Burak
28-11-2022

Ze doen er alles aan om je in de kou te laten staan.

Op het moment dat je ze nodig hebt, weigeren ze hun verantwoordelijkheid na te komen. Verzekering sluit je af, zodat onbedoelde schade aan anderen vergoed worden. ANWB doet er alles aan om niet te betalen. Wat een idioterie!

Saar
27-11-2022

Slechte ervaring en de medewerkers zijn niet vriendelijk.

Elly
28-10-2022

Ronduit onprofessioneel, komen niet opdagen bij pech.

Pascal
28-10-2022

Let op! Onderweg een lekke band krijgen noemen ze schade rijden en geen pech en word je daarom niet geholpen! En niet zeggen dat ze niet komen maar met allerlei smoesjes je aan de lijn houden tot dat je vanzelf een ander oplossing zoekt. Onprofessionele prutsers!

Sophie
29-09-2022

Ben erg fijn geholpen aan de telefoon en alles werd goed uitgelegd. Toen Koen erg snel was heeft hij mij super fijn geholpen en hij was erg vriendenlijk!

Ik kon weer met een fijn en veilig gevoel naar huis:)

Erg bedankt ANWB en Koen!

William
26-08-2022

In Frankrijk hebben ze niet de anwb service die we in NL gewend zijn. Afgelopen jaar 2x de hulp ingeroepen van de ANWB. 1x lekke band. Hiervoor werd de auto opgehaald, om naar een plaatselijke garage te brengen. Alleen Frans sprekende chauffeur…dus werd een verrassing waar we heen gingen…. 2e keer motor van de zij ruit stuk. Dus kon niet meer omhoog. Na een belletje zou de Franse pechhulpdienst komen. Na 3 uur wachten opnieuw contact, en vervolgens na een uur teruggebeld dat ze voor een kapot raam niet kwamen. Aangezien we Op bestemming waren hoefden we toch nergens meer heen volgens de ANWB.?! Dus konden we tot maandag wachten. Op aandringen konden ze de auto nog wel naar een depo brengen tot maandagochtend en dan naar de garage voor reparatie. uiteindelijk zelf het raam omhoog gekregen en een rol ductape heeft de vakantie gered. Navraag bij plaatselijke dealer. Kosten in Frankrijk € 750,- voor reparatie. in!NL ruim € 450,-! Plaatselijke garage € 230,-.

Fazia
21-08-2022

Na een mooie vakantie te hebben gehad. op de terug reis ging het helemaal verkeerd is de auto in Spanje kapot gegaan. Na uren bellen naar de anwb eindelijk te pakken gekregen na 6 uur is de sleepwagen gekomen die zou samen met de taxi komen die ons naar de hotel zou brengen met m’n vriend samen en onze twee jonge kindjes. De sleepwagen wist niks over een taxi. De sleper belde zijn werkgever die zij de taxi bij de garage op ons zou wachten en wij moesten alles zelf betalen. Uiteindelijk bij de garage terecht gekomen midden in nowwer. ANWB die terug zou bellen ook niet gebeurd. We komen daar aan bij de garage geen taxi geen hotel niks was geregeld en de anwb die we eindelijk te pakken hadden gekregen zette ons in de wacht en verbrak de verbinding. We stonden daar midden of nowwer pikke donker garage die dicht ging geen mens te bekennen daar geen ruimte om te zitten geen toilet kindjes die bang werden en wij als ouders machteloos aan ons lot zijn achtergelaten totaal geen vertrouwen in

11-08-2022

Meer 3 uur gewacht nog niets te zien de auto was 30 min van mij vandaan. Moest een die klant helpen dan is hij meer dan 2.5 uren daar bezig geweest. Bleek niet eens dat er een melding was aangemaakt.

Jesse
13-07-2022

Aanzienlijk Naar Werkelijk Belachelijk

ANWB geeft geen ene hmm om je. Als je met pech staat in het buitenland(Duitsland net over de grens) duurt het 3-4 uur voordat je naar een garage gebracht wordt. Garage dicht dus diagnose auto een dag later. Komt een extra dag bij vanwege onderdelen niet op voorraad. Krijgen geen auto te leen omdat reparatie mogelijk binnen 48 uur plaatsvindt.

2 dagen gewoon kwijt.

Je hebt werkelijk waar niks aan de ANWB

Kari
05-07-2022

Komen hun beloftes absoluut niet na.

Oplichtersbende.

Beloven je van alles bij het afsluiten van hun abbo en puntje bij paaltje mag je letterlijk op een paaltje zitten

Jo
01-07-2022

Een 1 is veel teveel voor de hulp die ANWB bied als je auto gerepatrieerd moet worden omdat je in het ziekenhuis bent beland en met de ambulance terug moet. 6 uur bellen in 3 dagen, terugbel beloftes niet nakomen, heeft u een momentje? Half uur later: bedankt voor het wachten, zonder uitleg doorverbinden, casenummer niet kunnen vinden, om medische dossiers vragen, wat niet mag, het houdt niet op, niet vandaag! So long ANWB. U bent gewaarschuwd, het personeel is totaal ongetraind op dit soort situaties. Alsof het wiel nog moest worden uitgevonden. Volgende keer met de trekhaak achter de ambulance?

Yvette
11-06-2022

Anwb laat gezin in zeer gevaarlijk kapotte auto naar Nederland terugrijden. Anwb verleent een zeer slechte service bij hulp in buitenland waarbij er sprake was van miscommunicatie tussen garage en anwb. We hadden een kapot raam en een trilling in voorwiel. Auto meteen naar garage voor check. Volgende dag gebeld, alles gemaakt. Ik vraag nog expliciet of de enorme trilling in de voorwielen gechekt is, ja dat was het geval. Niet dus. Was niet duidelijk gecommuniceerd. Was weekend dus werd een leenauto. Krijg adres door om op te halen. Was driekwartier met taxi. Daar aangekomen bleek alles dicht. Zes keer gebeld met anwb, steeds verbinding verbroken. Eindelijk juiste adres was ik 3 uur te vroeg, terwijl anwb duidelijk in sms andere tijd had doorgegeven. Na 1,5 uur papierwerk regelen voor huurauto hadden ze alleen nog creditcard nodig. Die had ik wel maar creditcard met minimale saldo was na vier dagen Disney behoorlijk leeg. Kon niets huren. Anwb zei zoek maar ander vervoer op zaterdagavon

Jacqueline
02-06-2022

Met pech stond ik langs de Kant van A9. Er was wat met het stuurhuis, waardoor het sturen niet meer ging en het was niet meer veilig om door te rijden. De wachttijd duurde langer dan verwacht maar het probleem werd verholpen door Marco. De service was ontzettend goed. Hij nam de tijd en legde stap voor stap uit wat hij deed.

Achteraf werd ik door Marco gebeld of ik veilig thuis was aangekomen, dat had ik niet verwacht. Wat een top service!

Ik voel me weer veilig op de weg. Bedankt Marco!

Blije zeester

Mary
31-05-2022

Super vriendelijke man mijn probleem was snel opgelost en advies gegeven

Marisa
31-05-2022

Na 15 minuten in de wacht weigeren ze te komen voor een lekke band aan onze bestelwagen, “dat moet Uw autoverzekering voor U regelen, dat valt onder schade” word doodleuk verteld.

Na 20 jaar lidmaatschap opgezegd, de ANWB is de vertrouwde ANWB niet meer

Manuela
13-05-2022

Had een betalingsregeling met de ANWB gemaakt om de dure premie in termijnen te betalen.

Heb ook netjes op de afgesproken termijnen betaald.

Krijg ik nadat ik de laatste termijn heb overgemaakt een incassobureau op mijn dak om de premie in 1x te voldoen plus incasso kosten. En de ANWB had mijn laatste incasso weer teruggestort.

Heel gezeik en gedoe!

Nu moeten er allerlei stukken opgestuurd worden om te bewijzen dat ik wel heb betaald. Anders kan ik de hele premie plus kosten overmaken.

ECHT te schandalig voor worden. Ook totaal niet meedenkend en welwillend.

Is zo fucking duur en dan dit gezeik.

Het liefst zeg ik de hele shit op!

Olav
12-04-2022

Zeer slechte ervaring en weinig empathie van personeel alarmcentrale.

Jules
07-04-2022

Keuze menu slaat nergens op. Drama, constant zelfde vragen. Maak je een keuze krijg je daarna de tip voor de keuze die je niet hebt gemaakt?

Verbinding aan de telefoon erg slecht en geen gehoor. Vervolgens de vraag hoe lang gaat het duren 1,5 uur? Op een gevaarlijke situatie…

Slechte service tot nu toe.

Boze Saar
03-03-2022

Man man man, ‘Waar je ook heen gaat, gaan wij met je mee’ slogan me reed.

Erg jammer, al jaren ANWB lid maar pech onderweg en ophalen ho maar. Eerst naar gegevens vragen terwijl je in een berm staat aan de snelweg. of ik een verzekering wil afsluiten terwijl mijn man ‘pashouder’ is van de anwb.

Nooit weer ANWB, ons zijn jullie kwijt!

Joost
18-01-2022

Pas op! zeer slecht & zeer teleurstellend. En dat van een enorm grote, financieel sterke organisatie. Ongelooflijk hoe ze te werk zijn gegaan. Zelfs bij aanleiding van de onduidelijkheid bij overlijden. Dan niet eens bereidwillig zijn om te helpen. Wat een voorbeeld geven jullie aan de wereld. Dit is niet een kwestie van niet kunnen maar puur een kwestie van niet willen meewerken van jullie kant.

Mensen in financiële nood nog verder kaal plukken…. Ik had van een toonaangevend, voorbeeld functie betreffende organisatie, dit gedrag niet verwacht.

Je kunt beter bij een andere partij laten verzekeren.

Ik zal mijn leven lang iedereen aanraden nooit bij de anwb te gaan. Gelukkig hebben jullie geen monopolie positie meer. Op deze manier met mensen omgaan dan wordt vanzelf je bedrijf kleiner.

Ik hoop dat jullie snel plezierig werk kunnen vinden, want voor zo’n baas zou ik niet willen werken.

Ajuus