Allekabels.nl reviews

8.0

Evert
04-08-2022

Goed product, goede informatie op site en snel geleverd.

31-07-2022

Produkt bevalt niet, om het te retouneren is een eindeloos gedoe. Het kost zoveel tijd dat ik het maar laat zitten. 2 keer gebeld om het op te lossen. zonder succes. Dus ik ga niet weer bestellen.

Els En Frans
26-07-2022

Prima materialen en tiptop levering. Een aanrader.

Gaby
26-07-2022

Maken er een gigantisch zooitje van, niemand verantwoordelijk. Onderdelen op voorraad welke niet op voorraad blijken te zijn. Feedback is er niet. Na div beloftes wordt je niet terug gebeld. Regent van de excuses. Kortom, als je zekerheid wilt hebben, bestel hier niet. Scheelt een hoop stress.

Marinus
25-07-2022

Snelle levering en goede service

Harry
07-07-2022

Snelle levering en het juiste materiaal die ik besteld had

Aart
06-07-2022

De service en snelle levering.

Ed
05-07-2022

Vlotte levering prima afgehandeld. Top.

Timo
04-07-2022

Van de 4 keer dat ik bij allekabels.nl besteld heb is het 1x goed gegaan. Klantenservice heb ik overigens wel goede ervaringen mee, maar er lijkt intern toch echt iets niet goed te gaan daar.

Is ook wel tekenend voor het bedrijf dat ze me vragen deze review te plaatsen terwijl bestelling nummer 4 inmiddels een week te laat is. Op de site word aangegeven dat artikelen op voorraad zijn terwijl dit niet het geval is.

Jullie hebben zo'n mooie webwinkel en assortiment, zonde hoe jullie ermee omgaan.

Daan
04-07-2022

Meerdere kabels besteld 2 dagen later in huis.Geweldig.

01-07-2022

Na de bestelling in afwachting van levering, na enkele dagen wachten per mail ongeïnformeerd waar de bestelling bleef, als antwoord kreeg PostNL de schuld want het was al per post verstuurd. Graag nog enkele dagen geduld was het antwoord op mijn tweede mail want PostNL had wel vaker problemen gegeven de laatste tijd, het was onderweg. Op dag 5 toch maar even gebeld met de klantenservice… die (overigens vriendelijke) dame vertelde me dat de bestelling nog helemaal niet in behandeling was genomen en dat het waarschijnlijk vandaag nog verstuurd zou gaan worden maaaaar, daar kon geen toezeggingen op gedaan worden.

Erg teleurgesteld in de afhandeling van deze bestelling!

Dan maar de bestelling gecanceld, wat blijkt… kan je net zolang op het terugstorten van je geld wachten als op de niet geleverde bestelling. Hele slechte zaak, zeker als je bedenkt dat ik in het verleden graag bij Allekabels bestelde.

Thomas
01-07-2022

Producten zijn perfect, uitleg op de site ook.

Juist is het zeer onduidelijk of de betaling nu afgehandeld is of niet, daardoor product 2 maal besteld. Misschien nog een puntje die kan verbeterd worden, de levering, was zeker niet de dag erna maar 7dagen na de bestelling. Misschien toch een andere partner zoeken voor snellere leveringen naar België.

Truus
30-06-2022

Slecht bedrijf die werknemers slecht behandelen en je eruit gooien terwijl je een vast contract zou moeten krijgen einde uitzendcontract. Kunnen niet tegen mensen met eigen mening .sturen andere producten op wat een klant vraagt, omdat dat zo in hun assortiment vast staat . 🤔 in de avond doen ze de toiletten op slot voor de werknemers .die dan moeten gaan vragen voor de sleutel.?

Dit is een creche of niet dan .

Daar zou je niet willen werken .te vies en slecht betaald voor wat je MOET doen.

Freddy
29-06-2022

Kabels besteld, volgende dag keurig netjes bezorgd

Hanneke
29-06-2022

Altijd op voorraad wat ik zoek en binnen 24 uur in huis

Manuel
27-06-2022

Aangezien het een lokaal bedrijf was, had ik de gedachte steun hun en bestel hier een product. Nou helemaal fout dus. Want een slechte service!

Allereerst krijg ik een verkeerd product geleverd.

Daarna bel je de servicedesk kom je tot je verbazing dat dit een algemeen probleem bij Allekabels is want hey! Ze hebben gewoon een Optie in het keuze menu gemaakt voor het foutieve product geleverd….

Uiteindelijk Optie 7 na 5 minuten het bandje te hebben geluisterd. Word er 2x opgehangen….

Toch de servicedeskmedewerker aan de lijn gekregen en alles voor me laten regelen. E-mail gekregen dat het die zelfde dag nog werd verzonden.

Bel ik vandaag (3 dagen later) krijg ik te horen dat de order nog opgestuurd is en geen idee waarom.

Nou ik heb me order laten annuleren en gun het wel een bedrijf die wel weet hoe een bedrijf gerund moet worden…. Bah bah dit bedrijf is een grote grap.

26-06-2022

Twee 12 volt ventilators besteld, op hun website stond vermeld met 4 polige molex aansluiting maar zonder afbeelding. Achteraf bleek het toch de verkeerde conector te zijn, nu draai ik voor de retourzending op. En er word niet eens gevraagd wat ik nu eigenlijk nodig ben, heb het meerdere keren omschreven met codenummer van de connector er bij maar hier reageren ze niet op. Waardeloze service was de eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel in oplossingen word niet meegedacht 😡👎

Sonja
22-06-2022

Telefonisch zijn ze echt onmogelijk te bereiken. Na het keuzemenu wordt de verbinding verbroken. Echt vervelend

20-06-2022

Bij achteraf betalen ( billink)en 4 mails verder bestelling toch maar geannuleerd ,heb had account maar moest perse bellen of alles wel klopte?

Anton
09-06-2022

Contact opgenomen omdat ik 2 artikelen had besteld waarvan 1 niet nodig had ik al. Mail terug artikel uit bestelling gehaald. Had alles al betaald maar kreeg later een kredietnota en binnen 2 dagen was het geld terug gestort. Netjes👍👍👍