ANWB reviews

4.3

Elvis
08-02-2021

Anwb WEG ER MEE

En daar sta je dan met pech oké mijn eigen fout verkeerde brandstof in me auto gegooid en ja ik dacht ik ben lid van anwb en daar word je lid zo dat wener je pech heb of er is iets met je auto je kan geholpen worden door anwb maar die zeggen gewoon tegen jou nee we hebben geen auto beschikbaar die jou verkeerde brandstof die jij heb getankt in je eigen auto gewoon nee en ze gaan ook je auto niet slepen naar garage moet je allemaal zelf doen nou voor wat betaal ik maandelijks voor helemaal niks nou ik stop er direct mee er zijn wel veel erger dingen als jullie zo iets kleins niet eens kunnen oplossen nou dan maak ik me borst maar nat ik ga op zoek naar iets anders slecht bedrijf anwb weg er mee

Yenny
07-02-2021

ANWB goed en snel geholpen

Vandaag vastgevroren handrem. ANWB gebeld, dacht dat het vanwege de sneeuwval heel lang zou gaan duren. Niet dus, waren er binnen het uur. Heel vriendelijke man, snel en goed geholpen. Hartelijk bedankt. Al ruim 30 jaar lid van de ANWB, altijd prima geholpen en vriendelijk personeel.

René
06-02-2021

Top geholpen!

5 februari 2021

Met het winterweer op komst, wilde ik nog even 'snel' mijn zomerwielen wisselen voor winterwielen. Het ging voorspoedig, totdat de laatste bout, een slotbout, niet los wilde. En in het proces begon de kop van de bout kapot te gaan, maar hij wilde met geen mogelijkheid los. Dus toch maar de ANWB bellen om te kijken wat zij voor me kunnen betekenen. Eigenlijk komen ze voor dit soort gevallen niet, maar een monteur kwam toch langs, in zijn overtijd notabene! Held. Hij zag het niet rooskleurig in, maar hij wist de bout toch los te krijgen. En met nog meer geluk had hij toevallig een vervangende bout bij zich.

Hij hielp nog mee om het winterwiel te monteren en zette alle banden nog op de juiste spanning. Top service van hem! Hulde!

Wederom een positieve ervaring met de wegenwacht ??.

Sw
27-01-2021

Kapotte motor

Kapotte motor door ANWB’s foute advies. Heb een klacht indiend meer dan 2 weken geleden en nu blijkt dat ANWB verkeerde dingen in het rapport schrijft. Als ik er 100x naar bel word mij gezegd dat ik word teruggebeld en dat is het enige antwoord die ik krijg, want teruggebeld word ik niet. Ik moet achter een probleem huppelen wat niet mijn probleem hoort te zijn.Nu zit ik nog weken zonder auto door hun fout! Slechtste service

Jm
21-01-2021

Drama

Late verzending, pas na 7 dagen. Slechte verzending post nl. Op de dag dat mijn pakje zou worden bezorgd tussen 16.30 en 19.00 uur kreeg ik om 17.30 een email van de anwb: dank voor u retourzending.

Om een en ander recht te zetten zijn ze niet bereikbaar! Telefonisch eindeloos wachten en een niets zeggende chatbot

Zaroual
19-01-2021

Niet aan beginnen

Waardeloze organisatie staat veel te hoog aangeschreven AFRADER AFRADER

Cees
16-01-2021

Aanbieding slof Savian

Ongeveer 3 weken geleden aanbieding slof Savian gekocht. Helaas. géén voetbed wat steun geeft, "vierkant compartimenten" van binnenzool goed voelbaar. De "warme" ( niet dus) voering is nu al plat, dus géén warme voeten. Eigenlijk te gek voor woorden, aanbieding: van €60 voor € 29.ik vind ze nog géén € 10€ waard.helaas géén bon meer.

11-01-2021

Anwb staat voor je klaar.NOT

Contact opnomen met Anwb pech hulp.

Mevrouw mijn auto moet naar de garage getakeld worden want hij schakelt en ontkoppelt niet meer. Ja meneer we sturen

toch nog een monteur. Monteur.ja idd die rijdt niet meer.goh dat had ik al gezegd. ( door zijn komst moeten er weer drie koeien op dieet want anders mogen er geen huizen geboued worden)

Nou waar moet je auto maar toe? Ik zeg: "naar mijn monteur 20 km verderop"

Nee daar beginnen wij niet aan meneer.nou daaag! Beste mensen waarom trappen we nog steeds in deze mooi praterij van de Anwb. Ik ga terug naar Centraal Beheer, die waren er ook niet happig op, maar deden het wel. Ajuuu. prutsers

Saskia
11-01-2021

Wegenwacht ANWB bedankt

Zaterdag 9 januari

Zaterdag 9 januari. Wat kun je nog in deze corona tijd, niets, dan rijden we maar even een stukje, 500 meter, de motor valt uit. Wegenwacht expert Martijn komt ons helpen, applaus voor Martijn! Zijn gedrevenheid om ons te helpen nadat de motor al weer liep was 200%! Uit voorzorg dat we de dynamo en de startmotor niet kapot reden een noodvoorziening gemaakt. Dat is nogeens service, en dan te bedenken dat het vroor, ik was bevroren maar Martijn bleef naar oplossingen zoeken! Petje af voor de gedrevenheid om te helpen. Martijn krijgt van mij een dikke 10! Dank je Martijn!

Esther
09-01-2021

Slechte service.

Wij hadden de ANWB nodig vanmorgen, ( jaren niet gebruikt) vanwege een elektrisch raam wat niet meer omhoog ging en dat bij een tempratuur van -3 . ANWB gebeld, nu heb ik de verzekering vorig jaar een upgrade gegeven , naar Europese dekking. Ze hebben alleen niet gemeld dat pech in je eigen woonplaats vervalt, en ze dus niet komen. Dus ik kon 50 euro betalen en opnieuw de verzekering ophogen anders kwamen ze niet ( dus een rekening van 198 euro en die 50 euro). Het was 06.00 in de ochtend , dus toch maar gedaan. Ze hebben het raam omhoog geduwd, er was een palletje afgebroken, maar dat hadden ze niet bij zich, en waren binnen 5 minuten weer weg. Dus alsnog naar de garage maandag. Snel verdiend ANWB, en het is toch van de gekke , dat als je, je verzekering ophoogd, dat dan de dekking in je woonplaats vervalt.

Annechien
08-01-2021

Heel lang wachten op geld terug

Ik had een jas besteld, deze heb ik snel gekregen. Omdat hij helaas niet paste heb ik hem teruggestuurd. Het duurt eindeloos voordat het geld wordt teruggestort. Ik bestel nooit meer via de webshop van de ANWB.

07-01-2021

Pechhulp en kwaliteit huidige wegenwacht monteurs

Ten eerste erg laat verschijnen na ruim 2 uur en vervolgens krijg je monteur die totaal niet eens de moeite wilt doen om zijn handen uit de mouw te steken en bijvoorbeeld zekering kastje wilt controleren vind de laatste 3/4 jaar wel de kwaliteit erg slecht van de wegenwacht pechhulp

05-01-2021

Supersnel geholpen met een spijker in mijn babd

Vandaag stond ik op een parkeerplaats in het centrum van rijssen na ongeveer kwam.er een zeer vlotte monteur met de naam bas voor rijden. Ik had de reserveband al uit de kofferbak gehaald . Maar bas vond een spijker in de band en schoot zelf.een propje.in de band. Dit bespaarde mij weer een rit naar euromaster heen. En een propje in de band schieten kost al gauw 25 euro terwijl het bij bas gratis was. Bas enorm bedankt voor je hulp je hebt ons ontzettend goed geholpen!

Liesbeth
02-01-2021

Supersnel vakkundig geholpen

In de stromende regen stil komen te staan vanwege defecte ruitenwissers. ‘ het is druk het kan wel 90 minuten duren’ zei de telefonist. Binnen kwartier kwam de ww aanrijden, kapotte zekering vervangen en een reserve mee voor het geval dat. superservice!

Miki
21-12-2020

ANWB

Ik ben 22 jaar lid van ANWB geweest. Vandaag alles diensten opgezegd.

Na een autopechmelding kreeg ik van medewerkers van ANWB te horen dat ik niet geholpen word.

Volgens ANWB heeft mijn vrouw de eerste pechmelding via app doorgegeven aan de alarmcentrale. Zij is geen lid van ANWB en het lidmaatschap is persoonsgebonden.

Ik heb weer een melding op mijn naam gedaan en dan werd ik weer geweigerd omdat de eerste melding door mijn vrouw is al gedaan. Extra kosten lidmaatschap van mijn vrouw en de pechhulp is € 165,-

Bedankt ANWB:

NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!NEVER AGAIN!

Ela
19-12-2020

Je kunt geen review plaatsen

Vreemd zélfs de klanten service weet niet hoe je een review in de webwinkel kunt plaatsen. Ook de chat assistent kent het woord niet.

Dus waar komen al die reviews vandaan?

Gekocht?

18-12-2020

Platina lid.maar op geen enkele manier geholpen.

Ik verloor mijn sleutel van mijn yaris, geen reserve had helemaal niets meer, De auto stond 30 km van mijn woonplaats, dus ja ANWB om hulp vragen.nou nee hoor,,,we kunnen niets voor u doen.advies dan?.geen idee meneer, goed naar huis gelift. de ANWB techneuten gebeld.geen nr. bekend.oh dan maar een mail sturen.geen antwoord, naar een week nog maar een keer ANWB gebeld.nee hoor, Toyota gaaf ook niet thuis.ja voor een paar duizend euro, maar mijn yaris is maar 3 duizend waard.veel bedrijven om raad gevraagd, niemand kon (wilde) mij helpen. Na 7 weken heb ik illegale joepie laten komen, die kraakte alles, en maakte een set nieuwe sleutels, voor 500 euro kon ik weer de weg op.bedank ANWB

Grieteke
11-12-2020

Nooit zelf onder begeleiding naar garage sukkelen

Altijd erg tevreden over de wegenwacht. Respect voor hun werk. Platina kaart, 40 jaar lid.

Echter, in de spits alvast door rijkswaterstaat van een gevaarlijke plek op de vluchtstrook gehaald in de spits. Prima hulp op de parkeerplaats van de medewerker wegenwacht.

Aangezien de auto weer startte, maar de meerdere error meldingen bleven, onder begeleiding van de wegenwacht heel langzaam via binnenwegen naar de garage gereden. Hij zou me slepen als het nodig is. Gaf aan dat er een serieus probleem was.

Het was per slot van rekening erg druk in de spits en dan ben je behulpzaam.

NOOIT DOEN!

ik had recht op 5 dagen vervangend vervoer.

Krijg je niet! De auto is rijdend bij de garage aangekomen.

Dat hebben ze me niet gemeld.

De reparatie is complex en duurt meer dan een week.

Ik verlies in dit rampjaar mijn laatste weken omzet, omdat ik niet naar mijn klanten kan.

Gebeld en nog eens gebeld.

Allemaal getraind in het zeggen dat ze je begrijpen. Nou, niet dus. Zij krijgen salaris.

Manager krijg je niet te spreken. Niet omdat het niet kan, maar het is protocol.

EN BEDANKT!

In het vervolg gewoon op transport EN vervangend vervoer.

Agaz
09-12-2020

Pech zonder hulp

Te lang in de koud wachten op pechhulpdiensten en daarna word ik alleen geslepen zonder advies of geholpen.

Pascal
08-12-2020

Scooter verzekering

Beste,

Wij kochten een scooter en kozen ervoor om die bij de anwb te verzekeren. Wij hebben dat online gedaan en er werd gevraagd hoe lang we schade vrijen jaren hadden! Aangezien we altijd auto hebben gereden en 19 jaren schade vrij zijn hebben we dat ingevuld.

Oke de rekening komt voor een heel jaar omdat we dat gekozen hadden ook. En er volgt gelijk een rekening achteraan met een herberekening want de schadevrije jaren

Klopte niet! Omdat wij ook een gehandicapten zoon hebben en die een operatie onder moest gaan hebben wij iets later contact opgenomen met de anwb en gevraagd waarom onze schadevrije jaren op

0 stond. Antwoordt omdat we nog nooit een bromerzekering hadden gehad. Beetje raar met 25 jaar een rijbewijs en 19 jaren schade vrij gereden dat het bij een bromfietsverzekering dan ineens op 0 staat. Oké toch na twee en halve maand scooter verkocht en krijg een nieuwe rekening met €50,- euro boeten vanwegen te laat betalen terwijl wij nooit een brief hebben gekregen

Over een boeten. En nu nog steeds enkelt een rekening van de premie waar de boeten niet wordt vermeld maar wel in het ideal linkje verwerk zit. Tot conclusie weer gebeld maar ze zeggen had je het maar beter moeten regelen. Ik betaal het maar :(

Bij deze is de website anwb ruk! en kijk uit wat je doet.