Amazon.de reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Geen lid
Karin
17-04-2024

Begin maart 2 robotzuigers aangeschaft. Alles leek een poos goed te gaan tot onafhankelijk van elkaar de Midea6 zuigers geen water meer gaven. Contact gehad met Amazon.de en na een tijd mail verkeer kreeg ik te horen dat ik beide mocht behouden en geld retour zou ontvangen op de wijze zoals ik ze aangeschaft had. Op de Ideal rekening had ik dit al vrij snel na de mail maar tot op heden (17 april) heb ik nog geen cent terug ontvangen op de Visa Card rekening. En bij iedere mail, krijg ik een ander persoon die er slecht op reageert of mij steeds verteld dat het apparaat nog niet ontvangen is. Waarop ik dan weer opnieuw moet refereren aan het al gedane mailverkeer. Zelfs de algemene klantenservice komt terug met een reactie alsof ik geen klacht maar een compliment aan hun gegeven heb. Ik heb een hoop bedrijven meegemaakt maar Amazon Klantenservice staat aan de top van de absolute miskukels, wat een wanbeleid naar hun klanten toe.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Sylvia
05-04-2022

Ik heb bij Amazon.de een Xiaomi Tab 5 besteld voor 339 euro. Deze zou normaal gezien op 10 maart worden geleverd. Jammer genoeg heb ik niets ontvangen terwijl ik op de dag speciaal thuis ben gebleven. De verkoper bleek een Chinese firma ( Global Mi) te zijn. Deze verkoper is compleet onbetrouwbaar en weigerde bij de transportfirma DPD na te vragen wat er met mijn pakket gebeurd is.

Ik ben nu al 3 weken in contact met Amazon en zij kunnen de verkoper ook niet bereiken. Om een onduidelijke reden waar Amazon.de geen antwoord op kan geven kom ik niet in aanmerking voor de zogenaamde A-z garantie. Dus het komt erop neer dat ik mijn geld kwijt ben. En dan durf Amazon zich nog een klantgerichte onderneming noemen. Een goede raad bestel niets van waarde bij Amazon en al zeker niet bij externe verkopers!