Allekabels.nl reviews

7.9

Mario
07-02-2022

Perfecte service,tijdig en netjes geleverd zoals beloofd.

Heidi
03-02-2022

Altijd snelle levering. Prijs/kwaliteit top.

Mario
03-02-2022

Prima service, goede kwaliteit!

Jorrit
02-02-2022

Snelle levering, goede prijs kwaliteit.

Gaatjeniksaan
02-02-2022

Super snel geleverd en kabels van goede kwaliteit

Katja
02-02-2022

Supersnelle levering, wat altijd fijn is.

02-02-2022

Correct product, vlugge levering, kwaliteit.

PS
02-02-2022

Meerdere keren iets besteld. Alles netjes verpakt en op tijd geleverd.

Reinder
02-02-2022

Prima duidelijke website en scherpe prijs/kwaliteitverhouding! En ook nog eens snel geleverd.

Bram
02-02-2022

Ruim assortiment tegen goede prijzen.

02-02-2022

Meerdere keren, diverse dingen besteld. Prima levering en prima producten. Website is alleen een beetje onhandig met dingen filteren.

02-02-2022

Bestelling niet op tijd geleverd en ook niet compleet.

Klant is koning word duidelijk niet begrepen.

Antonius
01-02-2022

Super slecht ten eerste moet je achter je bevestiging aan omdat ze die niet hebben verstuurd . De volgende dag hebben ze geen track &trace code voor je,daarna zou het aan Post.nl liggen terwijl het product niet eens is verstuurd door hun logestieke afdeling.

En dan ga ze doen of ze jouw een dienstverlenen

Door te zeggen het staat nu boven aan hun lijst om te zorgen dat ik het product morgen in huis heb ,WTF 2DAGEN ltr?

Bestel mijn spullen wel ergens anders .

30-01-2022

Al meerdere keren wat besteld bij hun en niks op aantemerken mooie kwaliteit en netjes verpakt vandaag besteld moge in huis gaat bij mij nog steeds goed en mag je vragen hebben krijg je er ook per mail binnen 15 min antwoord dus voor mij super adresje voor alle kabbels 👍👍👍👍

Marvin
28-01-2022

Goede ervaring met inmiddels meerdere bestellingen. Laatste bestelling helaas 1 verkeerd geleverd product. Contact opgenomen met de klantenservice en er wordt kosteloos een nieuwe opgestuurd.Top service!

Kim
27-01-2022

Ik heb 2x een bestelling gedaan en beide zijn netjes bezorgd op de door mij gekozen dag en bezorgadres. Ook een vraag gesteld over 1 van de producten en hier kreeg ik snel een antwoord op. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de producten, de bezorging en de goede service!

25-01-2022

Super snel geleverd en goedkoop,troppie.

24-01-2022

Supersnel en goedkoop

Echte aanraders

En een goed assortiment

Kut
21-01-2022

Allekabels belooft van alles zoals 5 minuten voor middernacht volgende dag in huis, een leugen bestelling 9916374 3 werkdagen later

liegen en zeiken over corona makkelijk hé jullie zijn dus onbetrouwbaar alle beloftes in de wilgen hangen

En klanten lokken met lokkertjes, prijzen voor de neus houden en de prijzen zijn als ze er zijn, alleen al uitgedeeld. Het is net zo als postcode loterij helaas jouw postcode is het niet geworden volgende keer beter , eerst de € 14 binnenharken

Het is ook net zo als alles voor een glimlach, prijs + € 50 dan is het gratis bezorgen, je verzendkosten zijn dus € 50, niks gratis

Wees een keer wijs, steun de lokale winkel, je praat met mensen geen computer. sparen voor het goede doel Gaston laat zijn haren groeien zijn kapitale villa in spanje zal wel een uitbreiding nodig hebben

Cees
21-01-2022

Internet is snel, maar jullie zijn ook snel met leveren, en dank voor het deskundig advies, niet alleen via de website, maar ook telefonisch met mijn gestelde vragen, Dank Mvg, Cees