Allekabels.nl reviews

8.0

Anneke
16-12-2021

3raamdakjes besteld voor de kerst die verlicht zijn.

1 was er stuk,kontact opgenomen,kreeg gelijk nieuwe toegestuurd.

Topservice vind ik dat.

Ed
16-12-2021

Makkelijk en snel. Als je een kabeltje of iets nodig hebt voor je kabeltje of aansluiting kan je bij hun terecht. De volgende dag heb je het in huis. Geen poespas! Ik had verloopstekkertjes nodig en kreeg het de volgende dag gewoon per post in de bus.

Jurrien
16-12-2021

Ze leveren supersnel (mits PostNL meewerkt natuurlijk wat in december wel eens een dingetje kan zijn) en bij klachten of een defect product reageren ze ook heel snel en vriendelijk.

Mieke

Een aanrader!

Na telefonisch overleg wat super verlopen is, moet ik mijn complimenten geven aan deze firma.

Ze hebben me op alle punten zeer goed geholpen en de bestelde artikelen zijn ook snel en goed aangekomen.

Hartelijk dank.

Mieke Pieters

Reinoud
15-12-2021

Goede klantenservice. Snel en kordate antwoorden.

Romy
15-12-2021

Hele duidelijke website. Een aantal artikelen in de avond besteld, de volgende dag had ik mijn pakketje al thuis! Super snelle service, en alle producten netjes verpakt. Ik zou deze website zeker aanraden. Alle producten werken perfect! Ben er erg tevreden over.

Marjon
15-12-2021

Zeer snelle levering (ik had mijn pakketje de volgende dag al in huis), precies het product dat ik nodig had (het was dan ook gemakkelijk en snel te vinden op de site) en veel producten van goede kwaliteit en tegen lage prijzen! Ik ben zéér tevreden en zal hier zeker nog vaker een bestelling doen. Marjon

Jonathan
15-12-2021

Product op tijd geleverd en van kwaliteit!

Koos
15-12-2021

Simpel kabeltje besteld (jackplug naar tulp) maar DHL levert niets af.

Mail naar Alle Kabels (AK)

AK hoort van DHL dat het pakket definitief vermist is.

AK belooft mij kosteloos een nieuwe kabel.

Uitstekende service waarvoor mijn hartelijke dank.

Rene
15-12-2021

Voor het digitaliseren van een vhs video had ik een frame grabber nodig. Allekabels had er 3 plus een AV kabel. Tot mijn grootte verbazing werkte ze alle drie onder Linux (mijn favoriete os :-)) Ik heb mijn project succesvol afgerond.

Harun
15-12-2021

Het is een overzichtelijk website waarbij je heel veel keus hebt. Ook staat er informatie bij producten waarbij je kan leren👌🏼

Roel
15-12-2021

Goed product, snelle levering!

ordernummer: 9615915

Merel
15-12-2021

Supermakkelijk, letterlijk alles in huis. Wel even goed naar reviews kijken per kabel, sommige zijn beter dan anderen

Pauline

Pauline

40 seconden geleden

Gegarandeerd dat je de kabel die je nodig hebt hier gaat vinden.

Met bovendien snelle levering als je dat nodig hebt want ik zelf vind het niet erg om een paar dagen te moeten wachten.

Enige minpuntje was de verpakking die misschien niet stevig genoeg was maar dat heft bij mij gelukkig geen schade bezorgd aan het product.

ordernummer: 9620228

WILMA
14-12-2021

Na het plaatsen van de bestelling netjes een orderbevestiging ontvangen en de order is netjes verpakt afgeleverd. Toppie!

Herman
14-12-2021

Al aantal keren spullen besteld, goede kwaliteit en snelle en correcte levering. Groot assortiment en prima website. Gewoon goed bedrijf.

Steven
14-12-2021

In het kort! snel ,goed en voor herhalingen vatbaar.

Julian
14-12-2021

Doe vaker aankopen via allekbels.nl tot nu toe zeer fijn geholpen en de producten zijn niet te duur. Afhandeling met retouneren en vragen zijn ook nooit een probleem.

ordernummer 9620994

Mex
14-12-2021

Goede ervaring met levering en de producten

Jaap
14-12-2021

Artikel defect ontvangen, na 1 mail en een paar vragen voor de veiligheid een nieuwe de andere dag al in huis.

Perfect geregeld. Een aanrader.