Ik heb al jarenlang een ANWB lidmaatschap en een directeur doorlopende annuleringsverzekering. Nu ik hem nodig heb vanwege het Coronavirus kom ik er achter dat je hier een aanvullende verzekering voor af had moeten sluiten. Heel vervelend en echt niet goed dat dit zo is. Wij zouden met anderen op vakantie gaan, die hebben een goedkopere en wel dekkende verzekering (national academic). Ik ga mij daar ook verzekeren want dit is echt waardeloos.
Inmiddels 3 keer met pech langs de weg gestaan. Je verwacht als je lid bent dat de ANWB je wel komt helpen. NIET dus. Langs de winkel gegaan met mijn pas en te horen krijgen dat ik nergens in het systeem geregistreerd staat en er echt geen oplossing mogelijk is, alleen een sorry voor de fouten en dat ze het niet begrijpen hoe dit heeft kunnen ontstaan.
Grootste oplichters die er zijn ze laten je betalen voor ene auto die je al lang hebt verkocht en toch moet je betalen
Wat een service en goede prijs!
Ze geven, wat ze beloven en klein beschadigingen veranderd niets aan de prijs
Vandaag goed en snel geholpen door de ANWB. Een zeer vriendelijke ANWB man ( met auto nummer 3093) was snel ter plekke en heeft het probleem voor me opgelost.
Dus pluim voor de ANWB!
Met pech geparkeerd. Binnen 10 minuten ANWB ter plaatse! Ook nog eens goed geholpen en daarna met ons mee gereden naar huis voor eventuele storingen onderweg. Dikke pluim!
Neem je een ANWB compleet dus dan ga je er vanuit dat je je geen zorgen moet maken! Nou maak je maar de grootste zorgen. Je staat met pech omdat je de auto niet gestart krijgt maak je geen zorgen denk je dan want je hebt recht op een vervagende vervoer! Nou dat kan je op je buik schrijven want een vervangende vervoer krijg je pas wanneer je auto total loss is verklaard. Anwb geweest, geeft een paar tikken en zegt dat je er direct mee moet rijden naar een garage en dit op een vrijdag na 17:00 uur. Dus met andere woorden laat de motor aan tot maandag ochtend wanneer er een garage beschikbaar is om je te helpen en de auto voor je te maken! Ik zou iedereen een pakket met vervangen vervoer afraden! Want je krijgt het toch niet!
02:00 stond ik met pech op weg , man van de klantenservice wou geen monteur opsturen. Ik betaal toch voor niks of wat!
Het duurste pakket vorig jaar afgesloten in de veronderstelling dat ik altijd hulp krijg als ZZP'er met een bedrijfsauto en onder advies van hun. Momenteel sta ik 160km van huis met een kapotte auto.Er werd mij doodleuk verteld dat sinds 1 januari de regels verandert zijn, waardoor ze mij niet verder kunnen helpen omdat ze de auto niet ter plekke konden repareren. Uit 'coulance' wilden ze mij wel transport naar dichts bijzijnde garage brengen maar vervoer naar huis moest ik zelf maar regelen. Bedankt ANWB voor jullie hulp! Einde abonnement.
Er kwam een prachtige blondine met alleen een oranje topje.
Terwijl hun er 2 uur voor nodig hadden om te komen, was ik in 30 seconden klaar!
Kortom, geweldige ervaring en lidmaatschap verlengt met 10 jaar!
Totaal al wel 50 jaar ANWB lid.
Momenteel is ook mijn vrouw ANWB lid.
Toch weigerde de ANWB WW hulp.
Het wordt tijd dat de WW wordt losgekoppeld van de ANWB. Koppelverkoop!.
Aan de ANWB heb je zoo wie zo al helemaal niets, archaïsche vereniging.
WW werkt goed als ze maar de kans krijgen van de super bureaucratische ANWB.
Na uren onnodig wachten is Renault service gekomen, die was er binnen 10 minuten.
Dus ondanks ANWB was het eind goed.
Fijn! Geslaagd voor motor theorie! Lessen en rijduhhh!
Ik bel de ANWB na aanraden van Familie, met de melding vol overtuiging. Dat zit altijd goed!Aan de lijn met fijne telefonist. Ja we hebben opstapdag op zaterdag, 1 uur PROEFLES voor 10 euro, en als je een pakket afsluit voor 15 lessen, dan is het 999 euro compleet! Wat? Ok? Klinkt top! Helaas kan ik alleen op maandag PROEFrijden. Bla bla bla blije verhaaltjes wij kunnen wel wat voor uw regelen! 3 fijne positief bedoelde telefoon gesprekken en 4 dagen later heb ik een of ander sjagerijnig mokkel van de motor afdeling in Amsterdam aan de lijn. Die zegt u wilt het pakket dus. Uh ik wil 1 uur proefrijden en 90% zeker het pakket. Ze komt mij ijskoud vertellen dat dit niet mogelijk is, en ik 2! Uur a 104 euro ofzo moet aftikken voor PROEFLES om het pakket te kunnen nemen op een maandag Etc. Ik vertel haar over haar collega's die dat hadden gemeld, het boeide haar niets, voor mij 10 anderen blijkbaar, en het was een kort gesprek van ongeveer 1 minuut. Top, Ik zal geen van mijn zakelijke klanten meer ANWB adviseren voor een fiets verzekering of iets dergelijks. En zelf blijf ik ook lekker uit de buurt bij jullie dankzij die hork van de motor afdeling.
Wat een 'word blij gemaakt met een dode mus' situatie. De hoge rating straalt niet door in de service en flexibiliteit van de motor afdeling. Ik moest net aan mijn motor denken die ik al heb staan en dacht ja, ik laat mijn ervaring even weten zodat anderen weten wat ze mogelijk kunnen verwachten.
Ik wil graag een groot compliment maken voor de prima pechhulp door wegenwachter Maurice toen ik met mijn dochter en kleindochter op de A50 vlak voor Renkum pech kregen met de BMW320i Touring, die 1 uur tevoren tweedehands was aangekocht.
Plots begon de auto bij Grijsoord te trillen, het motorvermogen viel weg en het oranje motormanagementlampje begon te knipperen.
De auto werd uitgelezen en uiteindelijk in servicecentrum te Wolfheze gerepareerd: de bobine van cilinder 4 moest worden vervangen.
Daarna veilig en zonder problemen thuisgekomen.
Echt topservice van een uiterst vriendelijke meneer!
By far de slechtste. ANWB sloopt auto en peert vervolgens de boel. Centrale belooft dat er iemand langs zal komen in tweede instantie, maar tevergeefs terwijl ik meer dan (!) 3 uren stond te wachten, kreeg ik ineens te horen dat niemand meer langs komt.
Hele slechte service, zover het ''service'' te noemen is!
ANWB is geen aanrader voor niemand niet, stap liever over naar een andere maatschappij en kom je ook nog eens voordeliger uit! Men laat je stikken wanneer je hulp nodig hebt, niet trappen in die ONZIN leugenachtige ''mooi gemaakte'' reclames!
Via de ANWB kan je een oystercard bestellen bij visitbritainshop.com
De openbaar vervoer pas voor heel Londen.
we hebben alles in huis treinkaartjes hotel voucher dan nog een oystercard en je kan zo uit de eurostar de metro in.
mooi niet, er werd ons belooft dat we binnen 5 tot 7 dagen de kaarten in huis zouden hebben.
er werd zelfs gevraagd wanneer we zouden afreizen
zodat wij de kaarten op tijd in huis zouden hebben.
we zitten morgen nu op 10 dagen en zijn al onderweg.
GEEN KAARTEN.
Wel 90 euro betaald.
ANWB gooi deze lui van je site wat een malafide bedrijf.
Om 00:00 stond ik met pech langs de weg. Dit met mijn vader zijn auto. Vader al meer dan 25 jaar trouw lid bij de ANWB. Ik bel mijn vader op met de vraag wat te doen. Hij verteld mij anwb te bellen deze zouden wel helpen. ANWB gebeld na een half uur in de wachtrij gestaan te hebben. Komt er een zeer onvriendelijke jongeman aan de lijn. Deze kapt alles af wat ik zeg en heeft totaal geen begrip voor de situatie. Wilt ook niet aanhoren wat er speelt. Ik moet eerst 140 euro betalen "met korting" voor ik geholpen kan worden. Uitgelegd dat de auto van mijn vader is. En dat ik mijn vader wel laat bellen omdat hij lid is. Dit gaat dus niet omdat ik de melder is. Ik MOET dus eerst zelf lid worden voor ze mij kunnen helpen. Ik vertel meneer dat ik even moet nadenken hoe ik dit ga oplossen. En hij hangt op.
Schandalig. Wij zijn weg
De ANWB heeft onbeschofte medewerkers die geen begrip tonen voor een persoon die gestrand is langs de weg om 03:00 uur in de nacht.
Je krijgt altijd brutale medewerkers aan de lijn met geen enkel respect. Ik ga mijn contract opzeggen en overstappen naar CB. Veel betere service en medewerkers die zich professioneel gedragen.
Het werd eens tijd dat het over is met de Monopoliepositie van de ANWB.
Ben je ook ontevreden stap dan over net als mij! Groeten en rij veilig.
Ontevreden over de abonnementen die op naam staan. Twee abonnementen hier en zoon die pech krijgt met mijn auto krijgt geen hulp, mits hij dan ook nog een abonnement neemt, plus 90 euro extra.
En dan ook nog geholpen worden door een behoorlijk klantonvriendelijke dame heeft ons doen besluiten de abonnementen op te zeggen.
Als meer dan 15 jaar een doorlopende reisverzekering + rechtsbijstand bij ANWB
Gelukkig in al die jaren geen beroep hoeven doen maar wel 3 x mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.
Eerste verzoek: 5 uur vliegvertraging.
Swiss Air wilde geen vergoeding betalen. ANWB heeft toen uit eigen middelen vergoeding uitgekeerd zonder deze kosten te verhalen bij Swiss Air.
Resultaat. Kosten komen uiteindelijk tot uiting in premieverhoging.
Tweede verzoek: Voor een camper reis Amerika in NL alle verzekeringen betaald. Bij aankomst in Amerika was hier niets van bekend en nogmaals alle verkeringen moeten betalen.
Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen enkel resultaat.
Derde verzoek: Na 5 uur vliegvertraging Small Planet geen vergoeding ontvangen.
Na inschakeling ANWB rechtsbijstand geen resultaat.
1 resultaat heb ik wel. Per heden mijn verzekering bij ANWB opgezegd.
Gedurende het verblijf in Spanje (januari 2020) werd mijn vader met hartklachten opgenomen in het ziekenhuis in Benidorm. Natuurlijk ben ik direct naar Spanje gevlogen om mijn ouders bij te staan. Direct na aankomst contact opgenomen met de ANWB Alarmcentrale. Ik werd daar zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Na de operatie van mijn vader heeft de ANWB de repatriëring geregeld en werden mijn ouders onder begeleiding van een verpleegkundige terug naar Nederland gevlogen. Ik was zeer onder de indruk van het snelle en kordate handelen van de medewerkers van de ANWB.