Allianz Autoverzekering

11 ervaringen
Anne
21-09-2017

Let op! Premie autoverzekering wordt na 1 jaar verviervoudigd

Allianz i.s.m. PMA bood een goedkope autoverzekering aan. Nadat ik ben overgestapt blijkt dat de lage premie maar voor een jaar geldig is. Na 1 jaar wordt de premie verviervoudigd. Let op!

19-03-2017

Zeer snelle en nette afhandeling

Met de aanschaf van een nieuwe auto 4mnd geleden, ben ik ook van autoverzekeraar veranderd. Keuze was op Allianz gevallen. Nog geen 3 maanden later wordt er in mijn woning ingebroken waarbij o.a. de reservesleutel van mijn nieuwe auto werd meegenomen. Zeer snel is de opdracht aan de autodealer gegeven om de sleutels en de cilinders in de deuren te vervangen. Het herstel had ook geen invloed op de no-claim opbouw. Ben erg tevreden met Allianz.

20-11-2016

Zeer,zeer,zeer slecht ik raad iedereen af.

Buiten mijn schuld kreeg ik een ongeval tegenpartij Allianz. Al 10 jaar ben ik mee bezig nog geen resultaat. Mijn advocaat uitbetaling van de schade kreeg hij geen reactie uiteindelijk met dwang kregen we antwoord we sluiten het dossier we geloven haar letsel niet.

Al 20 jaar werkzaam als zelfstandige rijschoolhouder en door het ongeval kan mijn werk niet meer uitvoeren.

Wat nu verder heeft iemand hiermee ervaring mee? Gr. Femi

17-08-2016

Als je wa verzekert ben dan doen ze weinig voor je

In januari een aanrijding gehad ze zijn nog bezig om dat af te handelen weet tot nu nog niks als je een mail stuur om te vragen hoe het staat dan krijg ik steed als antwoord dat de tegenpartij nog geen andwoord of Allianz weer wat willen van de tegenpartij Als je een wa verzekering en geen rechtsbijstand dan doen ze wenig voor je als je schade heb buiten je om .

16-06-2016

Zij raken het schadeformulier kwijt en jij moet boeten.

Ik heb zonder problemen een autoverzekering afgesloten bij Allianz. Enkele weken later is er een auto vol achterin gereden terwijl ik stil stond achteraan een file, met alarmlicht aan. Deze auto was ook verzekerd bij Allianz, mooi makkelijk zou je denken. Zij het niet dat ze mijn schadeformulier zijn kwijtgeraakt. Nu kreeg ik een brief dat wanneer ik niet zelf een nieuw schadeformulier opstuur ze mijn verzekering zullen beëindigen. Aan de telefoon is zelfs verteld dat ze moeilijk gaan doen bij eventuele volgende schades omdat IK het niet opgestuurd zou hebben. Helaas heb ik nog geen enkel telefoongesprek kunnen hebben met Allianz waarin er niet keihard met vingers naar mijn fouten werd gewezen. Ookal waren dit eigenlijk hun fouten!

Ik kan dan ook iedereen afraden om bij Allianz te verzekeren. Alles gaat goed, totdat ze moeten betalen.

PS van de tegenpartij hadden ze het schadeformulier wel, deze heb ik zelf hoogstpersoonlijk ingevuld en ondertekend en is ook nog eens mijn allianz formulier. Echter omdat ze mijn versie zijn kwijt geraakt is het niet meer rechtsgeldig en moet ik boeten.

05-05-2016

Sukkels

ik sloot in april 2 autoverzekeringen af en betaalde 2 verschillende premies.na 6 aanmaningen bleek dat allianz beide premies op 1 auto had afgeboekt. allianz bekende fout en zou herstellen.maar nee hoor vele telefoon later moest ik opnieuw betalen want 1 auto had nu een credit bedrag en de ander niets want alianzz kon dit niet oplossen. ik moest 3 mei betalen voor ik de kans had beeindigde allianz per 11 april 2016 mijn verzekering bedankt allianz ! ik rij nu onverzekerd naar mijn werk ik kan niet anders de andere verzekering loopt helaas nog 10 maanden maar ik hoef niet uit te leggen dat deze door mij wordt beeindigd

17-03-2016

Schadewaarschuwing!

Volgens mijn tussenpersoon mocht ik met mijn type autoverzekering ieder kalender jaar een relatief kleine schade laten repareren aan mijn auto. Daar ik best zuinig op mijn auto was, heb ik dit in 2012, 2013 en 2015 een keer laten doen. Een deukje...een krasje..etc Ik kreeg in november 2015 ineens een brief van Allianz met allerlei dreigementen en consequenties als ik dat nog een keer zou doen. Ze hadden de bovenstaande claims opgesomd plus nog een (hoger) geclaimd bedrag wat gewoon bij de tegenpartij is verhaald om hun standpunt wat aan te dikken! Flutmaatschappij...ik ben dan ook al weg bij Allianz. Het klassieke verhaal...je mag netjes jaar in jaar uit je premie betalen maar o wee als je beroep op doet op je verzekering!

L.Bergsen Spijkenisse

Bart
04-11-2015

Hopeloos

Ben door een auto aangereden buiten mijn schuld om, deze verzekerd bij dat Allianz.
Mijn rechtsbijstand is er al twee maanden verder mee, paar keer een rappel gestuurd waar ze gewoon niet op reageren.
De auto van mij stond binnen een dag bij de schadereparateur, binnen drie dagen expert geregeld ( alles wel zelf gedaan), en daarna gebeurt er dus niks meer. Wellicht dat ze voor eigen klanten wel goed zijn (hoewel de berichten niet altijd hoopgevend zijn) maar voor wederpartijen zijn het een stel onbeschofte horken.
Ik heb besloten er een blog aan te wijden, eens zien wat dat kan getekenen.

Wim
22-03-2015

Geweldige verzekering

Bij schade bel je Allianz en alles gaat vanzelf je krijgt uitleg wat je moet doen.
je kan de auto naar een topherstel bedrijf brengen en alles wordt geregeld
je krijgt tijdens de reparatie een vervangende auto mee.
Na aflevering wordt de auto keurig gepoetst van binnen en buiten geweldig wat een service,
ik kan deze verzekering van Allianzz dan ook bij iedering aanbevelen.

Wim IJsenbrand
r

09-03-2015

Geweldig

Had bij pure pech de auto voor slechts 2 week verzekerd. Na een telefoontje hoefde ik die 2 week niet te betalen! super!

06-11-2013

Meer als 5 jaar 2 bedrijfsauto's en een prive auto verzekerd waarvoor altijd op tijd betaald is en nooit schade is geclaimed.
Bij aanschaf zakelijke en verkoop prive auto overgestapt naar verzekering van de autodealer die mij 75% beloofde voor alle auto's met 5 jaar nieuwwaarde regeling waar ik nu heel veel problemen heb en premieverhogingen omdat Allianz alles verkeerd in het systeem (Roy Data) zet.
Om van alle ellende af te komen wil ik nu die 3 auto's weer onder dezelfde voorwaarden terug onderbrengen bij Allianz en nu willen ze me niet meer omdat ze gekwetst zijn ivm vertrek naar andere verzekeraar.....een maatschappij met emoties dus !!
En mij dan nog terroriseren ook door Roy Data van valse informatie te voorzien....alle vergunningen intrekken van Allianz zou ik zeggen......

Wie wil er nu niet 3 auto's verzekeren waar nog nooit een schade van geclaimd is......Allianz dus !!

Ga dus nu alle zakelijke en prive verzekeringen ook elders onder brengen en dus nooit meer iets bij Allianz !

Welk cijfer geef jij Allianz?