Allekabels.nl reviews

8.0

Joep
28-12-2021

Snel geleverd en op de post gedaan. Aanrader!

Jennifer
28-12-2021

Tv steun besteld, werd de volgende dag al geleverd. Duidelijk beschrijving voor montage, goede kwaliteit en scherpe prijs.

Hein
28-12-2021

Beugel besteld, volgende dag in huis, Top!

Irma
28-12-2021

Zeer snelle levering. Veel keus. Goede kwaliteit. Aanrader!

Lars
28-12-2021

Altijd de juiste spullen en snel thuis

Yror
28-12-2021

Bestellingen zijn gewoon snel en zonder probleem bezorgd. Als er een fout is, de klantenservice is erg snel met een vriendelijk reactie en makkelijk oplossing.

Alie

Top bedrijf

Snelle levering

Erg blij met de led kerstverlichting

Ga zo door

En altijd leuk om een nintendo switchpakket of een polaroidpakket te kunnen winnen.

An
28-12-2021

Kabel besteld die volgende dag in huis zou zijn en pas na ander halve week geleverd werd.

28-12-2021

Ik had de verkeerde spullen besteld .min eigen fout .na een mailtje meteen een retourbiljet .ingevuld en afgegeven bij postnl .binnen een week geld al terug .dus prima bedrijf.

Dick
28-12-2021

Al n paar keer besteld en snelle levering en nog belangrijker hele goeie en snelle service bij vragen en oplossingen bij product. Super bedrijf naar mijn idee

Coen
28-12-2021

Duidelijke website, snelle levering en goede aftersales! Ik kom zeker terug ;-)

Keetie
28-12-2021

Prima bedrijf snelle levering erg tevreden over.

Els
28-12-2021

Jullie zijn een goede webshop met leuke kerstverlichting het hangt mooi aan mijn ramen het is de moeite waard

24-12-2021

Ondanks alle positieve reviews over allekabels.nl moet ik helaas constateren dat het ook anders beleefd kan worden. Diverse mails verstuurd met duidelijke bijlagen en tekst over mijn defecte batterijtester. Deze zijn behandeld door medewerker Kevin. Deze medewerker leest een mail zoals hij hem "wil" lezen en niet zoals hij deze "behoort" te lezen. Verschillende keren Kevin gemaild dat er op zijn site ruim 1700 stuks batterijtesters op voorraad zijn en toch blijft hij beweren dat er niets op voorraad is. Hierdoor is Kevin er toe over gegaan van mijn defecte apparaat het betaalde bedrag te crediteren ipv mij gratis een batterijtester uit de voorraad te leveren. Ik kan via de site van allekabels.nl gewoon een identieke batterijtester bestellen.geen enkel probleem, maar moet dan wel weer verzendkosten betalen. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn!

Nelleke
23-12-2021

We hadden maar een klein onderdeel nodig voor een vintage lamp die we zelf iets aangepast hebben. Het onderdeel was nergens lokaal te krijgen maar gelukkig hadden jullie het wel! Netjes binnen 2 dagen door de brievenbus, erg blij mee! Nu is de keuken echt helemaal af :)

Ordernr: 9681822

N.C. Looijen

Michel
23-12-2021

Prima webwinkel. Heel groot aanbod, duidelijke uitleg en hele snelle levering. Geen onzin mails maar duidelijk, erg tevreden. Is een voorbeeld voor andere webwinkels.

23-12-2021

Ja hoor. Een webwinkel zoals het hoort. Duidelijke site waardoor het makkelijk vinden is wat je nodig hebt. En vervolgens na 1 dag geleverd. Zo moet het!

Michel
23-12-2021

Niet verwacht . maar …Gisteren 22 december besteld en vandaag 23 december geleverd! Super product - lage prijs - en een hele snelle levering! Een top bedrijf die afspraken nakomt.

Rien
23-12-2021

Kwaliteit, snelheid, prijs: allemaal goed. Niet alleen voor kabels.

(9622323)

23-12-2021

Zeer ruim aanbod. Duidelijke site en snelle levering