ANWB reviews

4.3

09-02-2020

Koop nooit een oystercard via visitbritainshop.com

Via de ANWB kan je een oystercard bestellen bij visitbritainshop.com

De openbaar vervoer pas voor heel Londen.

we hebben alles in huis treinkaartjes hotel voucher dan nog een oystercard en je kan zo uit de eurostar de metro in.

mooi niet, er werd ons belooft dat we binnen 5 tot 7 dagen de kaarten in huis zouden hebben.

er werd zelfs gevraagd wanneer we zouden afreizen

zodat wij de kaarten op tijd in huis zouden hebben.

we zitten morgen nu op 10 dagen en zijn al onderweg.

GEEN KAARTEN.

Wel 90 euro betaald.

ANWB gooi deze lui van je site wat een malafide bedrijf.

Chiel
08-02-2020

Misbruik maken van een pech situatie

Om 00:00 stond ik met pech langs de weg. Dit met mijn vader zijn auto. Vader al meer dan 25 jaar trouw lid bij de ANWB. Ik bel mijn vader op met de vraag wat te doen. Hij verteld mij anwb te bellen deze zouden wel helpen. ANWB gebeld na een half uur in de wachtrij gestaan te hebben. Komt er een zeer onvriendelijke jongeman aan de lijn. Deze kapt alles af wat ik zeg en heeft totaal geen begrip voor de situatie. Wilt ook niet aanhoren wat er speelt. Ik moet eerst 140 euro betalen "met korting" voor ik geholpen kan worden. Uitgelegd dat de auto van mijn vader is. En dat ik mijn vader wel laat bellen omdat hij lid is. Dit gaat dus niet omdat ik de melder is. Ik MOET dus eerst zelf lid worden voor ze mij kunnen helpen. Ik vertel meneer dat ik even moet nadenken hoe ik dit ga oplossen. En hij hangt op.

Schandalig. Wij zijn weg

Yassin
08-02-2020

Ik stap over naar Centraal Beheer PECHHULP!

De ANWB heeft onbeschofte medewerkers die geen begrip tonen voor een persoon die gestrand is langs de weg om 03:00 uur in de nacht.

Je krijgt altijd brutale medewerkers aan de lijn met geen enkel respect. Ik ga mijn contract opzeggen en overstappen naar CB. Veel betere service en medewerkers die zich professioneel gedragen.

Het werd eens tijd dat het over is met de Monopoliepositie van de ANWB.

Ben je ook ontevreden stap dan over net als mij! Groeten en rij veilig.

Joke
07-02-2020

Niet tevreden

Ontevreden over de abonnementen die op naam staan. Twee abonnementen hier en zoon die pech krijgt met mijn auto krijgt geen hulp, mits hij dan ook nog een abonnement neemt, plus 90 euro extra.

En dan ook nog geholpen worden door een behoorlijk klantonvriendelijke dame heeft ons doen besluiten de abonnementen op te zeggen.

Albert
07-02-2020

3 x geen resultaat ANWB reisverzekering

Als meer dan 15 jaar een doorlopende reisverzekering + rechtsbijstand bij ANWB

Gelukkig in al die jaren geen beroep hoeven doen maar wel 3 x mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.

Eerste verzoek: 5 uur vliegvertraging.

Swiss Air wilde geen vergoeding betalen. ANWB heeft toen uit eigen middelen vergoeding uitgekeerd zonder deze kosten te verhalen bij Swiss Air.

Resultaat. Kosten komen uiteindelijk tot uiting in premieverhoging.

Tweede verzoek: Voor een camper reis Amerika in NL alle verzekeringen betaald. Bij aankomst in Amerika was hier niets van bekend en nogmaals alle verkeringen moeten betalen.

Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen enkel resultaat.

Derde verzoek: Na 5 uur vliegvertraging Small Planet geen vergoeding ontvangen.

Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen resultaat.

1 resultaat heb ik wel. Per heden mijn verzekering bij ANWB opgezegd.

04-02-2020

Resiverzekering Spanje

Gedurende het verblijf in Spanje (januari 2020) werd mijn vader met hartklachten opgenomen in het ziekenhuis in Benidorm. Natuurlijk ben ik direct naar Spanje gevlogen om mijn ouders bij te staan. Direct na aankomst contact opgenomen met de ANWB Alarmcentrale. Ik werd daar zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Na de operatie van mijn vader heeft de ANWB de repatriëring geregeld en werden mijn ouders onder begeleiding van een verpleegkundige terug naar Nederland gevlogen. Ik was zeer onder de indruk van het snelle en kordate handelen van de medewerkers van de ANWB.

02-02-2020

God allemachtig 80

Met de auto naar me familie in Maassluis . Mijn kinderen haalde me op met de auto . Eenmaal onderweg pech . O help wat nu ANWB bellen . De dynamo was kapot . De ANWB nam ons mee naar het depo in Amsterdam zodat de dynamo kon worden vervangen . Zo blij dat we hier mee zijn . Om toch nog in Maassluis me verjaardag te vieren . ANWB bedankt . ❤️?

Hasan
31-01-2020

Geen hulp = Geen klant

Paar jaar geleden had ik ruzie gemaakt met de monteur en telefonist, ik had toen problemen met me contactslot die vast zat, na 45 min wachten, kwam die lelijke gele auto langs, toen de monteur zichzelf voorstelde zag ik gelijk dat hij zijn dagje niet had aan zijn gezicht, toen ik eenmaal alles had uitgelegd ging hij me auto in,dus toen de monteur probeerde om de sleutel te draaien, ging de autosleutel kapot, hij zei toen dat ik een nieuwe contactslot op moest zetten, dus ik zei tegen hem zo van 'jo wat denk je nou zelf man, jij gaat die contactslot kopen voor mij, want nu zit de ander helft van de sleutel in de slot, je hebt hem gewoon kapot gemaakt en die moet jij vergoeden', dus die monteur was hier niet mee eens en zei je contactslot was al eerder stuk er was waarschijnlijk roest of corrosie ontstaan door de smeermiddelen die jij ging gebruiken' gelijk beschuldigd, ik zei toen 'je moet kappen met die onzin, ik heb geen smeermiddelen gebruikt, anders had ik jullie niet gebeld toch, dus wat lul jij nou man, je moet het nu gaan maken!', dus op geven moment liep hij terug naar z'n auto om de klantenservice te bellen om aan te geven dat ik een lastige klant bent, toen hij eenmaal terug kwam dacht ik dat hij mij zou helpen maar tevengeefs zei hij 'sorry ik kan uw niet helpen als uw met mij in discussie wilt gaan en mij vak wilt gaan leren, laat ik het hierbij, en wens uw een prettige avond.' dus toen dacht ik zo van wtf krijgen we nou weer, hij sloopt me autosleutel en me contactslot, beschuldigd mij en gaat weer op pad, ' toen zei ik tegen hem zo van 'ja joh rot maar op, ik ga hier achterna wacht maar, ik laat het hierbij niet zitten, mafkees.' dus gelijk na de confrontatie gebeld naar de klantenservice om een klacht in te dienen voor me kapotte contactslot door de anwb monteur, dus de telefoniste zei 'jouw kant van het verhaal klopt niet je zit te liegen tegen ons, jouw slot was kapot daar heeft onze monteur bevindingen gedaan omdat hij heeft gevoelt dat je slot ging kraken, de kraakgeluid komt meestal door corrosie of roest', toen heb ik gezegd dat die monteur 1 grote leugenaar is om af te komen van het verhaal dat hij de sleutel kappot heeft gemaakt, toen zei de telefoniste 'meneer we kunnen eindeloos over discussiëren maar dit heeft geen zin, we kunnen hierbij voor uw niks betekenen', toen zei ik zo van weetje wat dan bel ik Roadguard wel die kunnen mij op z'n minst helpen met het bergen van me auto, toen zeiden ze zo van 'ja dat is aan uw, we hadden dat voor uw kunnen doen, maar uw toon slaat ons niet aan helaas', ik zei 'vindt je het gek, je betaald voor een dienst waar je niet eens FATSOENLIJK wordt geholpen ook niet door een monteur ook niet door telefoniste zoals jij', dus toen werd er ineens opgehangen.

Kortom al met al een raad ik ANWB sterk AF!.

Youri
22-01-2020

Perfecte pech hulp

Enkele dagen geleden met een lege accu komen te staan. Hiervoor heb ik de ANWB gebeld welke ondanks het tijdstip (17:15) in 45 minuten op locatie was. Perfect geholpen door de monteur, welke verschillende tests en controles heeft gedaan om vast te stellen of de accu vervangen diende te worden. Helaas moest de accu vervangen worden, dit heeft de ANWB ook volledig verzorgd zodat ik de volgende dag zorgeloos naar mijn werk kon.

Hub
21-01-2020

Geen service

Heb vandaag contact opgenomen met de ANWB met een vraag over mijn opstal en inboedel verzekering; heb sinds kort een gedeelte van de garage verbouwd tot een kleine kapsalon ( +/- 12m2) tbv van mij dochter zodat ze daar een eigen zaakje kan gaan opbouwen; vandaag dus bij de ANWB geïnformeerd of ik iets moest aanpassen aan mijn opstal en inboedel verzekering; na enige tijd in de wacht te hebben gestaan kwam de mevrouw die ik gesproken had terug met de mededeling dat mijn verzekering per direct werd stop gezet; ik voldeed niet meer aan de voorwaarden; ik had een bedrijfspand in mijn woonhuis en ANWB verzekerd alleen particulieren; er werd zelfs geen week de tijd gegeven om een nieuwe verzekering af te sluiten; per direct werd hij opgezegd.

vind dit na 38 jaar lid te zijn geweest een zeer kwalijke zaak van de ANWB; dat ze het niet willen verzekeren kan ik nog wel begrijpen maar om dan per direct iemand uit de verzekering te zetten gaat mij veel te ver.

Denk ook niet dat ik de enige ben die iets klein bedrijfsmatig aan zijn huis doet; hoeveel van dit soort kapsalonnetjes zijn er niet; kantoortjes; pedicures noem maar op; wil jullie vragen om al deze mensen te waarschuwen voor dit voorval de mevrouw aan de telefoon van de ANWB wist mij te melden dat bij schade er wordt gekeken of er iets bedrijfsmatig wordt uitgevoerd in een pand; ze zouden dan niet uitkeren;

dus graag het verzoek; waarschuw alle mensen die een opstal of woonhuis verzekering bij de ANWB hebben lopen en er in welke vorm dan ook iets bedrijfsmatig doen.

Inmiddels heb ik uiteraard alle andere verzekeringen die ik bij de ANWB had lopen opgezegd en ook mijn lidmaatschap na 38 jaar beëindigd

19-01-2020

Gebroken ketting

Op weg naar mijn werk knapte de ketting kapot.

Na een lange wandeling de ANWB fietspechhulp gebeld en aan mijn werk gegaan.

Monteur erbij gehad en heeft het geprobeerd om te repareren maar heeft er niks van gebakken!

Volgens de man was ook alles versleten en deugde er niks van.!

de volgende dag heb ik een nieuwe schakel gehad en volgens de fietsenmaker was er niks mis met de ketting,ik heb het toen zelf maar gerepareerd.

Zo heb ik er ook al eens een bij gehad om de band te plakken maar kon geen lek vinden terwijl de mogelijkheid er was om een emmer met water erbij te krijgen.

Ook dat heb ik later zelf moeten repareren maar de conclusie is dan ook dat je eigenlijk niks aan deze hulp hebt en dus ga ik opzeggen!

Fennie
17-01-2020

Geweldig goed geholpen door een vakkundige super vriendelijke monteur

Stond vanmiddag met mijn ouwwetje ford k ineens stil op winkelcentrum maaswijk in spijkenisse.

Probleem was in eerste instantie moeilijk te vinden en maken, maar deze super aardige gemotiveerde monteur gaf niet op, en kreeg mijn autootje toch weer aan de praat waardoor een héél groot probleem voor mij (moest naar zieke kinderen) opgelost was.

Ik weet helaas zijn naam niet dus via deze weg bedankt voor de geweldige hulp!

Fennie hagenbeek

Pepe
16-01-2020

WERELDMONTEUR!

Vandaag 16-01-2020 met pech geraakt in vught met een bedrijfsauto was geen lid van de anwb telefonisch lid geworden kostte wel wat maar toen deze monteur eraan kwam waren de kosten snel vergeten, wat bleek, 1 tuimelaar van mijn kleppen was afgebroken alles had hij losgehaald, wat doet hij vervolgens: hij belt een aantal bedrijven op of die zo,n tuimelaar hebt, allemaal moesten ze nee verkopen, hij belt een sloperij in volkel en waarempel die heeft hem maar is wel zo’n 30 km verderop, wij erheen en het bleek de goede te zijn, wij weer 30km terug en hij zet die tuimelaar er weer in maar dat ging niet zonder slag of stoot hij moest natuurlijk ook afgesteld worden, uiteindelijk zat er ook een gat in de kleppendeksel, wat denk je? ook die heeft ie perfect gedicht, uiteindelijk kon ik de auto starten en hij liep als een zonnetje, ik heb deze monteur vriendelijk bedankt voor zijn perfecte inzet die hij voor ons bedrijf heeft gedaan, met deze monteur heeft de anwb goud in handen, deze monteur heet trouwens KEES uit den bosch komt ie, ik geef hem een andere naam

n.l WERELDMONTEUR die naam verdiend ie echt.Dank voor alles.

12-01-2020

Heel goed geholpen

Vandaag (Zondag) zeer goed geholpen door de ANWB wegenwacht in Roermond. Zeer vriendelijk, rustig en kundige vakman die onze auto snel weer gerepareerd heeft. Top service!

Arno
12-01-2020

Enkel positief gestemd !

Vandaag kennis mogen maken met Martijn van de ANWB pechhulp (auto 2874)

Kernwoorden: relaxed, ontspannen, vakkundig, de wil om je te helpen, net dat stapje meer te doen, jaren betalen zonder pech is zuur geld, zo'n ervaring als vandaag doet dat snel vergeten. Martijn bedankt!

10-01-2020

Reis-en Annuleringsverzekering

Ben tijdens mijn vakantie in Tunesie in het ziekenhuis terecht gekomen met een infectie.Mijn vrouw werd vanuit Nederland drie keer gebeld en gevraagd hoe de situatie met mij was.Ze stelden haar gerust en zeiden ,dat alles geregeld zou worden.Dat is ook gebeurt:ziekenkosten,advies bij goede medicatie en vervoer hotel naar vliegveld(taxi en rolstoel) en van Schiphol met taxi naar huis.Twee weken na thuiskomst heeft ANWB mijn kosten:taxi,telefoonkosten en niet genoten dagen op een zeer soepele wijze afgewerkt.Een dikke tien voor personeel ANWB.

Jurgen
08-01-2020

Onduidelijk probleem vakkundig opgelost!

Vanmiddag op weg van werk naar huis begon mijn Twingo plots te stotteren. Het motorstoringslampje ging branden en de auto hield het voor gezien. Met behulp van wat vriendelijke omstanders de auto bij een tankstation neergezet en de wegenwacht gebeld. Het was in de spits dus na een uur wachten arriveerde de medewerker vd wegenwacht. Tot zover het enige minpunt (de wachttijd). In de 20 tot 30 minuten die hier op volgden wist de medewerker het probleem, met enig geduld en speurwerk, vakkundig op te lossen. Met als resultaat dat ik mijn weg heb kunnen vervolgen en zonder verdere problemen thuis gekomen ben. Petje af en mijn complimenten voor de dienstverlening.

J.J. Franssen

Wijk bij Duurstede

Wendy
06-01-2020

Lief!

De nacht van 3 op 4 februari reed ik met de auto tegen een stoep aan in Assendelft. Band stuk! Een half uur gebeld voor hulp, allsecure, ANWB, renault garage niemand nam op! Na een half uur gelukkig iemand van de ANWB te pakken gekregen. Helaas waren zij nog bezig met een pech geval in Amsterdam. Na een uur was er iemand om ons te helpen (1 uur in de nacht) ik had het koud, was moe en wilde, zoals iedereen met pech, gewoon naar huis! We zijn heel goed geholpen en uiteindelijk veilig thuis gekomen! Niks over te klagen!

Vandaag 6 januari heb ik een super mooie bos bloemen gehad met daarbij een super lief kaartje: onze excuses voor het lange wachten op hulp. In het gesprek zei u al ; "Happy new year" ondanks deze pech avond hopen we dat het jaar verder voorspoedig voor u verloopt. Hoe lief is dit?!?!?! Super blij mee! Mijn dank is groot! Dikke 10 van mij!

Larissa
05-01-2020

Uitstekende service bij pechhulp.

Ik kwam stil te staan met een kokende motor. Na anderhalf uur kwam de ANWB ter plaatse. Ik werd geholpen door Jeffrey. Al snel wist hij mij te vertellen wat er aan de hand was. Omdat hij geen onderdelen bij zich had hiervoor is hij met mij naar de garage gereden en heeft hij mij netjes thuis gebracht. Ontzettend tevreden met deze service.

02-01-2020

Zelfs opzeggen is lastig

Jaren lang lid geweest van de ANWB

Ooit op Corsica na 25 jaar lidmaatschap geen vervangend vervoer gekregen en van het kastje naar de muur gestuurd.

2 weken in een caravan 20 km van het dichts bijzijnde dorp zonder auto!

We mochten door alle problemen op hun kosten uit eten . dus. hoe dan?

Lidmaatschap bij thuiskomst direct opgezegd want toen ik probeerde bij hun een vergoeding te krijgen omdat ze geen vervoer voor ons hadden geregeld was het dossier ineens weg!

Nu heeft mijn dochter langs de weg een klein probleem gehad moest ze wel direct ff lid worden , alles via pa geregeld inclusief de betaling! Alles loopt via mijn e-mail enz.

Maar opzeggen kan pa niet!

Echt geen woorden voor deze organizatie

Flessentrekkers alles om leden vast te houden!

Ze hebben zelf al verstand van het weer!

Mijn advies! Zorg dat je auto in orde is en word vooral geen lid van deze uitzuigers!

Maar ze zullen vanzelf op de fles gaan als iedereen elektrisch rijd.