Allekabels.nl reviews

7.9

Marie-José
01-04-2022

Heel tevreden over de snelle levering/kwaliteit

Arjen
01-04-2022

Kan niks anders melden voor mijn was dit een 10 gewoon goed.

Sam
01-04-2022

Hoge kwaliteit producten en snelle verzending! Eindelijk een IPhone oplader die niet binnen een maand breekt! Ben erg blij 😀

31-03-2022

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Ellen
29-03-2022

Snelle levering, prima kabel. Zeer tevreden.

Anton
29-03-2022

Prima kabeltjes, snel geleverd en goede communicatie. Ook nog scherp geprijsd. Niets op aan te merken!

Thom
29-03-2022

Na een klein foutje in de bestelling met versturen werd er na mijn telefonische contact direct door ze gehandeld en had ik de volgende dag alles in huis dus voor mij een zeer goed bedrijf die goed en snel handelt voor de klant.👍👍

Jenny

Prima, snelle service

Conny
28-03-2022

Netjes en snel geleverd!

Jimbo
28-03-2022

De levering van een buitenhuis stekker doos met 3 m kabel werd snel en juist geleverd. Helaas blijven niet alle stekkers in de stekkerdoos vastzitten. M.n. een Hombli smart stekker springt er steeds uit, hetgeen problemen geeft.

Www
24-03-2022

Al eerder spulletjes besteld en geleverd gekregen,en deze keer ook geen klagen. Volgende dag in huis ,no problem. Veel keus is ook een pre.

Wan
22-03-2022

Snelle en correcte levering

RJD
22-03-2022

Groot assortiment, snelle levering, goede kwaliteit, goede feed-back

21-03-2022

Ik stel het niet op prijs dat er om feedback wordt gevraagd. Dit is gewoon een moderne vorm van stalking. Zeer ongewenst. Er is in de mail ook geen mogelijkheid om eenvoudig te antwoorden dat je deze vorm van stalking niet wenst. Je moet hiervoor naar een "persoonlijke" pagina. Maar daar is niets persoonlijks aan.

Stop stalking!

Dirk
21-03-2022

Snelle levering, prima spulletjes!

Leen
18-03-2022

Input (chassis) van gitaarversterker brak af. 's-avonds besteld bij allekabels.nl en volgende dag thuisbezorgd (met de andere bestelde spulletjes).

Top, dus gelijk versterker weer bespeelbaar de volgende dag!

Gabriel
17-03-2022

Kabel snel ontvangen alleen veroorzaakte de kabel een conflict waardoor ik hem niet meer kon gebruiken dus voor niks gekocht🤷‍♂️

Pim
16-03-2022

Al meerdere keren hier een bestelling gedaan en elke keer netjes en snel bezorgd

16-03-2022

Voorradige producten besteld voor 22:00 uur, zodat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Echter gebeurde dit dus niet. Erg teleurstellend! Dit aangezien juist de keuze op allekabels.nl was gevallen, omtrent de snelle levering van hetgeen (conform hun leveringsgegevens).

Aansluitend verliep de communicatie, omtrent het bovenstaande, zeer stroef/vertraagd/onduidelijk. met de klantenservice.

Aangezien de producten te laat geleverd waren, waren ze overbodig geworden en deze moeten retourneren. Waarbij de verzendkosten (6,75 Euro) geheel voor mijn rekening kwamen.

Het hele proces, de informatieverstrekking en de bijkomende kosten, waren zeer teleurstellend.

Ria
14-03-2022

Nette en snelle levering. Goede prijs / kwaliteit.

Ik ben tevreden en raad deze webshop aan.