Allekabels.nl reviews

8.0
Fred
09-09-2023

Ik meende een schakelaar met ledindicatie te ontvangen. De prijs was er zeker naar maar het was slechts een afdekkapje dat tevens dient als wipschakelaar. Louter en alleen een stukje plastic.

Op mijn reactie hierover werd niet gereageerd. Op mijn daaropvolgende vraag om het om te ruilen voor een schakelaar werd niet gereageerd.

06-09-2023

Juiste artikel vlot geleverd.

Ilse
06-09-2023

Hoewel ik de omschrijving op de website beperkt vond heb ik toch het product besteld. Het was wat ik nodig heb en het werd netjes en snel geleverd.

05-09-2023

Bestelling was ok, wel een hele grote envelop voor een klein ding.

Hoop dat er geen problemen komen want afterservice schijnt niet zo goed te zijn.

Dan bestel ik liever ergens anders.

31-08-2023

Ik heb een kabel besteld via hun website, kreeg de verkeerde geleverd. Dat was hun fout, hebben ze ook toegegeven, alle communicatie is via de mail gegaan, want via de telefoon bereiken lukt niet! De totale kosten ongeveer 10 euro. Ze houden je zoet met mailtjes, maar geld terugstorten doen ze niet, terwijl ze hebben toegegeven dat de fout bij hun ligt, uiteraard via de mail. In mijn ogen zij jullie ordinaire OPLICHTERS!

31-08-2023

Snel geleverd en ruim assortiment. het is wel wat duurder dan Ali express natuurlijk maar dan hoef je in ieder geval niet een jaar te wachten voordat het er is.

Floris
30-08-2023

Goede prijs / kwaliteit, veel keuze en snel geleverd

Eef
29-08-2023

Het was een kleine bestelling maar snel geleverd.

24-08-2023

Gemakkelijk een aantal patchkabels bestellen, goede prijs, snel geleverd.

Serge
24-08-2023

De verkeerde rookmelder is geleverd. Ik heb besteld een rookmelder die 9 jaar meegaat en ik krijg een andere (met 9V batterij i.p.v. 3V)

Vanwege het vele werk om het recht te zetten heb ik het maar laten zitten.

Jan Peter
24-08-2023

Online vragen worden snel beantwoord. Ruim assortiment en snelle correcte leveringen. Dit is een bedrijfs zoals het hoort.

Els
23-08-2023

Altijd tevreden .snelle levering en prima producten .

Vincent
23-08-2023

Prima, degelijk product. Goede prijs en zeer snelle levering!

Torie
22-08-2023

Goed prijzen. En vlotte service.

22-08-2023

Goede service, maar ik heb dezelfde opmerking als stephan : een reuze envelop voor een klein kabeltje. Denk aan het milieu. gr. Jan

Fr

Snelle levering

Breed assortiment

Sophie
22-08-2023

Snelle verzending netjes verpakt fijne communicatie via de mail

22-08-2023

Duidelijke website, snelle levering.

Droid
21-08-2023

Goede site,

maar een hele grote envelop voor twee knoopcellen.

denk aan het milieu

gr stefan

Jo
21-08-2023

Snelle levering, makkelijke site.