Mijn auto stond met pech in Schoorl (koppeling werkte niet meer) en ik heb de wegenwacht gevraagd de auto naar mijn monteur in Wormerveer te brengen. De wegenwacht was alleen breid de auto naar de dichtstbijzijnde (dure) garage te vervoeren. Wat een slechte service! Mijn vriend (lid sinds 1985) en ik hebben per direct het lidmaatschap bij de ANWB opgezegd. Je betaalt ieder jaar maar als je ze nodig hebt geven ze niet thuis. Niet doen!
Vandaag de ANWB gebeld omdat ik met pech langs de weg stond! Ben al een jaar lid en heb gelukkig nog nooit de ANWB nodig gehad. Na 5 min was dhr. Serge Trentelman van de ANWB Badhoevendorp aanwezig om mij weg te slepen. Deze heeft mij vanuit Amsterdam naar Volendam gebracht naar mijn garage en vervolgens heeft hij mij thuis afgezet. Hij gaf nog aan dat hij het geen probleem vond als ik mee reed naar mijn kantoor in Amsterdam om daar mijn privé auto op te halen! Een geweldige eerste ervaring en ik zal zeker weten aan iedereen aanbevelen lid te worden van de ANWB! Gr een tevreden lid
Vanavond de wegenwacht moeten bellen omdat de auto die altijd perfect loopt ineens niet wil starten. Binnen een uur ter plaatse, handig dat ze je bellen als ze er bijna zijn omdat ik op een wat lastig te vinden plaats stond. Na enig zoeken was het euvel gevonden en verholpen en werd ik weer helemaal blij van de wegenwacht. Iedere keer weer zeer vriendelijke en vooral ook kundige mensen. Dit was mijn 4e ervaring met hen en ik kan de wegenwacht alleen maar van harte aanbevelen!
Kort geleden zijn mijn vrouw en lid geworden van ANWB. Dit omdat je dan tegen ledenkorting in de ANWB winkel en op hun webshop kon kopen. Ik wilde graag bergschoenen die ik al eerder had gehad. Alleen online te krijgen, met een ledenkorting van 40 euro en 5 euro voor het inschrijven op de nieuwsbrief. Goede actie dus, op de site stond geschreven dat het artikel de volgende dag geleverd zou worden. En zo de volgende dag het bericht (met barcode) dat de bestelling was afgegeven bij PostNL. Alleen wist PostNL van niets (aangemeld maar nog niet in het sorteerproces opgenomen).
Even vragen via Facebook of het wel goed gaat, heb tenslotte niet voor niets de dag gereserveerd. Kreeg keurig het volgende antwoord: "Ik heb je bestelling er even bij gepakt maar zie dat wij hem gistermiddag rond 14 uur al hebben overgedragen aan Post.Nl. Misschien dat het vanavond komt . met vriendelijke groet, Karin ANWB Webcare"
Maar ook "s avonds nog steeds het zelfde antwoord van PostNL en geen pakket.
Volgende dag nog eens geïnformeerd. Toen volgde een totaal ander antwoord: "Wij hebben het nagekeken, het pakje was wel op tijd aangemeld maar er was te weinig ruimte in de wagen om het eerder mee te nemen waardoor het later wordt geleverd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Leonie ANWB Webcare.
Op mijn antwoord dat dit niet correct was zei deze dame " Ik snap je teleurstelling. Er kan altijd iets mis gaan met het leveren. Ik hoop dat dit een éénmalige ervaring is. Nogmaals excuses. Met vriendelijke groet, Leonie ANWB Webcare"
Hoezo mis gaan!, bewust achterhouden zonder de klant te informeren noem ik niet misgaan, dat is de klant belazeren, AWB heeft beloofd de volgende dag bezorgen, zonder bericht wordt daar van af geweken.
Voor mij dus een slechte ervaring met mijn 1e bestelling bij ANWB. Erg jammer
Tijdens vakantie erge pijn in onderrug gehad. Door een arts direct voor foto's naar een radiologiecentrum verwezen. Menzis betaald alleen het Ned. Tarief en volgens hun had dit kunnen wachten tot in Nederland. adviseerde kosten in te dienen bij reisverzekering. Deze hebben wij al meer dan dertig jaar! Unigarant betaald echter niets omdat Menzis zegt dat het wel had kunnen wachten. ?
Ik stond met pech langs de weg, ANWB gebeld terwijl ik nog geen lid was, dit was geen probleem dan moest ik dit even telefonisch afsluiten. Nou geen probleem want ik wil graag geholpen worden. Mij wordt verteld dat het abonnement 96 per jaar kost en ik moet 90 euro betalen omdat ze me komen helpen terwijl ik nog geen lid was. Na mijn inschrijving zie ik een uur later dat op de website dat er meerdere abonnementen mogelijk zijn. De instap van 54 euro is voor mij al voldoende maar ik ben hier niet van op de hoogte gesteld. Wat me nog meer opviel is dat nieuwe klanten bij een standaard abonnement van 96 euro per jaar 1 jaar 25% korting krijgen. Dus ik navragen of ik dat ook kreeg. Maar nee dat krijg ik niet want ik heb me telefonisch aangemeld. IK vind dit ronduit oneerlijk. en niet klantvriendelijk. Het gesprek dat ik met een chatmedewerker heb gehad lost niks op. Zij zegt dat dit de procedure is en dat het eerlijk is dat ik geen korting krijg maar andere nieuwe klanten wel. Nouja dit wou ik even kwijt. Let dus goed op.
Jaren lang lid van ANWB. nooit pech. vandaag start mijn auto niet meer terwijl ik er 10 min geleden nog een half uur mee gereden heb. ziet er naar uit dat startmotor niet rond wil en de accu niet genoeg lading. Ineens bedenk ik me de ANWB eens te bellen. De man verteld me niet te gaan helpen omdat ik in mijn eigen woonplaats ben. verbaasd was ik. de man begon mij duidelijk te maken dat ik dit had moeten weten waren het niet dat ik zelf ooit eens dit abonnement afgesloten heb. tja ik houd mijzelf niet dagelijks bezig met ANWB fanclub en pechhulp in het algemeen. Vervolgens begint de man mij te vertellen dat ik dan maar een ander abonnement moet nemen en nog meer bijkomende kosten. Voor mij voelt dit al een soort van chantage. Jaren lang lidmaatschap betaald aan de ANWB fanclub en als je ze echt nodig hebt, moet je nog maar meer betalen. Betalen voor dingen die je niet echt wil zoals, een tijdschrift wat ik nooit lees. blijkbaar verzekeringen winkels enz. Ik heb de man van de ANWB verteld dat ik even moest nadenken wat ik hier nu van vind. vervolgens stap ik uit en vraag een andere man met een auto of hij mij wil helpen starten van mijn auto. Dat wilde hij en 5 min later waren we beiden weg. dat is menselijkheid en vriendelijkheid op zijn top. hij vroeg geen geld. De ANWB teert gewoon op dat nostalgie gevoel en is zeker geen menselijk bedrijf meer. Het gaat ook bij de ANWB om geld. Daarom ben ik gaan kijken voor alternatieven. war een ontdekking de ANWB heeft grote concurrentie die hetzelfde doet voor minder geld ;-) . bedankt helpdesk medewerker van de ANWB. nu ben ik mijzelf bewust geworden van de bovenstaande feiten en ga bekijken bij welke concurrent van de ANWB ga aansluiten
Helaas op mijn vakantie ongeval gehad. Door toedoen van de de ALARMCENTRALE (Team Egypte) MENZIS/ANWB echt een bijzondere goede afwikkeling lokaal gehad. Geen overhaaste beslissingen maar gedegen te werk gaan om samen de meest passende en doeltreffende oplossing te zoeken. Lokale ondersteuning op het vliegveld en ook het op de hoogte houden en nacontrole dankzij betrokkenheid personeel helemaal geweldig. Er was zelfs nog een taxi geregeld vanaf Schiphol maar toen was ik al thuis.(die hadden ze niet gemeld)
Ga zo door om klanten zo te helpen!
"Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag geleverd", liet de webwinkel weten bij mijn bestelling. Dat is dus een leugen. Ik deed mijn bestelling op vrijdag ruim voor 21.00 uur met als afleverpunt de ANWB-winkel in de buurt (!). Pas op de maandagochtend werd de zending overgedragen aan de vervoerder. Dinsdag aan het eind van de middag ontving ik het bericht dat het pakket kon worden opgehaald in de winkel. De beloften van de ANWB dienen met een flinke korrel zout te worden genomen.
Misschien omdat het in oktober is, dus niet in het hoog seizoen. Maar wij zijn goed geholpen door de ANWB!
Wij hadden pech in Frankrijk. Gelijk gebeld met de ANWB. en zij hebben verder alles overgenomen. Ik hoefde niet met in het Frans te klooien om uit te leggen wat het probleem was. Ze denken gelijk met je mee, vervangend vervoer, hoe je aan je vervoer kan komen. en de rest.
Alles hebben ze voor ons goed geregeld. Ik ben er blij mee!
Ik moet eerst mijn auto laten maken bij een aangesloten garage en vervolgens gaan ze kijken of dit verhaalbaar is. zoja, dan hoef ik niks te betalen. zo nee, dan gaat mijn premie flink omhoog of ik vergoed de reparatie kosten wat elders paar honderden euro's minder kost. is toch een belachelijke procedure. nadat ik heb besloten om niet die risico te nemen heb ik de garage gebeld om af te zeggen dat kostte mij €338,80. Dank je wel ANWB en Unigarant!
Zodra je een reisverzekering afsluit ben je niet per definitie ook verzekerd voor je bagage. Dit is toch synisch, aangezien je altijd bagage meeneemt als je op reis gaat en juist DAT net de reden is dat je een verzekering neemt (uitzonderingen uitgesloten).
Slechte ervaring ben jaten lid .als je ze nodig hebt kun je uren wachten .
Wat had ik dit niet verwacht van ANWB.
Schoenen in juli 2016 gekocht. 2 weken gedragen. Augustus 2017 heb ik 1,5 week deze schoenen gedragen. En de zool is totaal versleten. Delen zijn losgekomen.
Reactie ANWB: Het ligt aan u, wij kunnen niet controleren of de schoenen langer dan 4 weken gedragen zijn(oftewel, ik geloof mn klant niet) en u loopt verkeerd.
Ik gaf aan dat ik het er niet mee eens was en vroeg naar wat mogelijk was. De reactie van de medewerker was. Ooh u kunt naar de rechter gaan. Jammer, dat doe je natuurlijk ook niet voor schoenen van 150 euro.
Erg jammer van de kwaliteit en service. Ik heb hierna ook per de eerst volgende mogelijkheid mn ANWB lidmaatschap opgezegd.
ANWB/Unigarant laten je aan je lot over, beantwoorden geen e-mail en de algehele dienstverlening en specialisme mbt mijn schade afhandeling van de auto is ver beneden de maat. Ronduit teleurstellend.
21-07-2017 Met een APK gekeurde auto op weg naar Duitsland. Door Luxemburg gereden en net onder Luxemburg stad gaat het display aan. STOP anders kans op grote moter schade. We reden in de file en zijn naar de vluchtstrook gereden , driehoek neergezet en de ANWB in Ned. gebeld. We zijn gestrand wat nu, de koelvloeistof loopt er aan de onderkant uit en de motor stoomt. Zij zouden de wegenwacht te plaatse bellen, na 2,5 uur wachten werden wij opgehaald door 2 Frans sprekende mannen { wij verstaan geen woord Frans} ze gebaarde ons dat wij in hun auto moesten gaan zitten, onze auto werd opgeladen en de caravan erachter aan de trekhaak en wij naar de garage in de stad Luxemburg. Daar aangekomen werden wij aangesproken door de Bali medewerker, maar ja, dat verstonden wij niet. Dus weer naar ANWB Ned. gebeld, wij staan hier, maar spreken jullie Frans, vloeiend was het antwoord. ik zei: leef je uit, ik geef de Bali medewerker de telefoon, als hij klaar is hoor ik graag van u wat er gaat gebeuren. en dat ging prima. het was vrijdagavond, dus het personeel was naar huis. volgende week zouden zij weleens kijken naar onze auto. Dus er werd een taxi gebeld, die bracht ons naar een depo van leen auto`s. Daar kregen wij een Volvo XC60 mee van 2mnd. oud. en konden onze caravan op gaan halen bij de garage en om s`avonds 21.30 uur waren wij op de camping in Duidsland. Onze auto bleek achteraf een kapotte oliekoeler te hebben. De ANWB medewerker Casper uit Nederland krijgt van ons een 10 , Hij heeft alles voor ons geregeld. Wij hadden en goede reis verzekering en het heeft ons niets gekost. Jullie verdienen een Lintje
Een aantal dagen geleden reed ik s'avonds laat richting mijn bestemming. Voor een kruispunt met verkeerslichten moest ik af remmen omdat het licht op rood stond, maar vlak voor dat ik stil stond werd het groen en wilde gas geven. Tot mijn grote schrik hoorde ik een alarm afgaan en merkte ik dat ik totaal geen vermogen meer had in mijn raspaardje (fiat). Auto aan de kant en even nadenken. De anwb bellen, ik ben lid dus het nummer was snel gevonden. Het duurde maar even en werd op een vriendelijke en begripvolle manier door de dame van de alarmcentrale te woord gestaan. Wij proberen binnen een uur bij u te zijn vertelde ze mij na afloop van de informatie die ik haar had verstrekt. Kort daar op kreeg ik een 2 tal smsjes. Binnen het uur zoals de dame aan de telefoon had gezegt kwam er een bus van de anwb voorrijden. De man (ik weet zijn naam niet meer) stelde zich voor en controleerde mijn pas. En ging gelijkmet de computer aan de slag om een diagnose te kunnen stellen. Ik zei nog vroeger zou je gelijk onder de motorkap zijn gedoken wat even later ook gebeurde. Ik had nog steeds in mijn hoofd dat het een hoop geld zou gaan kosten en was er niet gerust op. Na wat kappen te heben verwijderd kwam de monteur er achter dat er een stekkertje van de oliedruk meter los was getrild. Na deze vast gezet te hebben nog een keer de boordcomputer uitlezen van de auto en het probleem was verholpen. We hebben nog een rondje gereden en de auto deed het weer zoals het hoord. Met dank aan deze vriendelijke en sympatieke en kundige monteur van de anwb rij ik nu al weer een aantal dagen rond zonder storing en heb ik weer vertrouwen in mijn raspaadje.
Anwb (Utrecht) heel erg bedankt voor de super service.
Ik heb ontzettend lang moeten wachten totdat er iemand kwam. Echt belachelijk.
Lekke band om 24:00 s'nachts in Polen, ANWB centrale gebeld, 20minuten naar muziek geluisterd, en melding we wachten op verbinding met een vrije service medewerker. Na 20 minuten heb ik maar opgegeven, en heb volvo assistance gebeld wat binnen 10seconden opnam en mij verder geholpen heeft. ANWB waardeloos.! en dat eerste keer in 8 jaar dat ik klant ben, bah.
Vanmorgen had mijn broer pech langs de weg in zuid Duitsland, ANWB gebeld en toen duurde het eerst 3 uur voordat er eindelijk een vrachtwagen kwam om de auto op te laden en te laten vervoeren naar een garage.
Eenmaal bij de garage lag er helaas geen waterpomp op voorraad en dat hij pas dinsdag klaar is.
ANWB weer gebeld om een huurauto te laten regelen. laten ze vanaf 14:30 tot 20:30 met 2 kleine kinderen wachten om je vervolgens duidelijk te maken er is geen huur auto beschikbaar vandaag. Waarschijnlijk morgen.
Daar sta je dan een uur van het vakantie park.
Uit eindelijk heeft hij maar een taxi gebeld. zeer slechte service van de ANWB.