ANWB reviews

4.3

Glen
13-03-2023

Vandaag had ik een zeer onaangename ervaring met de wegenwacht. Ondanks dat ik een persoonsgebonden abonnement heb, kreeg ik pech met de auto van mijn moeder. Toen ik om hulp vroeg, werd mij verteld dat de auto niet op mijn naam stond en dat ze mij daarom niet konden helpen. Als klap op de vuurpijl werd mij ook nog eens geadviseerd om de auto naar de sloop te brengen omdat de koppelingsplaten versleten zouden zijn, terwijl deze auto uit 2009 nog prima enkele jaren mee kan.

Ik ben van plan mijn lidmaatschap op te zeggen en wil niet vastzitten aan het jaarcontract. Als dit niet mogelijk is, zal ik verdere stappen ondernemen.

Klaas
09-03-2023

Helaas een zeer slechte ervaring met de anwb. Niet aangesloten bij de anwb. Toen ik pech had moest ik hulp hebben. Toen de anwb kwam gaf hij door dat dit een zakelijke auto was en dat ik dit om moest zetten. Keurig volgende dag gebeld en het verhaal doorgeven. Anwb zou me hier over terug bellen. Helaas niet gebeurd en kreeg de factuur doorgestuurd. Weer gebeld en gemaild en gevraagd dat dit omgezet mocht worden. Elke keer zou ik terug gebeld worden. Ik betaal niet eerder als dit is opgelost heb ik gezegd. Alles werd daarna doorgestuurd naar TKB Incasso. Ook hier aangegeven meerdere keren maar ook zij konden niks voor mij betekenen. Zo jammer dat dit niet word opgepakt. Nu heb ik wel betaald omdat er andere dingen gebeuren maar door een recensie te schrijven hoop ik dat dit word opgepakt.

M.Barto
10-02-2023

Grootste fout van mijn leven was om lid te worden van de ANWB en de wegenwacht! Na stranding 3 uur moeten wachten tot ik een huurauto aangeboden heb gekregen. Transport van mijn auto kon niet naar de garage gebracht worden die ik wenste. In het duurste pakket zou de haal en brengservice van de huurauto van toepassing moeten zijn. In de ochtend afgemeld bij zowel Logicx en de ANWB, reactie van de ANWB : Sorry meneer er is geen personeel om de huurauto op te halen en u moet hem zelf terug brengen ondanks dat ik aangaf ik geen tijd had en niet 12 km naar huis kon lopen, was het probleem niet van de ANWB en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn! Ik heb ook gevraagd of iemand mij naar huis kon brengen als ik zelf de auto terug bracht, ook dit was niet mogelijk en moest ik het zelf maar uitzoeken en toen was het tuuuuuut tuuuuut de haak opgegooid. Dan heb je een compleet pakket afgenomen wat 268 Euro heeft gekost! Ook transport van mijn eigen auto heb ik zelf moeten betalen. Bedankt Y

Mbt
07-02-2023

Totaal onbereikbaar

Geen antwoord op meer complexe

Vragen

Geen kennis van zaken

Maikel
31-01-2023

Bromfietsverzekering Anwb niet doen!

Telefonisch Bromfietsverzekering afgesloten voor mijn dochter en haar nieuwe scooter

Nu 2 later na een ongeluk blijkt niet verzekerd te zijn geeft de ANWB niet thuis

Leen
21-01-2023

Je kunt met een paar muisklikken een lidmaatschap afsluiten doch opzeggen kan alleen via irritant bellen, wachten en dan vervolgens een chagrijn aan de lijn te krijgen.

Dit terwijl het wettelijk verplicht is indien je digitaal kunt aanmelden je ook digitaal moeten kunnen stoppen.

De tel. mw. zei dat ze het wist maar dat hier aan gewerkt wordt terwijl het al jaren verplicht is.

En dat voor een zeer grote consumenten organisatie

Lidi
20-01-2023

Wat een vervelende nare club, ik wil opzeggen voor mijn 96 jarige vader, kan niet

sowieso irritant dat je niet online op kunt zeggen, wat trouwens moet kunnen als je online aan kunt melden

het enige dat ze bereiken is dat je noooooit meer iets met ze maken wilt hebben

Floor
16-01-2023

Miscommunicatie geweest met de ANWB en alle verantwoordelijkheid wordt bij mij gelegd. Dick van de ANWB is echt een Dick

05-01-2023

NOOIT MEER een ANWB Autoverzekering!

Schade door achteruitrijden tegenpartij moet eerst voor eigen risico gerepareerd voordat tegenpartij aansprakelijkheid kan erkennen, daardoor voor mij het risico op daling trede 27 naar 10

Contact uiterst moeizaam en na ruim 3 weken na laatste mailcontact met ANWB nog steeds geen antwoord.

Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder zonder oplossing.

Freek
31-12-2022

Meerdere keren geprobeerd te bellen ivm vakantie boeking, na ontzettend lang wachten meerdere keren er mee gestopt, niet bereikbaar!

Sander
24-12-2022

We hebben rond juni prive een andere auto aangeschaft. Nu heb ik ook een bedrijfsauto.

Allebij, is de anwb een keer bijgeweest. Kapotte startmotor voor de een, en verkeerde brandstof andere. Nu een lekke band, en een te slecht reservewiel (das stom natuurlijk maar nóóit aan gedacht.) We zijn al zeker 20 jaar lid. Denk bij elkaar 6 keer de wegenwacht nodig gehad. Nu 150 euro ieigeb bindrage moeten betalen, omdat het de derde kenteken is dit jaar. Hou hier rekening mee.

Michael
15-12-2022

Gister pech met de auto in de buurt van Sumar Friesland. Even bellen met de anwb. Binnen het uur kwam André. Kon mooi zien welke status mijn melding had en de anwb volgen op maps. Plus de geschatte tijd van aankomst. Geweldig. Dikke plus.

Brian
14-12-2022

Verzekerd voor autoschade,

Tegenpartij rijd tegen mijn geparkeerde auto aan tegenpattij verzekeraar weigert dd schade volledig te dekken omdat schade meer bedraagd dan de dagwaarde van de auto , wat een bullshit, ten eerste ik ben niet de veroorzaker,waar ben ik dan überhaupt voor verzekert dus anwb jullie zijn de grootste oplichters en Tegenpartij interpolis helemaal

Marjon
06-12-2022

Vandaag bel ik voor de derde keer in 32 jaar lid te zijn de ANWB voor pech met de auto. Ik kreeg geen hulp binnen 48 uur omdat ik was vergeten een ander kenteken door te geven. Ik geef toe, onhandig maar ik heb 32 jaar elke maand netjes betaald en dit is een flauwekul regeling voor trouwe bestaande klanten die sws bijna nooit bellen voor hulp. Schande dat ze je zo laten staan. Ik heb een klein bedrijf en vorig jaar april hebben ze me overgezet van particulier naar bedrijfs anwb. Schijnt ook nog een jaar contract te zijn. Dus zonder auto geen inkomsten maar wel een dikke rekening elke maand! Schaam je ANWB!

Burak
28-11-2022

Ze doen er alles aan om je in de kou te laten staan.

Op het moment dat je ze nodig hebt, weigeren ze hun verantwoordelijkheid na te komen. Verzekering sluit je af, zodat onbedoelde schade aan anderen vergoed worden. ANWB doet er alles aan om niet te betalen. Wat een idioterie!

Saar
27-11-2022

Slechte ervaring en de medewerkers zijn niet vriendelijk.

Jason
22-11-2022

***Waardeloze bedrijf***

Ik ben lid bij anwb als ik ergens vast zit kan anwb bij springen uitereid betaal ik contributie.

Vorige week onderweg naar huis ik merkte dat fiets remt niet goed beslot ik anwb bellen om fiets na te kijken.

Lang wachten onder regen uiteindelijk komt anwb verschijnen maar helaas kon niet wat voor me

betekenen omdat fiets remblokken voorwiel

waren versleten en was gevaarlijk om te fietsen volgens anwb!

Besloten te voet naar huis te gaan dan schade veroorzaken, helemaal bekaf!

Volgende dag naar fietswinkel gegaan om remblokken te vervangen maar blijkt afstellen was voldoende.

Mijn vraag aan anwb is: waarvoor betaal ik jullie?

Aad
15-11-2022

Anwb doet werkelijk alles om van zn klanten af te komen. 18 jaar lid. Rij al 12 jaar in bedrijfsautos. Had kapotte accu, moest ineens zakelijk abbo nemen. Ala 304 euro. Klacht ingediend. Niet afgehandeld. Een groot drama. Heb niet eens een prive auto. Heb opgezegd. Concurentie zat. Waardeloos bedrijf, hoe kan je zo met je klanten omgaan?

Janhenk
15-11-2022

Ben geloof ik al 20 jaar lid, nog nooit gebruik gemaakt van de anwb.

Moet uitwijken voor een auto, 2 wielen in de berm, resultaat 2 lekke banden in the middle of nowhere. Bel de anwb en na tig keer nummertje 1of 2 in te toetsen krijg ik te horen “daar komen we niet voor meneer” bel maar naar uw verzekering.ze laten je gewoon stikken. Wat een waardeloos zootje daar. Morgen maar even bellen en deze bende opzeggen.

Marjan
06-11-2022

Reis geboekt bij anwb heel slechte ervaring.

Heb mail gestuurd,en 2 maal gebeld met hun word er gezegd u hoort van ons.

NIET DUS

Nooit meer reizen met anwb