Allekabels.nl reviews

12-02-2022

Teleurstellend.kabel werkt niet!

Ben
12-02-2022

Snelle levering. Precies de ontbrekende kabel om films van oude Mini- DV camera te kunnen digitaliseren.

George
11-02-2022

Zeer snelle levering en prima matriaal .

Aad
10-02-2022

Snelle levering en prima spullen, helemaal tevreden!

Snelle levering

juiste verpakking

veel keuze

zeer goede kwaliteit

-punt : hebben niet alle kabels

09-02-2022

Perfecte leveringsnel en ook goed verpakt

09-02-2022

Gemakkelijke webshop, efficiënt bestelproces en snelle juiste levering. Kortom; kan nie' beter!

09-02-2022

Eerste bestelling bij jullie en meteen een fijne ervaring: een perfecte service!

JPH
09-02-2022

15 m luchtslang voor stofzuiger besteld. Volgende dag in huis. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Rik
08-02-2022

In het verleden regelmatig besteld, maar de laatste tijd (4 bestellingen op rij) worden bestellingen zonder bericht (veel) te laat geleverd.

Ik zou het graag oplossen met de klantenservice, maar deze weigeren je ook maar enigszins tegemoet te komen. Voor mij hoeft het niet meer bij deze partij.

Germana
08-02-2022

Ik ben zeer tevreden. Bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Ik had (o.a.) twee nachtlampjes besteld, waarvan één bleek defect te zijn. Dit bij klantenservice gemeld en de volgende dag had ik zonder enig gedoe nog twee lampjes in huis. het werd dus drie halen, twee betalen :-)

07-02-2022

Goed overzichtelijk en zeer uitgebreid, snelle levering en goede kwaliteit.

Reinold
07-02-2022

Uitgebreide keuze, supersnelle levering, degelijk toestel!

Albert
07-02-2022

Werkelijk een topsite en altijd veel op voorraad en snel geleverd. Zelden zo’n goede internetsite gezien qua overzichtelijkheid en bedieningsgemak.

07-02-2022

Snelle levering en goed product

Rene
07-02-2022

Super snel besteld en super snel geleverd . Blijft een hele goede site 👌🏻👍🏻.

07-02-2022

Voor 22:00 besteld en de volgende dag al geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding. Doen wat ze beloven. Sommige mensen geven hier een negatieve beoordeling over dit bedrijf maar het is wel netjes opgelost. En het versturen van bv producten blijft gewoon mensen werk en alle mensen maken wel eens een fout. Maar waar het om gaat of het na behoren wordt opgelost. Dit bedrijf ga hier zorgvuldig mee om.

Max
07-02-2022

Zoals altijd, 's middags bestellen de volgende dag bezorgd.

Goede service en kwaliteit.

07-02-2022

Snelle levering van een speciaal lampje en een scherpe prijs (de verzendkosten waren duurder dan het lampje dat ik nodig had).

Quinten
07-02-2022

Veel keuze en goede prijzen. Jammer van de kosten voor levering en retour