Anderzorg reviews

4.2

Robin Anne
07-02-2017

Te laat betaald

Helaas heb ik mijn rekening precies 7 dagen later betaald dan de bedoeling was. Ik moest vóór 31 januari de betaling voldoen. Ik ben een arme student :p. En heb hierdoor zo net pas mijn rekening betaald.

Volgen er consuqenties? Ik was van plan morgen even te bellen. Maar aangezien ik een stresskip ben, zou ik het graag willen weten.

Tevens betaal ik normaal gesproken altijd netjes alles meteen en gaat alles goed, maar wegens een krappe maand is dit niet helemaal goed gegaan!

Emma
07-02-2017

Niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht

Op 1 januari van dit jaar overgestapt naar Anderzorg. Deze firma lukt het binnen twee weken je vertrouwen volledig te verspelen, door onterechte incasso's en door niet te luisteren naar de argumenten van de klant waarom deze afschrijving onterecht is. het contact is verder zeer onpersoonlijk, niet respectvol en niet oplossingsgericht. het liefst zou ik de verzekering met terugwerkende kracht opzeggen, maar dat kan na twee weken niet meer. Zeker is al dat ik volgend jaar weer overstap.

Nick
26-01-2017

Money money money.

Voor een zorgverzekeraar hebben ze behoorlijk weinig begrip voor mensen die met hoge zorgkosten zitten. Klantenservice geeft bovendien tegenstrijdige informatie (drie verschillende keren meegemaakt). Niet flexibel.

Toevoeging N.A.V. verzoek verzekerdennummer: fijn dat jullie zeggen mijn klacht op te willen lossen, maar ik ben al overgestapt per 1 januari. Ik heb inmiddels ook al een eigen oplossing gevonden voor de betaling. Jullie klantenservice benadrukte overigens meerdere malen dat er geen oplossing was en dat ik me had aan te passen, dus dat heb ik ook gedaan. Volgende keer meteen service aanbieden IPV nadat ik een negatieve review schrijf.

Shirley
24-01-2017

Slechte service bij anderzorg

Ik heb niet op tijd van anderzorg bericht gehad over de premie die omhoog was gegaan en kon ik niet meer overstappen op een goedkopere zorgverzekeraar. Ik was gewend dat je tot half jan. van het nieuwe jaar kon overstappen en dat is nog maar tot eind dec. Normaal gesproken kreeg ik een online acceptgiro een week voor het eind van de maand en die hadden zij nu ook niet toegestuurd. Toen ik er om vroeg kreeg ik elke keer een ander antwoord. Ik was ooit tevreden over anderzorg maar niet meer. Ik heb het idee dat het hun alleen om het geld gaat. Ik kreeg per email een tevredenheid onderzoek in te vullen maar toen ik mijn ontevredenheid gemeld had gaf die ineens een storing en heb ik hun hierover geschreven maar nog altijd geen antwoord gehad. Ik heb mezelf nu al afgemeld dan ben ik op tijd maar heb van hun geen antwoord hierover gehad.

Maurice
16-01-2017

Afmelding Anderzorg

Eind December heb ik mij via de website afgemeld bij Anderzorg. Ik vraag 10 januari om een bevestiging, men stelt dat zij mijn afmelding nooit hebben ontvangen en dus niet heeft plaatsgevonden. Anderzorg vertrouwt zijn klanten dus blijkbaar niet of heeft een website die niet deugt. Vervolgens zit ik dus nog een jaar aan Anderzorg vast! Wie kan mij helpen?

Marijke
22-11-2016

Amerikaanse toestanden

Aanvullende verzekering bij Anderzorg stelt niets voor. De normale en meest voorkomende behandeling bij een mondhygiëniste wordt niet vergoed. Zeer misleidende verzekering . Voor alle behandelingen in het ziekenhuis moet eerst met de verzekering overlegd worden en ook al hebben ze een contract met een ziekenhuis dan betekent het niet dat de behandeling daar kan plaatsvinden want voor iedere ingreep is een apart contract.

Nooit weer Anderzorg en ook niet Independer die hier aan meewerkt. Bovendien vind ik het erg slecht en onbegrijpelijk dat ik tussentijds niet van verzekering kan veranderen . Gelukkig is het jaar bijna om en kan ik overstappen.

Elmer
11-11-2016

Anderzorg is het niet waard.

Anderzorg.

Het is een verzekering die alle declaratie afwijst en niet uitlegt waarom.

Chronische zorg betalen ze niet eens uit.

Een typisch voorbeeld van waarom in hemelsnaam ben ik verzekerd. Kan beter gewoon alles zelf sparen en betalen.

Kan anderzorg niet echt aanraden!

Julian
09-11-2016

Misleiding door Anderzorg

Anderzorg gebruikt misleiding om klanten te trekken, op de website alsmede in de emails die verstuurd worden. Hierdoor heb ik een tandartsverzekering gekozen waar blijkbaar de mondhygiëniste niet wordt vergoed. Althans, een van de twee codes wel. Laat nou net ik de ene hebben die niet wordt vergoed, ondanks de teksten van Anderzorg die schreeuwen dat ze alle veelvoorkomende kosten vergoeden. Nou, dus niet voor de mondhygiëniste. Klagen heeft weinig zin, je krijgt 3x hetzelfde antwoord van de klantenservice. Van de klachtenafdeling wordt je niet vrolijker van. Ze kunnen naar mijn gevoel toch niks beters voorstellen dan op hun scherm staat. Ik zie nu ook heel vaak dat klachten gewoon niet goed worden opgelost door Anderzorg en dan verwijzen ze gewoon altijd naar SKGZ. Lekker makkelijk van ze!

Daniël
27-10-2016

Tandartsverzekering

Contact opgenomen met de klantenservice van Anderzorg welke verzekering ik moest nemen voor het (deels) vergoeden van een kroon. De (blijkbaar onervaren) telefoniste vertelde mij dat dat gewoon met de aanvullende tandarts poli het geval was. Dit blijkt niet het geval te zijn. alleen wanneer je je tandarts verzekering zelf toevoegt via zelf verzekering maken. Dit zou voor mij al gunstiger zijn geweest, maar dat is allemaal onduidelijk. Zodat ik het goed geregeld heb gekozen om het tandpakker erbij af te sluiten , zoals mij is aangeraden. Blijkt de kroon helemaal niet vergoed te worden. Verdrietig (ivm de extra kosten) bel ik Anderzorg op. zij kunnen mij een excuus geven en daar houdt het bij op. Denk ik alles goed geregeld te hebben door na te bellen voor ik overstap van een andere zorgverzekering. blijken ze onervaren personeel te hebben. Helaas .

Thijs
05-10-2016

Top

Goede premie en dito dekking. Daarnaast via de app heel gemakkelijk declaren! Vergoeding binnen een week geregeld!

Kasper
22-09-2016

SUPER !

Wij zijn al jaren bij Anderzorg verzekerd, en heel erg tevreden. een lage premie en goede service. onze dochter wordt volgende maand 18 en heeft dan ook een eigen verzekering nodig. vandaag even gebeld, direct dus zonder vervelend keuzemenu, een vriendelijke medewerkster aan de lijn. zij stelde het jongpakket voor een aanvullende verzekering, maar aanzienlijk voordeliger. ook vertelde ze dat onze dochter waarschijnlijk in aanmerking kwam voor zorgtoeslag. helemaal TOP.

21-09-2016

Zeer goede klantenservice

Helaas door een medisch probleem moest ik naar het ziekenhuis. Had voor terugreis geen vervoer en belde vanuit ziekenhuis naar Anderzorg of een taxi voor vergoeding in aanmerking kwam. Dit was niet het geval maar toen de medewerkster hoorde dat ik als alleenstaande vader niets kon regelen heeft ze coulance halve dit geregeld. Dus ondanks regels heeft Anderzorg oog voor de menselijke kant. CHAPEAU

Laura
21-08-2016

Precies verzekerd hoe ik dat wil

Bij Anderzorg heb je naast de goedkope basis verzekering ook de mogelijkheid om aanvullend te verzekeren voor Fysiotheratie, tand en werelddekking. Hierdoor ben ik goedkoop uit en ben ik precies verzekerd hoe ik dat wil.

M.L.
11-08-2016

Complete administratieve warboel!

Enige tijd geleden heb ik een verzekering afgesloten bij Anderzorg, vanwege de voordelige prijs. Helaas is wel duidelijk te merken dat de kwaliteit van de service ook erg laag is!

Bij het betalen van het eerste premiebedrag per bankgiro, werd het bedrag door Anderzorg zonder reden of zonder tegenbericht teruggeschreven op mijn betaalrekening. Een week later ontving ik een brief met acceptgirokosten van 1,50 euro. Dit is complete flauwekul, aangezien ik had gekozen voor betaling per bankgiro. Na contact opgenomen te hebben met Anderzorg, bleek het om een misverstand te gaan en werd beloofd dat die 1,50 euro zou worden kwijtgescholden.

Een paar weken later zag ik online dat dit niet was gebeurd. En bij de betaling van het volgende premiebedrag was het weer raak. Bedrag teruggestort en weer kosten erbij.

Compleet belachelijk!

Ik blijf zo maar bezig om het bedrag 2 keer te betalen en dan ook voor extra kosten op te draaien, omdat het daar een administratieve warboel is!

12-07-2016

Voordelig

Altijd bij een grote bekende verzekeraar gezeten en nooit afgevraagd of het voordeliger kan. Via een vergelijkingsite Anderzorg vergeleken op premie en dekking. Met stip de voordeligste en dus overgestapt. Naar alle tevredenheid.

Adriaan
08-07-2016

Misdadig wangedrag van Anderzorg en LAVG

AnderZorg heeft meer dan een jaar lang haar cliënt geïntimideerd en nagejaagd met valse claims, door haar vermeende declaraties voor haar cliënt verborgen gehouden, meer van haar cliënt geëist dan de zorgverzekeraar declareert, een misdadige gerechtsdeurwaarder LAVG ingeschakeld die erop los heeft gelogen en bedrogen, haar cliënt medische schade toegebracht, klachten genegeerd en weggelopen voor haar verantwoordelijkheid.

Vast is komen te staan dat het ‘excuus’ van LAVG, dat er een ‘schrijffout’ gemaakt zou zijn, op bedrog berust hetgeen het misdadige wangedrag van Anderzorg en LAVG uitsluitend onderstreept. Temeer gezien het feit dat Anderzorg haar wangedrag, en de schade die zij daarmee hebben veroorzaakt, verbergen en klachten daarover blijven negeren. Anderzorg blijft verantwoording schuldig over haar wangedrag en dat van LAVG.

06-07-2016

Lage premies, maar niet uitbetalen

Ik heb € 80,- tegoed van Anderzorg. Na herhaalde bevestigingen dat dit uitbetaald zou worden kreeg ik een mail dat ze geen ‘verzekerdennummer’ en bankrekening van mij zouden hebben. Vreemd, want het lukt ze wel elke maand de verzekeringspremie per automatische incasso te innen van mijn bankrekening. Daarna kreeg ik mail dat het bedrag vóór 1 mei betaald zou worden. Daarna vóór 1 juni en daarna uiterlijk 27 juni. Meer dan 20 (!) mailtjes verder, heb ik nog steeds niets ontvangen. En sinds kort reageert Anderzorg helemaal niet meer. Nu begrijp ik de lage premies.

Hendrika
02-07-2016

Onduidelijke rekeningoverzichten

Ik vind de rekening overzichten van anderzorg erg onduidelijk. Hierdoor heb ik een rekening over het hoofd gezien. Ik dacht dat ik de rekening voldaan had, daardoor het schrijven van LAVG naast mij neergelegd. Nou, ik kon dus een flink bedrag betalen. Maar het overzicht klopt gewoon niet en de kosten die in rekening zijn gebracht kloppen ook niet. Maar ik lees uit alle reacties dat ik geen poot heb om op te staan. Ik heb een mail gestuurd met alle informatie, maar geen reactie gehad. Het aankomende jaar toch maar een nieuwe zorgverzekering, dan maar wat duurder. Nog iets, anderzorg valt onder Menzis, Lavg ook.

Hhcj
02-07-2016

Anderzorg

Heb betalingsregelingen voor premie en eigenrisico

Maar nu weer brief van deurwaarder ff 301 euro te betalen

Terwijl alles wordt afgelost

Als je anderzorg vraagt voor opheldering

Krijg je een brief met rekeningen met nummers waar ik weinig mee kan

Heb bankafschriften tot het netjes is betaald

Waar blijft dat geld Anderzorg?

Jacqueline
18-06-2016

Premie

De goedkoopste zorgverzekering voor de beste kwaliteit al jaren.