Allekabels.nl reviews

7.9
Truus
05-04-2023

Op het werk heb ik diverse kabels uitgeprobeerd, maar geen enkele kabel paste. Kreeg vanuit werk de tip om bij alle kabels te bestellen. De volgende dag had ik de juiste kabel al in huis. Kortom prima service en achteraf betalen vind ik ook altijd handig.

Ursela

Snelle verzending goede levering

Lidy

Verzending snel!

Maar aangezien ik achteraf wilde betalen,

Krijg je van een onbekende firma een nota, via de mail.deze ib de prullebak beland.nu een aan maning.

Vind dat je achteraf wil betalen dit even wordt aangegeven via welke firma dit wordt gedaan.!

Agnelli
03-04-2023

Precies wat ik wou.toppie!

Charles
01-04-2023

Na bestelling snel ontvangen en van goede kwaliteit

Dax
29-03-2023

We hadden een hdmi splitter besteld.

Deze splitter bleek niet de goede te zijn.

We konden de splitter retour sturen en het geld is teruggestort.

29-03-2023

Op 15 maart een universele AC/DC adapter 9V besteld. Na ontvangst bleek de polariteit positief te zijn, stond niet vermeld op de site. Geprobeerd een retourformulier te sturen, niet gelukt. Zodra ik het formulier (met foto) wilde verzenden werd ik volledig geblokkeerd. Vervolgens getracht via een contactformulier een retourformulier te krijgen, nooit een reactie op gekregen. Krijg nu een verzoek om mijn ervaring te delen.Zit nu met een (voor mij) waardeloze adapter en een slechte ervaring.

Imke
29-03-2023

Product besteld, maar werd niet geleverd. Mail gestuurd, maar nog geen reactie. Ook nog geen geld terug.

Jolanda
28-03-2023

Product was uitverkocht, we konden aangeven dat we mail kregen wanneer het weer op voorraad was. Keurig mail gekregen, besteld en dag erna al in huis.

Albert
28-03-2023

Goede prijs en vlot geleverd

27-03-2023

Snel geleverd en product omschreven.

Adriana
27-03-2023

Snelle levering en heel voordelig 👍🏻

27-03-2023

Nette prijzen en snelle levering, top!

Michiel
27-03-2023

Kabel is nooit aangekomen!

Naar customer service gebeld.

Het antwoord was dat ik geduld moet hebben , we zijn al 3 weken verder nog steeds niets gezien.

Anneke
23-03-2023

Vlotte levering en helemaal goed!

Alex
23-03-2023

Product zou volgende dag komen, maar kwam over 2 dagen. Product ging binnen 2uur kapot 👎

Kan beter AliExpress

Adrie
22-03-2023

Snelle levering alleen vind ik de verzendkosten aan de hoge kant een klein kabeltje kan ook met briefpost dan is het goedkoper

22-03-2023

Zeer tevreden, super snel goed geleverd.

KARIN
21-03-2023

Snelle levering de juiste kabel een aanrader Allekabel.nl

ben er zeer tevreden mee.

Ed
20-03-2023

Ver in de middag een kabeltje besteld dat bijna nergens te koop was.

volgende dag rond 11 uur door postbode gebracht. SUPER SNEL en SUPER KWALITEIT