Allekabels.nl reviews

8.0

Simone
01-11-2021

Op zondag een verlengsnoer gekocht; maandagochtend al geleverd!

Super; wat een service!

Antoon
27-10-2021

De bestelde kabel bleek achteraf kapot te zijn na mijn melding werd gelijk een nieuwe op gestuurd zonder verdere of extra kosten en deze was wel goed dus ben ik zeer tevreden over de service van Allekabels.nl

26-10-2021

Na een levering niet te hebben ontvangen is dit door allekabels prima opgelost. Na contact is de bestelling opnieuw verzonden en nu wel geleverd. Een prima service!

Willy
26-10-2021

Bij dit bedrijf al jaren alles gekocht.

Het hele netwerk hier met hun verkoop aangelegd.

Goede service ook de klantenservice als je deze belt helpen met je vragen en zoeken mee met de oplossing.

95 % wordt volgens afspraak geleverd soms als iets er niet op voorraad is doen ze er alles aan om deze zo snel als het kan uit te leveren.

26-10-2021

Voor de 2e keer in een half jaar tijd wordt hun belofte van volgende dag geleverd niet waargemaakt. Er is verder geen communicatie hierover, ze leveren gewoon te laat.

Erwin
22-10-2021

Er zat vertraging op 1 van de bestelde artikelen, vlak voor 21:00 nog even gevraagd of ze toch de bestelling in 2 keer konden sturen. Vriendelijk geholpen en het pakketje optijd binnen gekregen. Super!

22-10-2021

Gisteravond om 21:15 een bestelling gedaan en vanochtend om 10 uur was deze al binnen. Super snelle levering!

Na het openen bleek helaas dat er een kabel defect was (kan gebeuren) dus een ticket ingeschoten bij de klantenservice. Ook hier bizar snel geregeld! Binnen 2 minuten een reactie met een prima oplossing (excuses voor het ongemak, we sturen een nieuwe toe!)

Een defect in de doos kan altijd gebeuren maar door de kwaliteit van de aftersales en snelheid van levering verdient AlleKabels.nl toch echt een 10!

Tommy
22-10-2021

Vanwege mijn eigen fout mijn bestelde product vergeten op te halen bij het PostNL-punt. Het product ging dus retour en PostNL kon mij niet verder helpen. AlleKabels gemaild en binnen een kwartier al reactie. Zonder moeite hebben ze besloten mijn bestelling nogmaals kosteloos te versturen. Als dat geen topservice is weet ik het ook niet meer. Als jullie dit lezen AlleKabels, nogmaals excuses en toch superbedankt!

10/10 would recommend.

Rianne
22-10-2021

Snelle verzending, probleempje snel en netjes opgelost.

Tristen
21-10-2021

Een product was niet leverbaar ondanks dat op de website stond dat het wel op voorraad was. Na even heen en weer mailen een vergelijkbaar product gekozen en ik hoefde verder niets te doen omdat de prijs gelijk was. Hele snelle reactie en precies de service waar ik op hoopte. Erg fijne klantenservice die het makkelijk maakt allekabels.nl aan te raden! Heel mooi uitgebreid assortiment ook.

Herman
21-10-2021

Snel op gelost en heel vriendelijke behandeld en een super service en een net persoon aan de telefoon top

Wiel
21-10-2021

Zeer snel en tevredenstellend bij de afhandeling van een probleem met een bij Alle Kabels gekocht product. Zeer goede after sales.

20-10-2021

De spullen netjes op tijd en daarna nog even gebeld voor de factuur wat meteen verstuurd werd.

20-10-2021

Snelle en effectieve hulp van klantenservice, ivm. ( nog ) niet ontvangen e-mail, opgelost bedankt hier voor. R.S.

19-10-2021

Ik had allerlei batterijen besteld en bericht gekregen dat het pakket door Post.nl zou worden geleverd. De track & trace van Post.nl gaf aan dat het pakket bij hen niet bekend was.

Allekabels.nl heeft mij direct daarop geholpen en het pakket achterhaald. Hun service was adequaat en snel.

Ben
19-10-2021

Ik kreeg een apparaat (verlening van het afstandsbedieningssignaal, half zo duur als elders) toegestuurd. Deze bleek na montage niet te werken. Ik meldde dat het apparaat stuk was en ik het terug wilde sturen. Vervolgens kreeg ik een vriendelijk bericht met een heldere uitleg hoe ik het beter kon toepassen. En het werkt nu goed. Allekabels heeft dus verstand van de spullen die ze verkoopt.

Wat de levertijd betreft: mij werd bij de bestelbevestiging beloofd dat ik het apparaat dinsdag zou krijgen. Echter maandag was de bestelling er al. Trouwens, de belofte, vandaag besteld, morgen in huis vind ik onzin. Een mens kan best een aantal dagen wachten en de bezorgers wat meer tijd gunnen.

Thomas
15-10-2021

MP3 speler gekocht, die eenmaal geleverd niet bleek te werken. Na mailtje een nieuwe gekregen die het prima deed. Hulde voor Allekabels Service.

Nette berichtgeving en dito oplossing van het probleem.

vr gr

Thomas

15-10-2021

Door het oerwoud aan verschillende kabels de vraag gesteld welke ik in mijn geval nodig heb. Binnen 15 minuten gped advies. Prima. Al eerder zaken gedaan met dit bedrijf, zeer tevreden. Ga zo door.👍

15-10-2021

Een bedrijf dat misleidend adverteert met 1 dag bezorgservice als je voor 22:00 besteld.

situatie:

- Website helemaal doorgelezen en hierbij word aangegeven dat ik aan aller voorwaarden voldoe om hem de volgende dag te mogen ontvangen.

- Dus om 13:30 kabel besteld.

- Dag erna niks ontvangen, dus contact opgenomen. Hierbij word er meegedeeld dat dit buiten hun macht omligt ( logisch als het probleem bij PostNL of dergelijke ligt).

Kortom misleidende informatie op de site waardoor ik nu noodgedwongen en last-minute alsnog ergens anders deze kabel vandaan moet gaan halen ( waarschijnlijk de mediamarkt).

Update 15-10-2021: de bestelling is vandaag ook al niet geleverd

Mart
14-10-2021

Was iets te snel met het bestellen. Paar uur later telefonisch contact gehad om de order te annuleren. Dit was geen probleem en werd direct opgelost en gecrediteerd. Dit vind ik een prima service.