Allekabels.nl reviews

8.0

Jacques
13-10-2021

Goede kwaliteit en zeer goede service

Zeer vriendelijk top tyx

13-10-2021

Goede zoekmachine, vlot artikel gevonden voor een nette prijs.

Dan
13-10-2021

Mijn pakketje werd niet gevonden in de "Track & Trace" van Postnl (doordat de postcode van het afhaalpunt werd gebruikt). Na een telefoontje met een vriendelijke medewerker toch snel gevonden.

En was toch snel geleverd.

9 punten voor bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en bekwaamheid.

Benny
12-10-2021

Gereedschap besteld dat verzonden werd daags na bestelling maar niet toekwam. Onderzoek ingesteld bij Post nl en ondertussen werd onmiddelijk een nieuw exemplaar verzonden.

Top service dus!

Astrid
12-10-2021

Top bedrijf,goed geholpen door Naomi.

Roy
12-10-2021

Snelle levering! En hebben bijna alle soorten kabels op voorraad. Bij de laatste bestelling werd het pakket beschadigd (door pakketdienst!) afgeleverd. Klantenservice heeft dit keurig opgelost. Tot de volgende keer allekabels.nl.

Chretien
12-10-2021

Kabeltje besteld om smartphone op te laden vanaf de Kiox boordcomputer van mijn e-bike.

Kabel werkt niet: kan blijkbaar alleen dienen om gegevens over te zetten, niet om te laden. Dit stond nergens vermeld.

Ze hebben ook een probleem met het inloggen in het door mij aangemaakte account. Meer zelfs: mijn mail adres wordt niet meer herkend door het systeem.

Wel snel geholpen na telefonisch contact ivm retour.

Antony

Extreem snelle levering.

er was een probleem met het betalingssysteem, maar dit werd meteen opgelost door de hulplijn.

goed online bedrijf zou het zeker aanbevelen

Antony, België

Bram
12-10-2021

Steeds goede service, bij verloren gegane bestelling, of kabel die binnen garantie defect ging zeer snel antwoord van de klantendienst en gratis vervanging volgende dag. Gebruik niets anders meer privé en zakelijk!

LaToya
12-10-2021

Snelle reacties en accurate levering! Top voor bedrijven die snel moeten schakelen!

Edwin
11-10-2021

Even een mailtje gestuurd waar mijn bestelling gestuurd.

Was even onduidelijk wanneer bestelling zou komen.

Reactie van allkabels.nl snel en correct. Compliment.

11-10-2021

Veel hulp gehad met de keuze wat voor antenne ik nodig had.

Alle vragen perfect beantwoord

Andre
11-10-2021

Alle kabels lost klachten snel en correct op, ook de leveringen zijn nagenoeg altijd compleet en zonder fouten dus gewoon een fijn bedrijf met heel nette verkoopprijzen

Nico
11-10-2021

Ik had problemen met inloggen en met bestellen via hun site. Na contact via e-mail is alles snel in orde gekomen. allekabels.nl zou continu IT problemen hebben. Ondanks alles: redelijke prijzen, duidelijke webwinkel en groot assortiment.

Thijs
11-10-2021

Verlengkabels met 3 stopcontacten schakelaar, 3 en 5 meter.

Goede prijs kwaliteit, al vaker besteld,aanrader, nooit bezorgingsproblemen gehad.

Maarten
11-10-2021

Het pakket was niet geleverd door PTT Post. Allekabels heeft mijn klacht daarover prima behandeld en bovendien mijn bestelling (opnieuw) naar mij gezonden in heel korte tijd. Complimenten hiervoor!

MO
21-09-2021

Verschillende artikelen besteld, was snel geleverd, helaas was 1 artikel beschadigd bij levering, dit is snel opgelost door allekabels.nl door het kosteloos na te sturen, dikke prima, tevreden klant.

23-08-2021

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Bartel
21-08-2021

Snelle oplossing

Na een valse start,(onjuist artikel toegezonden) een snelle reactie om de gewenste artikelen te verzenden.

Bleken helaas niet op voorraad (waarvan mededeling) en 3 dagen later reeds ontvangen. Helaas niet de volledige bestelling. Melding gedaan, en volgende dag ontvangen. De dag daarop nogmaals ontvangen. De conclusie is, dat dit bedrijf niet gaat zeuren, maar zonder meer zijn fouten zeer snel hersteld. Het gaf mij een zeer tevreden gevoel.