29-09-2017

Hele slechte service en schade procedure

Ik moet eerst mijn auto laten maken bij een aangesloten garage en vervolgens gaan ze kijken of dit verhaalbaar is. zoja, dan hoef ik niks te betalen. zo nee, dan gaat mijn premie flink omhoog of ik vergoed de reparatie kosten wat elders paar honderden euro's minder kost. is toch een belachelijke procedure. nadat ik heb besloten om niet die risico te nemen heb ik de garage gebeld om af te zeggen dat kostte mij €338,80. Dank je wel ANWB en Unigarant!

13-09-2017

In de steek gelaten.

ANWB/Unigarant laten je aan je lot over, beantwoorden geen e-mail en de algehele dienstverlening en specialisme mbt mijn schade afhandeling van de auto is ver beneden de maat. Ronduit teleurstellend.

06-04-2016

Waardeloze klantenservice... Beter een andere aanbieder nemen

Na verhuizing is een factuur van ANWB niet doorgezonden, ANWB stuurt alleen aanmaning en kiest dan voor incassoprocedure. Incassokantoor gebruikt wel gewoon emailadres dat ANWB ook heeft maar dan is het te laat. ANWB heeft hele berg persoonlijke informatie en kan ook gewoon een mails turen met betalingsherinnering! Fluitje van een cent en klant ook tevreden. Ook waardeloze klantenservice, 50 minuten in de wacht en slechte hulp door personeel. Overstappen naar andere aanbieder als het mogelijk is en nooit ANWB kiezen.

20-04-2015

Slecht

ANWB en UNIGARANT zijn twee dezelfde klote maatschappijen, benadelen klanten en sturen om ieder ding een rechercheur van Vidi om brutaal bij je in huis binnen te lopen.
Doe noooit zaken met vooral Unigarant!

Akpinar
02-03-2015

Afzetters!

Geldwolven zijn het als ik hun moet beschrijven in 1 woord! Nooit of te immer en zal mijn uiterste best doen om mijn naaste van hun weg te houden!

04-10-2014

Zelfs hun advies is waardeloos

Meerdere keren advies gevraagd over auto en caravan bij 45 jaar lidmaatschap. Niet een keer een fatsoenlijk antwoord gekregen of een flutantwoord. De prijsverhoging nu is walgelijk. Ga nu alles opzeggen.

12-09-2014

Betalen voor een nooit ontvangen ANWB visacard

Ik ontvang een aanmaning dat ik in ernstige gebreke ben en EUR 30.- moet betalen voor een visacard die ik in 2007 zou hebben geactiveerd. Nooit een visacard ontvangen omdat men deze stuurt naar een adres waar ik sinds 2005 niet meer woon. Dat terwijl ik wel een verhuisbericht heb verstuurd naar de ANWB in 2005 en ook alle andere post en spullen van de ANWB op het nieuwe adres ontvang. Bij navragen blijkt dat deze visacard gratis was bij de ANWB tot 2 jaar geleden hier ineens een bedrag per jaar voor moest worden betaald. Nooit iets over ontvangen op mijn nieuwe adres, maar ik moet wel betalen voor een kaart die ik nooit ontvangen heb, laat staan gebruikt. Het blijkt dat men vanaf 2013 wel overzichten van de visacard naar mijn oude adres (uit 2005) heeft gestuurd. De lidmaatschapskosten voor de credit card moesten toch betaald worden. Na een aanbod dat ik maar liefst voor 20 euro aan kado bonnen kon krijgen van de ANWB als ik mijn lidmaatschap na 25 jaar niet op zou zeggen heb ik besloten de ANWB gedag te zeggen.

05-09-2014

Na schade een hele hoge premie.

Mijn zoon heeft zijn scooter all-riks verzekerd bij de anwb voor 45 euro per maand. Nu heeft hij afgelopen jaar 1 schade gehad en heeft de Anwb 259 euro uit betaald aan hem. Nu word zijn premie voor aankomend jaar 191 euro per maand. Dus een jaar premie van een kleine 2300 euro ? Dit komt door de schade die hij gehad heeft , de schade moet hij dus 6.7 keer terug betalen door deze verhoogde premie. Sorry maar ik noem dit oplichting.
Dus nu maar heel snel op zoek naar een andere verzekering.

21-02-2014

zeer ontevreden!!!!! Deze mensen zijn stelletje dieven, jarenlang ben ik lid geweest. Maar werd heel slecht behandeld door hun wegenwacht, die wou mijn auto per se naar een garage slepen waarmee ze contract hebben. Voor een reparatie wat je elders minder betaalt vroegen ze veel meer. Ik was met mijn zieke baby in de auto en de wegenwacht zei heel koud, "misschien moet je lopend of met de trein terug' waar slaat dit op? Ik ben verzekerd voor een vervangend auto. Maar goed mensen ONA- ONA is beste. Mijn auto is daar verzekerd ik krijg gratis pechhulp, ook voor je deur. Echt ideaal

16-10-2012

Wat een ramp!
Eerst moesten wij 6 weken wachten dat wij de groene kaart hebben ontvangen (meerdere keren hierover gebeld en geschreven)
Een week later na het ontvangen van de groene kaart kregen wij een brief van RDW dat volgens hun gegevens onze auto niet verzekerd is ( mogelijke boete €390).
Toen de laatste probleem opgelost was, kregen wij een aanmaning van ANWB over de factuurbetaling, terwijl wij nooit een factuur hadden ontvangen! Bij het afsluiten van de verzekering hebben wij voor maandelijkse automatische incasso gekozen!
Wat een waardeloze administratie! Het is nog net geen twee maanden dat wij de verzekering heeben afgesloten en wij hebben al spijt van!

13-07-2011

Ik had schade, totaal los schade op precies te zijn. Toen de expert een waarde had bepaald was ik het hier niet mee eens waarna ik had gebeld met de anwb. Na dit telefoongesprek werd mij 500 euro meer beloofd bij de uitkering. Hiernaast kreeg ik ook nog eens 10% extra op de volledige taxatie. Ben dus zeer tevreden.

05-11-2009

Bij het schorsen van mijn auto had een van de callcentermedewerkers van de ANWB een fout gemaakt, wat het begin was van een lange lijdensweg.
Een maand later kreeg ik weer een factuur voor verlening van mijn verzekering en een nieuwe groene kaart. Allemaal terwijl mijn auto gewoon geschorst was.
Ik bellen met ANWB, waarbij mij werd verteld dat ik die rekening niet hoefde te betalen. Een dag later werd het dan toch afgeschreven van mijn rekening, waarop ik het weer gestoneerd had, volgens afspraak.
Toen kreeg ik een aanmaning, en ik weer bellen. Werd me verteld dat ik toch moest betalen. Dat ik een naam wist te zeggen wie had aangegeven dat ik dat niet hoefde, maakte niets uit.
Ik zou uiteindelijk 2 teruggavens krijgen werd mij verteld. Een direct, en een bij opzeggen.
Een maand later werd er WEER geld afgeschreven. Ik zou weer andere teruggaves krijgen, maar tot op de dag van vandaag niets.
Ondertussen heb ik al mijn verzekeringen bij de ANWB opgezegd en wil ik er niets meer mee te maken hebben.
De callcentermedewerkes spreken elkaar tegen en zijn niet behulpzaam. Steeds schrijf ik op met wie ik spreek en over wat, maar daar hechten ze geen waarde aan.

Welk cijfer geef jij ANWB?