

Ruim assortiment, goede produkten en snelle levering.