Allekabels.nl reviews

8.0

02-06-2022

Snelle en correcte levering, voor een goede prijs.

Roel
01-06-2022

Nadat Allekabels mij een verkeerd product had gestuurd heb ik contact opgenomen en tot mijn verbazing mocht ik het verkeerde product houden en kreeg ik binnen enkele dagen het juiste product. Geweldig toch!

31-05-2022

Snelle en correcte levering, voor een redelijke prijs.

27-05-2022

Gunstige prijzen en vlotte levering.

Adri
17-05-2022

Hier doet men wat men belooft! Geen smoezen dat men het druk heeft en daarom dag later bezorgd, Exact op tijd.

16-05-2022

Goed en snel

RE
11-05-2022

Prima en snelle leveringen. Diverse keren besteld, nooit een probleem gehad.

Cees
02-05-2022

Prima op tijd geleverd en goedkoop (om 2,5 hdd externe hdd via usb te maken)

28-04-2022

Wat je nodig hebt is gemakkelijk te zoeken via de shop en bestellen,betalen en een dag later in huis

18-04-2022

Snelle en correcte levering

Gilles
15-04-2022

Ik had een bureaubrievenbak besteld bij Allekabels.nl. Het product moest ik zelf in elkaar zetten. Echter pasten sommige delen niet in de daarvoor voorziene gaten. Geen probleem, ik kreeg onmiddellijk een nieuwe toegestuurd. Echter had dit hetzelfde probleem. Fabrieksfout tot daaraan toe. Ik mocht deze twee producten echter NIET terugsturen. Zij wilden mij geen retourticket aanmaken. Ik zat natuurlijk met die rommel. Een week later nog eens gemaild in de hoop een andere medewerker te kunnen spreken. Nee hoor, zelfde verhaal. Ik ben echt teleurgesteld in de afhandeling. Qua klantenservice is dit een 0. Nooit meer!

15-04-2022

Snel geleverd met goede kwaliteit.

Papa
08-04-2022

Keurige levering, ook eerder toen er iets zomaar stuk was kreeg ik zonder morren een nieuwe geleverd. Op tijd en netjes.

Op de site zie je soms door de bomen het bos niet meer door het verschil in aanbod.

Tony
05-04-2022

Eerste bestelling geen probleem. Volgende 2 bestellingen ellende. De aangegeven levertijd / voorraad klopt niet, problemen bij Post NL (jaja) etc. Nooit meer.

04-04-2022

Tv steun besteld, snel en goed verpakt binnen gekomen, top.

Karmit

Kabel werkte niet

Klaas
04-04-2022

Ziet er prima uit en snel geleverd!

04-04-2022

Prima product, snel in huis. Zoals het hoort.

Suzanne
05-04-2022

Uiteindelijk goed opgelost

Zeer slechte klantenservice en retourbeleid.

Ondanks fout met bezorging moet je zelf retourkosten betalen. alle verantwoordelijkheid wordt door klantenservice (Yasmine) bij klant neergelegd. Je wordt zelfs voor leugenaar uitgemaakt. Echt onbegrijpelijk hoe er met (ex) klanten wordt omgegaan.

Als je belt wordt bovendien verbinding na 10 minuten in de wacht telkens verbroken en op mail krijg je geautomatiseerde antwoorden die geen antwoord geven op de vraag.

01-04-2022

Prima kabeltje en snel geleverd.