ANWB reviews

4.3

Yvonne
12-07-2022

Wij hebben de ANWB doorlopende annuleringsverzekering. Door een uitvaart misten wij een nacht vakantie en hadden extra reiskosten.

We kregen niets vergoed.

12-07-2022

Had startproblemen met een Suzuki Alto.Meneer van de Wegenwacht had probleem opgelost.2e X Proberen en hij deed .na verdere inspectie ben ik weggereden.Een tijdje later,zelfde probleem,nieuwe aanwijzing.Monteur Hans kon hierdoor het echte probleem oplossen. Door beide monteurs zeer goed en fijn geholpen. Zeer goede ervaring en nogmaals hartelijk bedankt!

Via de app alles geregeld en supersnel!

Rita
11-07-2022

Zaterdag 9 Juli 2022 , onderweg sloeg onze Toyota Yaris af , nadat het motormanegement lampje brandde. Gebeld naar de ANWB , omdat we op een niet veilig punt stonden , werd er een berger gestuurd om ons en de auto veilig te stellen.

Het werd een Carpool plaats een stuk verderop , het duurde ong.een uurtje dat er hulp kwam , bij te houden via SMS.

Michel was de naam vd monteur , ( hij kwam uit Duiven ) super geholpen , de rust en het opzoeken van het probleem ging heel gemoedelijk , er kwam zelfs nog hulp van een collega die langs kwam Gijs .

Alles werd uitgelegd en niks was teveel .

Al met al .Michel en Gijs Chappo 👍🏻👍🏻.

We konden weer rijden en thuis gaan we even langs de garage .

Gerda
09-07-2022

Vandaag een lekke band van mijn fiets in Bourtange . Gebeld met de ANWB, en na een uurtje kwam daar Harry uit Stadskanaal 😃. Wat een leuke en vrolijke man. Tijdens de klus een gezellig en fijn praatje gemaakt. Heeft de fietsband geplakt. Hij zei dat hij veel plezier in zijn werk heeft en dat was ook duidelijk te merken. Top! En bedankt Harry voor de oh zo goede service!👍

Hans en Gerda uit Den Helder

Riet
08-07-2022

Onze kapotte auto staat nog steeds in spanje wij al 2 weken thuis terwijl voor dat we vertrokken uit spanje de auto naar nederland zou komen anwb had de garage in manilva gebeld en daarna ons teruggebeld

Kari
05-07-2022

Komen hun beloftes absoluut niet na.

Oplichtersbende.

Beloven je van alles bij het afsluiten van hun abbo en puntje bij paaltje mag je letterlijk op een paaltje zitten

Jolanda
05-07-2022

Mensen, pas op met overstappen naar deze zogenaamde energie prutsers. Ze zeggen binnen je bedenktijd je huidige contract al op en als je je dan bedenkt, heb je dus niets meer! Ik had al een termijn af laten schrijven en ook dat is nog al lastig terug te krijgen. De klantenservice…dat is al helemaal pruts!

Jo
01-07-2022

Een 1 is veel teveel voor de hulp die ANWB bied als je auto gerepatrieerd moet worden omdat je in het ziekenhuis bent beland en met de ambulance terug moet. 6 uur bellen in 3 dagen, terugbel beloftes niet nakomen, heeft u een momentje? Half uur later: bedankt voor het wachten, zonder uitleg doorverbinden, casenummer niet kunnen vinden, om medische dossiers vragen, wat niet mag, het houdt niet op, niet vandaag! So long ANWB. U bent gewaarschuwd, het personeel is totaal ongetraind op dit soort situaties. Alsof het wiel nog moest worden uitgevonden. Volgende keer met de trekhaak achter de ambulance?

Marja
30-06-2022

Altijd alle vertrouwen altijd gehad in de ANWB behalve vandaag.

Vandaag pech kan gebeuren totaal 3 keer gebeld tweede keer werd de verbinding verbroken.

Uiteindelijk na 3 uur wachten kreeg ik hulp.

Zeer vriendelijke monteur met excuus dat ik zo lang moest wachten.

Die kan er ooknietsaan doen binnen 5 minuten het probleem opgelost.Maar ANWB 3 uur wachten is belachelijk!

Daar mag best een leuke attentie voor worden gegeven.

29-06-2022

Op 24-6-22 liep een wiel van onze caravan af op de A1 Parijs-Lille .

ANWB gebeld. Na 20 min. werd er opgenomen en werd ik doorverbonden, waarna de verbinding werd verbroken. Opnieuw gebeld en 30 min. lang alleen gehoord, dat het zeer druk was, waarna de verbinding door het netwerk werd verbroken. Zeer onprettig als je met een 2,50 meter brede caravan op de vluchtstrook staat van een van de drukste snelwegen

Boy
25-06-2022

Vind het echt ongelofelijk dat je in 2022 nog niet online je lidmaatschap kan opzeggen.

13-06-2022

Zaterdag een lekke band gehad met auto van mijn baas, een zware stretch hummer. De krik in de auto voldeed niet en zodoende niet in staat zelf wiel te wisselen. Met mijn pas kan ik hulp vragen in iedere auto die ik rijd, gedaan en binnen 15min was er een wegenwacht ter plaatse. Heb via website hulp gevraagd, even locatie aanzetten en hoppa. Zeer tevreden hoe het is gegaan, precies zoals ANWB steeds via sms had aangegeven. Een dikke pluim voor de wegenwacht!

Yvette
11-06-2022

Anwb laat gezin in zeer gevaarlijk kapotte auto naar Nederland terugrijden. Anwb verleent een zeer slechte service bij hulp in buitenland waarbij er sprake was van miscommunicatie tussen garage en anwb. We hadden een kapot raam en een trilling in voorwiel. Auto meteen naar garage voor check. Volgende dag gebeld, alles gemaakt. Ik vraag nog expliciet of de enorme trilling in de voorwielen gechekt is, ja dat was het geval. Niet dus. Was niet duidelijk gecommuniceerd. Was weekend dus werd een leenauto. Krijg adres door om op te halen. Was driekwartier met taxi. Daar aangekomen bleek alles dicht. Zes keer gebeld met anwb, steeds verbinding verbroken. Eindelijk juiste adres was ik 3 uur te vroeg, terwijl anwb duidelijk in sms andere tijd had doorgegeven. Na 1,5 uur papierwerk regelen voor huurauto hadden ze alleen nog creditcard nodig. Die had ik wel maar creditcard met minimale saldo was na vier dagen Disney behoorlijk leeg. Kon niets huren. Anwb zei zoek maar ander vervoer op zaterdagavon

Marja
07-06-2022

Telefonisch vrijwel onbereikbaar

Julienne
05-06-2022

Zeer slecht. We betalen al jaren voor de ANWB Wegenwacht service en ik heb voor de 1e keer stil gestaan gisteren nacht. Ik zat vast in het zand en heb de anwb gebeld echter konden ze mij niet helpen en bij doorvragen of ze iets konden doen voor een vrouw in nood midden in de nacht, gooiden ze de telefoon erop.

Nog een keer terug gebeld en hingen in mijn nood verhaal weer op.

Belachelijk ANWB!

Jacqueline
02-06-2022

Met pech stond ik langs de Kant van A9. Er was wat met het stuurhuis, waardoor het sturen niet meer ging en het was niet meer veilig om door te rijden. De wachttijd duurde langer dan verwacht maar het probleem werd verholpen door Marco. De service was ontzettend goed. Hij nam de tijd en legde stap voor stap uit wat hij deed.

Achteraf werd ik door Marco gebeld of ik veilig thuis was aangekomen, dat had ik niet verwacht. Wat een top service!

Ik voel me weer veilig op de weg. Bedankt Marco!

Blije zeester

Mary
31-05-2022

Super vriendelijke man mijn probleem was snel opgelost en advies gegeven

Marisa
31-05-2022

Na 15 minuten in de wacht weigeren ze te komen voor een lekke band aan onze bestelwagen, “dat moet Uw autoverzekering voor U regelen, dat valt onder schade” word doodleuk verteld.

Na 20 jaar lidmaatschap opgezegd, de ANWB is de vertrouwde ANWB niet meer

Arie
29-05-2022

Op 25/05 de dag dat er de meeste file vorming stond kregen wij pech met onze aangepaste VW Transporter in Amersfoort. ANWB gebeld en kregen al meteen te horen dat het wel wat langer zou duren, maar daar hadden wij alle begrip voor (bestuurder + rolstoelgebruikster).

Toen de man (Levi) v.d. ANWB arriveerde ( +/- 17.00 uur) concludeerde hij al meteen dat de auto naar de dichtstbijzijnde garage in Amersfoort moest.

De auto moest helaas daar blijven en wij zouden met aangepast vervoer naar huis moeten (Groesbeek)

Levi v.d. ANWB heeft tot in de puntjes alles perfect geregeld.

Levi is al die tijd bij ons gebleven totdat de taxi arriveerde om 22.00 uur

Top.

Een Tien met een griffel.

Groet Fam. Cillessen

Ruben
20-05-2022

Proberen het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken en forceren automatische verlenging (ondanks betaling PER JAAR). Krijg vervolgens bij de vraag waarom dit niet automatisch stopt een geïndoctrineerd antwoord van een droeftoeter ‘Omdat wij dat zo doen’. Vervolgens vraag ik beleefd of alles dan is afgerond en zegt meneer ‘ja’ en hangt op. Geen gedag of iets dergelijks. Goede trainingen gehad bij de anwb? Wat een walgelijk bedrijf is dit. Zolang je betaald mag je er zijn, anders kan je beter dood vallen.

Mij zie je nooit meer terug. 0/10 voor klantenservice.