Loes
14-05-2023

Lekke band met fiets in Amersfoort.

Pluim voor de monteur die mijn fietsband kwam repareren .

Keurig geholpen door deze jongeman 👍

Yvonne
16-03-2023

Geholpen met mijn elektrische fiets. Supermonteur uit Den Oever heeft mij in Den Helder perfect geholpen.

Dank!

Jason
22-11-2022

***Waardeloze bedrijf***

Ik ben lid bij anwb als ik ergens vast zit kan anwb bij springen uitereid betaal ik contributie.

Vorige week onderweg naar huis ik merkte dat fiets remt niet goed beslot ik anwb bellen om fiets na te kijken.

Lang wachten onder regen uiteindelijk komt anwb verschijnen maar helaas kon niet wat voor me

betekenen omdat fiets remblokken voorwiel

waren versleten en was gevaarlijk om te fietsen volgens anwb!

Besloten te voet naar huis te gaan dan schade veroorzaken, helemaal bekaf!

Volgende dag naar fietswinkel gegaan om remblokken te vervangen maar blijkt afstellen was voldoende.

Mijn vraag aan anwb is: waarvoor betaal ik jullie?

Gerda
09-07-2022

Vandaag een lekke band van mijn fiets in Bourtange . Gebeld met de ANWB, en na een uurtje kwam daar Harry uit Stadskanaal 😃. Wat een leuke en vrolijke man. Tijdens de klus een gezellig en fijn praatje gemaakt. Heeft de fietsband geplakt. Hij zei dat hij veel plezier in zijn werk heeft en dat was ook duidelijk te merken. Top! En bedankt Harry voor de oh zo goede service!👍

Hans en Gerda uit Den Helder

17-05-2022

Zeer slecht enorm nalatig en moeilijk tot nauwelijks te bereiken

Tijdens het afsluiten van een fiets verzekering zou ik volgens de winkel op €50 per jaar uitkomen deze zou ik per acc kunnen betalen

Via telefoon kun je ze nauwelijks bereiken na 90 minuten wachttijd had ik ze aan de lijn en ze zouden alsnog een acc van €80 sturen dat bleek de prijs te zijn deze cheque is nooit gekomen wel een dreigbrief dat ze een deurwaarder lang zullen sturen hmmm stuur maar anwb ik ben er klaar mee

Ik raad ze af

Ruben
20-04-2022

Sinds kort is er een app. Kan je je melding sneller doorgeven. Fijn dacht ik, want bellen duurt altijd lang daar. Als ik de app doorloop zegt deze op t laatst dat ik moet bellen met de centrale. 😡

Net gebeld maar na 45 minuten wachten vond ik wel welletjes. Wat een puinzooi daar.

Contract opzeggen? Dat kan alleen telefonisch. Handig! Want telefonisch kom je er nauwelijks doorheen. Waarom kan dat niet schriftelijk ANWB. Is dat niet bij wet geregeld?

Jaren klant geweest maar ben er nu wel klaar mee. Ga de concurrent is bellen.

Yvonne
24-10-2021

Lekke band met de e-bike. Toch onhandig om daar weer mee naar huis te lopen met boodschappen. Ik had nog nooit gebruik gemaakt van de pechhulp die bij de fietsverzekering zit. Ben top geholpen aan de telefoon, niet lang gewacht en goed geholpen. Vrolijke man. Echt super, zelfs mijn fietsbel gemonteerd als extraatje.

Marjan
20-10-2021

16-08-2021 heb ik een schade claim in gedient voor de schade aan mijn nieuwe elketrische fiets, verzekerd via de anwb.

23-08-2021 afspraak gemaakt met CED, voor de expert bij Fietsenmaker d.d. 10-09-2021.

Ik heb contact gezocht, met mijn fietsenmaker, vanaf mijn vakantie adres, over het bezoek van de expert, maar deze was helaas niet geweest.

Vanaf mijn vakantie adres, heb ik nieuwe afspraak gemaakt, voor d.d. 15-09-2021.

Eind september heb ik weer telefonisch contact gehad, over het verloop van de zaak, en kreeg ik te horen, dat de expert het eind dossier 05-10-2021 zou overhandigen aan unigarant.

Nu, 20-10-2021 na zelf weer te bellen met de ANWB, kreeg een telefoontje, van de (expert) en wat denk je, hij wordt gereinigd. Na 10 weken komen ze met deze uitkomst.

Dus geen fietsverzekering afsluiten, bij de ANWB, kost je alleen veel geld, maar als het op helpen aankomt, zijn ze niet thuis. Stappen dus maar op.