07-01-2024

Ik had een fietsverzekering bij Allianz. Op een nacht werd mijn achterband met pas vernieuwd tandwielen gestolen (deze klus kostte 250 euro, na de diefstal een nieuwe achterband en dus weer nieuwe tandwielen aankopen kostte nog eens 400 euro) in een overdekte fietsstalling aan het station (met camerabewaking). Allianz kwam voor 0 euro tussen. Blijkbaar komt deze verzekering enkel tussen als je volledige fiets gestolen wordt. Ik ga uiteraard op zoek naar een andere verzekeraar en gebruik NOOIT meer Allianz.

Kevin
11-01-2022

Sluit hier nooit een verzekering af!

Na het melden van mijn schade duurde erg lang voor ik is een keer wat terug ontving.

Na 2 weken kreeg in dan eindelijk een bericht: ik zou vanaf dan nog 14 dagen moeten wachten op een uitslag.

Niets van ze gehoord!

Heb weer contact met ze opgenomen, toen is mij beloofd dat ik het uiterlijk na het weekend het te horen zou krijgen,

En uiteraard niets gehoord!.

Weer contact opgenomen, is mij verteld dat ik uiterlijk 11-01-22 voor 1800h bericht zou krijgen. Maar uiteraard weer niets gehoord.

Wat een vreselijk slecht bedrijf!

Onvriendelijk, onbetrouwbaar en afspraken totaal niet nakomen.

11-10-2021

Keren niet uit bij diefstal van fietsaccu. Zat met art gecertificeerd slot vast in het frame van de fiets. Klantenservice tot 2x toe zeer asociaal. Wel lekker premies innen maar niet uitkeren. Schoolvoorbeeld van witteboordencriminaliteit. ๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž๐Ÿ‘Ž