Allekabels.nl reviews

8.0

08-12-2021

Ik wilde een reeds betaalde bestelling wijzigen. Een telefoonnummer van de klantenservice was snel gevonden en vrijwel direct een zeer hulpvaardige collega aan de lijn, die het maximale deed om mij te helpen. Om levertijd wat te verkorten, kreeg ik een iets duurder product aangeboden + levering in deelzendingen zonder bijbetaling. Een Dergelijke laagdrempelige superservice van een webwinkel heb ik niet eerder meegemaakt. Chapeau!

Rika
08-12-2021

Er ontbrak iets bij mijn bestelling. Dit werd op een perfecte manier opgelost door de medewerker van de klantenservice. Ik was er even beduusd van. Wat een service! Een dikke 10!

Thea
08-12-2021

Moeilijk te bereiken per telefoon daarom een 9 ze hebben mij wel terug gebeld en mij keurig behandeld en goede service verleend dus verder niks op aan te merken

Damyan

Levertijden zijn zeer snel,

Klantenservice is heel snel. Je wordt vriendelijk geholpen en binnen een (half) uur antwoord!

George
08-12-2021

Eenvoudige splitkabel besteld. Verkeerde besteld (male/female) verhaal). Kon terugsturen en geld terugontvangen. Dat je zelf de porti betaald vind ik normaal. Nieuwe bestelling wordt na enige dagen niet afgeleverd. Na een mailtje (ook weer snel beantwoord), krijg ik bericht dat ze alsnog een nieuwe gaan sturen. Die wordt op dezelfde dag als de eerste gebracht, die wordt dus alsnog bezorgd. Nu heb ik er dus twee.

Aaldert
08-12-2021

Via de mail een 10 alleen per telefoon niet bereikbaar ze hebben me geweldig geholpen met een probleem dat ik zelf veroorzaakt heb nogmaals bedankt

Abdias
08-12-2021

Zeer goede en snelle levering voor een goede prijs

Casper
07-12-2021

Bestellen gaat eenvoudig. Alles is duidelijk en goed te vinden. Daarnaast is er een supersnelle levertijd.

Ronny
07-12-2021

Snelle levering en top producten.

Heb hier al meermaals iets besteld en ben zeer tevreden

07-12-2021

Zeer vlotte en correcte levering van bestelde kabels. Twee weken later gevraagde (s'avonds om 21:00) kopie factuur (was oorspronkelijke kwijt) werd binnen 5 mintuten toegestuurd. Top!

Maarten
07-12-2021

Probleem met kabel breuk van een licht slang, adequaat opgelost d.m.v. Creditering aankoopbedrag en bruikbare tip m.b.t opbergen van het snoer(niet terug stoppen in oorspronkelijke verpakking, maar in zo groot mogelijke lussen). Kortom: deskundig, hulpvaardig en accuraat. Ga zeker bij hun een nieuwe slang bestellen!

07-12-2021

Groot aanbod aan eerlijke prijs. De ondersteuning bij vragen verliep prima.

Nienke
07-12-2021

Fantastische service! Ik had een kabeltje voor mijn tablet besteld en die liet maar op zich wachten. Dus ik mailde Allekabels om te zeggen dat ik mijn kabel nog niet had ontvangen. Ik kreeg diezelfde dag nog antwoord dat het poststuk volgens post NL vermist was een dat ze een nieuwe op zouden sturen en de volgende dag had ik hem zal in huis!

Rico
07-12-2021

Diverse malen spullen besteld en altijd perfect geleverd.

Coen
07-12-2021

Goeie levering goed product, snel geleverd

René
06-12-2021

Snelle levering. Prima handig verpakt, ging door brievenbus. Dus je hoeft niet thuis te blijven en …. de kabel doet wat hij moet doen.👍

Leonardo
06-12-2021

Geweldige webshop! Ik heb altijd kunnen vinden waarop ik naar opzoek was zeker een aanrader

-Leonardo

Rene
06-12-2021

Zeer groot assortiment , kwaliteit is goed en de prijs ook

Snelle levering

Vinny
06-12-2021

Heb al een paar keer iets besteld bij allekabels.nl en altijd word het artikel netjes op tijd bezorgd.

Ik zal nog wel vaker bij allekabels.nl bestellen

Noureddine
06-12-2021

Op zoek naar vakspecifiek gereedschap of materiaal altijd hier terechtgekomen. Prijs kwaliteit is zeer goed. Klantenservice ook top!