Gerben
09-04-2024

Allianz is overgaan op een nieuw niet werkend systeem met eenzijdig bepaalde andere voorwaarden. Geen communicatie mogelijk ivm no-replay mails. Schrijven zelf automatisch van je rekening af! Sturen dreigende incasso mails. Telefonisch onbereikbaar. Nooit aan beginnen, snel gegaan daar!

Gerben

Klaas
02-03-2023

Telefoonverzekering afgesloten, was zo maar klaar. Bij schade zijn ze zeer slecht te bereiken, en komen hun afsprakuenniet na. loop nu al meer dan een half jaar met een leen telefoon om.

18-11-2021

Mobiel verzekering via Mediamarkt.

Zo veel mogelijk weerstand en na 30 dagen kun je weer over nieuw beginnen met de rompslomp.

Telefonisch contact een regelrechte ramp, goed voor een slapstick.

28-09-2021

Als VvE hebben wij al onze verzekeringen bij Allianz. Over de laatste jaren al wat schades binnen het appartementengebouw gehad. Alle schade is snel en goed afgehandeld en nog belangrijker vergoed. Goede prijs / kwaliteit.

Leon
23-09-2021

Bij de mediamarkt een telefoon verzekering afgesloten maar ipv een verzekering hebben ze er 6 van gemaakt. Nu al 4 maanden bezig om ze geannuleerd te krijgen maar net zi belangrijk mijn geld retour krijgen. Alle gedane beloftes ten spijt er gebeurt niets dus mijn advies ga niet met deze maatschappij in zee!