Mijn ouders stonden met pech langs de weg en zijn perfect en snel geholpen. Zelf ook altijd super goede ervaringen met ze gehad. Zowel in binnen als buitenland. Dank je wel ANWB.
Wij hadden gisteren een geklapte remleiding.
Enge ervaring maar goed afgelopen Gelukkig!
En we zijn al jaren lid van ANWB dus het zou vast snel opgelost zijn.
90 minuten gewacht op de anwb op zich geen probleem het was druk.
Omdat het zaterdagavond was was er geen slang meer te krijgen.
We zouden dus naar huis worden gesleept. Maar ook daar was geen wagen voor beschikbaar.
Nouja ok dat lossen we op, we komen wel thuis en de auto zou zondagochtend thuis gebracht worden. Hij stond redelijk veilig.
Zondagochtend wachten. wachten . wachten geen ANWB.
Blijkt de auto naar een berging in Hellevoetsluis gebracht en hij word Dinsdag pas bij ons gebracht.😱
Dit is geheel tegen de afspraak, er is zelfs al een monteur door ons geregeld die de slang komt repareren hier.
Heel vreemd deze gang van zaken, er is met geen woord gerept over Hellevoetsluis en de bus staat nu achter slot en grendel waardoor wij ook de monteur niet daarheen kunnen laten komen.
Er is geen oplossing volgens ANWB , wachten tot Dinsdag.Voor een kapot remslangetje 🤔
Pas na 22 minuten contact 3 uur s nachts.
Dan de mededeling krijgen dat Je goldmember card ( meer dan 20 jaar )
Persoonsgebonden is , maar slechts voor 1 voertuig . Bijbetalen 50 euro om me nog 1,5 uur te laten wachten .
Andere aanbieder heeft me uiteindelijk voor 15 euro geholpen zonder lid te zijn .
Goldmember card tot ziens .
zelden zo'n arrogante benadering gehad .
Na 15 jaar trouw lid te zijn wordt geen hulp geboden op grond van kleine lettertjes. Ik had namelijk nog een oud abonnement. Het abonnement heeft dezelfde naam alleen zijn de voorwaarden anders.
Het huidige Europa standaard heeft wel "Pechhulp in de woonplaats" maar mijn oude Europa standaard abonnement niet. Ik betaal bijna net zoveel als het nieuwe abonnement. Resultaat, zie voorwaarden, we gaan je niet helpen, punt.
Er was een lekkage bij mij thuis gebeurd meer dan half jaar geleden. Hij kwam van boven door het plafond dus lijkt op dat dit komt van bovenbuurman. We hebben schade gemeld en met onze buurman gesproken ook. Na 4 manden gebeurde helemaal niks. Er was alleen 1 automatische antwoord van verzekering binnen. Niemand belde of schreef. In die tijd er is weer een lekkage op het zelfde punt gebeurd. We hebben weer ANWB aan het lijn gehad. Weer geen actie. Uiteindelijk wou ik alles naar mijn advocaat geven en alles beginnen op het hoge niveau doen en pas dan zijn ze wakker geworden. Nu nog steeds niks is opgelost en ze blijven pingpongen met ons zo dat dit is niet ze ding om wat te regelen richting onderzoek en oorzaak vinden. Dus zitten we bijna klem in dit situatie maar premie wordt natuurlijk lekker afgetrokken van mijn bankrekening.
Hulp in Frankrijk werd niet op de juiste manier gegeven.met motor in Barcelona ,,,accu stuk van mijn Harley.gevraagd om een nieuwe accu , omdat ik met de boot uit Marokko kwam.dus twee dagen daarvoor al gevraagd , zogauw ik in Barcelona aankom , kan U dan zorgen voor een nieuwe accu, zodat ik van boord kan.
Nee helaas dit is niet ons protocol.als U aankomt kunt U ons bellen en wij hebben dan 48 uur de tijd om uw motor naar een garage ter controle te brengen en de herstellen.
NEE.ik wil gewoon dat U me helpt met een nieuwe accu .ik ben op doorreis met een groep .helaas dit is ons protocol.
Dank U wel ANWB.U wilt mij gewoon niet helpen.
Afspraak om 0800 uur. (Blijkbaar met monteur van Roamlertech) 0930 nog niemand. Alleen een smoes van file. (ik heb even gekeken maar deze ochtend was er minder fileleed dan normaal).
@ANWB Jammer, jullie goede naam wordt zo gedoezeld!
Ik ben al 40 jaar lid van de ANWB met volle tevredenheid. Leuke ervaring meegemaakt met het vernieuwen van water koelslangen bij mijn VW Golf 2 verricht door een enthousiaste monteur van ANWB met reparatie bus 2473 van de ANWB. Heel veel bewondering voor zijn vakmanschap en enorme doorzettingsvermogen bij pech op industrie terrein buiten Ede. Ook andere monteurs hebben mij goed geholpen maar daar weet ik de reparatie bus nummers niet van. Wel de locatie bij splitsing oprit
van A30 / A1 voor de brug A1 en bij Mac Donald. Ook bij Lage Vuursche richting Hilversum bij de bushalte.
Vriendelijke dank ook aan de hele organisatie van de ANWB
namens J.B.Wijkamp en F.J Schrijvers.
Had een meneer zojuist gesproken, god wat was hij irritant zeg.
Geen respect voor de klantwens m.b.t. privacy.
Probeert zaken aan te kaarten die voor de situatie en kwestie overduidelijk niet van belang waren.
Dit staat dan los van het feit dat meneer erg onbeschoft naar de klant was.
in een woord: bagger omtrent service, en diensten zou ik ook niet aanraden
De wandel en sokken van ANWB zijn niet geschikt voor waarvoor ze worden verkocht :
Te groot
Geen pasvorm
Onvoldoende warmte en vochtabsorberend
Slechte service bij contact
Zelden iets aan te merken op ANWB en hun pechhulp, maar vandaag een absolute uitblinker in R'dam-Hillegersberg. Dynamo bleek defect, Khalid deed al het mogelijke en hielp me toen enorm om de auto bij de garage te krijgen, en daarvandaan weer naar het beginpunt. Professioneel, uiterst vriendelijk- gewoon een topervaring. Bedankt Khalid.
Meer dan 30 jaar lid. In de laatste 20 jaar 2 hulpvragen gedaan. In 2015 werd ik niet geholpen omdat ik 50 meter! van de gemeentegrens afstond. (ik had de auto moeten duwen dan was wel geholpen) en vandaag staat mijn vrouw met pech wordt ze niet geholpen omdat we 2 auto's binnen het gezin hebben. Dus gewoon moeten liegen en zeggen dat we er maar 1 hebben! Wel 30 jaar betaald maar helpen ho maar! Gewoon niets afsluiten en wel pas als je hulp nodig hebt is veel goedkoper!
Mijn zoon heeft vandaag pech gehad met zijn auto. De controle arm is afgebroken waardoor het sturen niet meer gaat.
Dit is gebeurd toen hij normaal over een drempel reed.
Hij heeft gebeld om hiervan een melding te maken. Degene aan de telefoon gaf aan dat dit geen pech is maar schade.
Ik heb vervolgens gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen en dat ANWB niet wil komen.
Hiervan snap ik niets, voor dit soort gevallen hebben we juist een ANWB abonnement, als we pech onderweg krijgen.
Super Slecht!
Zaterdag 8 juni 2019 ca 23:00 uur zijn we professioneel geholpen aan een nieuwe accu voor onze Peugeot 508. De auto wilde smorgens niet starten. De hulpdienst van de garage had ons die ochtend onderweg gestuurd met de mededeling dat de accu goed was en prima kon opladen. Ze konden geen reden vinden van de storing en startten met een startkabels de auto. Deze zou zich zelf automatisch opladen en het probleem zou opgelost zijn. Ok, we reden van Laren naar Oirschot. Na de verjaardag wilden we terug naar huis en nee hoor geen stroom meer. De ANWB gebeld, die was er binnen een uur. De monteur, Mike heette hij dacht ik, was er na meerdere metingen achter dat de accu stuk was en dat de monteur van de hulpdienst van de Peugeot ons op de dynamo naar Oirschot had laten rijden. Er had van alles kunnen gaan storen. Hij had een passende nieuwe accu bij zich die keurig gemonteerd werd. De oude stond al enigszins bol. Ik kreeg een bewijsje van de meetresultaten en kon weer rijden. De monteur was zeer vriendelijk en attent en repareerde en passant ook nog even het klepje van de benzinetank dat niet meer dicht ging. Het geheel was perfect geklaard en we konden terug naar huis. Groot compliment voor deze monteur en de uitstekende en professionele wijze waarop het probleem opgelost werd. Chapeau!👍🏻💐
Tijdens stormweer in Easterlittens sloeg de deur van de caravan in het slot. De reserve sleutels lagen binnen. Voor de ANWB mechanicus een eerste ervaring. Met behulp van zelf vervaardigd "gereedschap" had hij een raam zonder schade binnen 10 minuten open.
Hulde aan de technische creativiteit van de ANWB medewerker.
Mvg,
W.W.
Mensen echt niet doen kunnen alles van je zien hoe je rijdt, hoe hard je rijdt, heb het hele jaar super goed en netjes gereden en 1 x te hard word verzekering gelijk beëindigd en krijg nergens meer een nieuwe auto verzekering en hoop ge ouwe hoer en geld, korting is ook niet om naar huis te schrijven is het allemaal niet waard gewoon ergens anders lekker verzekeren
Nadat ik vorig jaar (2018) de #ANWB Alarmcentrale belde n.a.v. een zeer ernstige soort van epileptische aanval van mijn vriendin midden in de nacht in de Provence Frankrijk belde en vertelde dat ik geen woord Frans spreek of versta en zij mij totaal aan mijn lot overlieten (vriendin uiteindelijk naar een ZH gebracht waar uiteindelijk bleek dat ze een hersentumor had!)
Laat de ANWB ALARMCENTRALE ons nu stikken met pech aan de auto in Frankrijk!
Zouden ons gistermiddag terug bellen. nu een dag later nog steeds niet gebeld!
En om dan hun medewerker te horen zeggen: "ik ben aan het einde van mij Latijn." dan plof ik uit elkaar!
Zodra ik terug ben zal ik mijn lidmaatschap op zeggen! Wat een onvoorstelbaar waardeloos bedrijf is die ANWB! Wel vet geld incasseren en elk jaar de contributie verhogen, maar mensen in NOOD helpen. HO maar!
We waren met ons gezin (4volwassenenen 3 kinderen 2,5,9 jaar)op vakantie in duitsland op zondag gingen we weer naar huis, op terugweg begon de bus te schokken en 2tellen later weigerde hij verdere dienst.
We kwam bij onsnabruck op e30 tot stilstand op de vluchtstrook in een bocht van de snelweg zonder vangrails alleen een berm van 2m breed afgesloten met een hekwerk.
Geen veilige plek voor 3 kinderen en 4 volwassenen!
We zijn om 12.00 gestrand op de vluchtstrook. 12.15 de anwb gebeld dat we met pech stonden op een gevaarlijke lokatie
Met 3 kinderen en 4 volwassenen in de brandende zon (31graden) zonder ook maar iets van schaduw.
De anwb is zich bewust van onze situatie en zal zo spoedig mogelijk hulp sturen. 2 uur later niemand gezien gehoord of gesproken.
14.15 maar weer eens de anwb alarmcentrale gebeld hoe de situatie er voor stond.
Ze zijn onderweg meneer, onder tussen hebben we maar familie gebeld om de kinderen op te komen halen die arriveerden om 15.30. Gelukkig de kinderen en de vrouwen zijn in veiligheid. Dus we beleven met 2 volwassenen achter bij het voertuig.
Nogmaals de alarmcentrale gebeld sorry meneer het is druk op het moment (16.00) we doen ons best.
Ondertussen hebben we een garage bij ons uit het dorp gevraagt of hij ons en de bus op zou willen halen. Geen punt hij kwam er aan. 16.41 werden we gebeld door de adac dat hij er met 10min zou zijn 10min later belde de beste man van de adac terug dat hij de verkeerde locatie door gekregen had van de anwb en stond 75 km verder op en die afstand was te groot voor hem, nou lekker weer dan. De garagehouder arriveerde om 17.30 om ons en de bus op te laden tegen 18.00 waren we gelukkig weer onderweg richting nederland. Om 19.30 arriveerden we bij de lokale garage houder we kregen nog een lekkere bak koffie aan geboden van de beste man totdat plots om 19.44 de adac belde dat ze nu echt met 5min bij ons zouden zijn we hebben die man maar zo vriendelijk mogelijk maar gezegt dat hij lekker door kon rijden. Duss de conclusie als we zelf geen actie hadden ondernomen hadden we 8 uur lang op een gevaarlijke situatie langs de e30 gestaan met 4volwassenenen en 3 kinderen in de branden zon! waardeloos anwb pechhulp!
Op 29 april heb ik een zwaar ongeluk op Mallorca gehad. Mijn man en ik belden de alarmcentrale. Meteen voelden wij ons heel erg serieus genomen. Met de hulp van 2 geweldige, lieve, begane dames had ik meteen het gevoel, dat er naar mij en mijn situatie geluisterd werd. Omdat ik niet wilde vliegen,
heeft de alarmcentrale er alles aan gedaan, om mij via boot, trein en ziekenauto veilig thuis te brengen.
Ik kreeg een gedetailleerde route met bootticket
(cabine met bed, douche en wc) hotelovernachting(geweldig 4 sterren), treintijden (gereserveerde stoelen) gestuurd, die het mijn man en mij mogelijk maakten naar huis te komen. Ik ben de ANWB zooooo ontzettend dankbaar, dat zij mij in een heel zware en superemotionele situatie niet alleen hebben gelaten en mij en mijn man zo ondersteund hebben.
Van harte wil ik de ANWB hiervoor bedanken. Ik zal dit nooit vergeten en jullie altijd aanbevelen.
Met vriendelijke groet
Claudia en Raimond Nicolai
Zeer achterbakse aan opvoeding gebrekkige medewerkers van de telefooncentrale. Meerdere keren opgehangen in mijn gezicht. Bood geen hulp ongeacht dat we lid waren en al die jaren betaalde. Per direct stop gezet. Ik ben blij dat ik niks meer met deze corrupte, achterbakse, asociale ANWB niks meer te maken heb. ANWB is geen SERVICE en geen hulp. Stik er maar in en zoek het maar uit. En jij mag betalen.