Allekabels.nl reviews

Snelle levering.

Blijf met mijn loeplamp.

Eddy
16-03-2023

Onbegrijpelijk! 's Avonds om 22 uur besteld, s' morgens om 8 uur geleverd in België. Heb hier al enkele kabeltjes besteld, en steeds de juiste gekregen. Tot hiertoe zeer tevreden van Allekabels.nl. Doe zo verder.

Thom
15-03-2023

Goedkoop een microfoon gekocht. Werkt naar behoren en aansluiting klopt. Tevreden met de koop.

15-03-2023

Twee kabels besteld. Helaas niet de goede. Verkeerd bestelde kabels zonder probleem geretourneerd en binnen 3 dagen stond het geld weer op mijn rekening.

Herman
14-03-2023

Helaas heel slecht.

2x verkeerde kabel toegestuurd gekregen maar de helpdesk zegt dat moet je maar op eigenkosten retour sturen.

Dat terwijl ze toegeven dat zij een fout op hun webwinkel hebben staan.

De after sales is super slecht ook de bereikbaarheid is slecht.

Wij als bedrijf zijnde gaan hier niet meer bestellen.

Wat een slechte service als het fout gaat mensen er zijn betere bedrijven blijf hier maar vandaan.

Herman
10-03-2023

Het correcte kabeltje supersnel in huis.

Luc
10-03-2023

Product (verloopstuk vga naar hdmi om ouder type monitor op laptop aan te sluiten) snel gevonden. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Snelle levering. Alles top +++++

08-03-2023

Eenvoudig het goede product gevonden. Snel geleverd en prima prijs!

08-03-2023

Het optical koppel stuk is niet goed , de binnen ringen trek ik mee als de stekker {man} er uit gaat om een ander apparaat aan te sluiten .

Alleen geschikt voor een blijvende verbinding . dat is niet mijn wens .

Celine

Pakket nooit binnen gekregen

Simon
07-03-2023

Snelle levering, product zoals verwacht tegen goede prijs/kwaliteit

06-03-2023

Superhandige zoekfunctie op de website, helemaal gericht op hun specialisme. Ik merkte wel dat je wat technische kennis moet hebben om alles goed te begrijpen

Anja
05-03-2023

Geleverde product blijkt niet te passen. Kregen een kabeltje van 12 volt ipv voor 5 volt. Hebben het niet teruggestuurd. Teveel rompslomp en nog een keer verzendkosten betalen.

Philippe

snelle levering

alles met zorg ingepakt

Harm
01-03-2023

Duidelijke site goed overzichtelijk en makkelijk in gebruik, levering keurig optijd niks op aan te merken helemaal top

Judith

Prima gegaan, snel geleverd

Ben
01-03-2023

Snelle bezorging en een prima prijs kwaliteit verhouding

Jelle
01-03-2023

Slechts een 6, omdat het product niet de volgende werkdag, maar 4 dagen later werd bezorgd. Intussen wel contact gehad met AlleKabels, die vertelde dat het aan PostNL lag. Ik zou na 7 dagen na de oorspronkelijke ontvangstdatum nog eens moeten bellen. PostNL heeft dus 4 punten van mijn beoordeling afgesnoept.