Anderzorg reviews

4.2

Michiel
18-01-2016

Overzichtelijke zorgverzekering met goede voorwaarden

Voor iedereen die weinig gebruikt maakt van de zorg en dus een maximaal eigen risico neemt is Anderzorg een prima verzekeraar. De korting op je premie bij €500,- extra eigen risico is één van de hoogste. Mocht je toch iets nodig hebben kan je eenvoudig chatten met een medewerker. Declaraties zijn eenvoudig online of via de app in te dienen en worden snel uitbetaald. Een aanrader!

OMW
16-01-2016

Perfecte zorgverzekering

Anderzorg is een perfecte no nonsens zorgverzekering met een goede dekking. Snelle uitbetaling van gedeclareerde zorg. Standaard zorg is op een hoog niveau verzekerd.

10-01-2016

Zeer slecht

Je geeft klachten over declaraties die niet kloppen .

Ergens 1 behandeling gehad factuur voor 4 behandelingen dit gemeld word er gezegd los het zelf maar op met de instantie die je behandeld heeft.

Rodney
10-01-2016

Simpele maar goede verzekring

Deze verzekering is heel duidelijk en simpel.

Geen moeilijke dingen maar een goed en duidelijk overzicht van je vergoeding.

De mensen helpen je ook heel goed en zijn erg vriendelijk

Anisa
06-01-2016

Top verzekering

Ik ben overgestapt naar Anderzorg omdat ik zelf goed kon bepalen waarvoor ik me wilde verzekeren en daarbij was de premie die ik moest betalen ook heel laag.

Sander
04-01-2016

Klasse

Ik ben erg blij met mijn nieuwe zorgverzekering. Erg snel geregeld en een prima premie!

Tessie
31-12-2015

Anderzorg beste zorg, laagste premie

En verder prima administratie en klantendienst.en alles kan online, van afsluiten tot opzeggen en alles ertussenin.

Avanka
31-12-2015

De beste en goedkoopste!

Ik ben zeer tevreden over ANderzorg. Declaraties kun je indienen via de app en binnen 2 weken krijg je bericht en/of terugbetaling. En daarnaast hebben ze de laagste premie!

Grada
29-12-2015

Super zorgverzekering

Anderzorg een echte aanrader onder de talloze zorgverzekeraars. Klant advies op maat, altijd staan medewerkers je vriendelijk te woord. Kwaliteit prijs verhouding is uitstekend!

Kelly
28-12-2015

Goed verzekerd zonder de bank te breken

Goedkoop en efficient, klantvriendelijk en houd je altijd op de hoogte van alle wijzigingen.

Chayenne
19-12-2015

Super zorgverzekering voor weinig

Na lang gekeken en gezocht te hebben kwam ik bij anderzorg.

18-12-2015

Anderzorg mening

sinds ik bij anderzorg verzekerd ben ben ik er zeker van dat alles op tijd en direct betaald wordt dus geen stress en de goedkoopste en volledigste dekking die ik me emaar kan wensen... dank je wel anderzorg!

16-12-2015

Straight en betrouwbaar

Goede zorg voor een lage prijs. Via chatsessies kom ik te weten wat ik wil weten en heb het dan zwart op wit de sessie naderhand kopiëren in Word). Betaling van gemailde facturen gaat zeer snel (meestal binnen één week). Ook met mijn vaste en dichtstbijzijnde zorginstellingen ben ik nog niet mee in de fout gegaan (me er wel van vergewist dat deze zorginstellingen vergoed zouden worden). De info die ik kreeg bleek steeds te kloppen. Ik ben een tevreden klant.

Sylvia

Uitstekende service

Het is gewoon een goede zorgverzekering voor een goede prijs. Als ik wat vraag krijg ik vrijwel gelijk antwoord, zoals het hoort!

Els

Meedenken

Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice van AnderZorg en het valt op dat men je vraag/klacht ook daadwerkelijk leest en begrijpt. Vervolgens wordt niet alleen een rechtstreeks antwoord gegeven, maar wordt er met je meegedacht en krijg je een persoonlijk advies. En dit zonder verkooppraatjes!

Jeanet

Klantvriendelijk

Ondanks dat ik alleen een basisverzekering heb, helpen ze je goed, ook als er iets fout gaat. Dus een budgetverzekering (met extra eigen risico) is zo slecht nog niet, als je de juiste kiest.

Ismail
13-12-2015

Goedkoop verzekerd

Zit al een geruime tijd bij Anderzorg en heb geen slechte ervaringen met deze zorgverzekeraar declaraties gaan snel en makkelijk online.... je kan ze bellen mailen of via chat bereiken en het meeste wordt allemaal vergoed of je betaalt zelf een kleine bijdrage

E.S
13-12-2015

Nog geen contracten voor 2016 met ziekenhuis Tjongeschans voor 2016

Ben naar aanleiding van alle media aandacht betreffende contracten die zorgverzekeringen afsluiten met ziekenhuizen heel erg geschrokken. Ben tot nu toe tevreden geweest over Anderzorg, maar ik woon in Steenwijk en ik heb een vaste arts in Heerenveen en kan daar in 2016 niet meer terecht ook niet in Meppel, wel in Zwolle. Dat kost geld en reistijd (openbaar vervoer) ...dat laatste vind ik het ergst vooral als je ziek bent. Volg het op de voet en blijft het zo dan zal ik genoodzaakt zijn een andere zorgverzekeraar te zoeken.

Helen
12-12-2015

Zorg na zorg

het afgelopen jaar was voor mij heel erg zorgelijk ondanks mijn schamele bijdragen bleef het bedrijf correct, behulpzaam etc

Janine
12-12-2015

Anderzorg is TOP !

Sinds 1 januari 2015 ben ik overgestapt naar de zorgverzekering van Anderzorg. Ik heb daar nog geen moment spijt van gehad. Door hun lage premies ga ik de komende jaren honderden euro’s besparen. Bij mijn overstap ben ik uitstekend geholpen door hun helpdesk. Goedkoop en betrouwbaar !