Allekabels.nl reviews

8.0
11-05-2023

Helaas is de eerste levering die ik kreeg kapot gegaan tijdens transport, kan gebeuren.

Echter na hierover een bericht gestuurd te hebben kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Keurig netjes. Erg tevreden mee.

Nathalie
05-05-2023

Gevraagd om pakket te leveren bij Bpost kantoor in de buurt. Bij Bpost hadden ze niets ontvangen. Enkele dagen later werd het plots toch geleverd op het factuuradres. Dit hadden wij niet gevraagd.

Ivan
03-05-2023

Vlotte levering en enorme keuze

03-05-2023

Nirmaal vlotte en vriendelijke service, hebben veel voor wei ig met een snelle levering. Maar deze keer wel een defect product gekeverd, jammer

Thibauld
03-05-2023

Duidelijke site, schappelijke prijzen. De levering is meestal de dag erna

Bruno
03-05-2023

Product zijn goed, jammer de ze met bpost werken voor de verzending. Ik moest mijn bestelling de dag nadien krijgen en door de onbekwaamheid van de pipo's van bpost heb ik een week er op moeten wachten.

Joop
26-04-2023

Juiste en snelle levering!

26-04-2023

Super website en snelle levering.

26-04-2023

Bestelde werd snel geleverd. Prima categorie 6 internetkabel kleur zwart lengte 5 meter.

Tim
21-04-2023

Snelle levering. Echter de gsm lader is veel zwakker of geafficheerd jammer genoeg.

Gerdy
20-04-2023

Goed geholpen met het vinden van de goede kabels, stereo werkt weer prima

16-04-2023

Snelle levering van een goed product met een mooie prijs.

14-04-2023

Een kabel besteld (HDMI naar DVI) en deze werd vlot geleverd en werkt zoals verwacht. Echter na een kleine week na ontvangst van de kabel kreeg ik een kaart van PostNL of ik even de portokosten wilde betalen aangezien er onjuist was gefrankeerd, terwijl ik al verzend- en verpakkingskosten aan allekabel.nl had betaald. Gaat maar om een paar euro, maar toch.

Doortje
13-04-2023

2 kabels besteld, helaas na een paar dagen kabel al kapot en een nieuwe ergens anders besteld…

11-04-2023

Perfecte levering, keurig verpakt, supersnel thuis (24/uur) kon direct doorstraten met klussen.

En stukken goedkoper als de concurrentie, dus al met al erg tevreden.

11-04-2023

Alles oké en op tijd.

Dave
09-04-2023

Ik heb 2 kabels besteld en ontvangen, echter 1 kabel (combinatie jackplug met 2 tulp aansluitingen) is beschadigd. Ik heb een melding gemaakt en binnen 2 dagen heb ik een nieuwe kabel ontvangen. Dank je wel!

Leo
06-04-2023

Levering compleet en degelijk verpakt ontvangen binnen een redelijke termijn! Zoals het hoort!

Arnoud
06-04-2023

Twee bestellingen retour gestuurd maar mijn betaalde bedragen nog niet terug ontvangen. Pakketje netjes met beide retourbonnen en Bestelnummers retour gestuurd maar toch via mail vragen over wat de bestelnummers zijn.

Herman
05-04-2023

Snelle levering voor een prima prijs