Recente ANWB Pechhulp ervaringen

Maarten
08-04-2024

Auto van mijn moeder geleend, kreeg ik een lekke band. Is uw moeder er niet bij dan kunnen we u niet helpen zei de ANWB. Mijn moeder is 75 en kon ik moeilijk vier uur laten reizen om naar mij toe te komen. Ik kon een nieuw abonnement afsluiten voor een jaar rond de 150 euro en 100 euro extra kosten betalen voor de eerste keer hulp. Dat heb ik dus niet gedaan. Rijkswaterstaat heeft mij keurig netjes geholpen kosteloos. Mijn moeder zegt haar abonnement nu ook op, dit is echt slecht van de ANWB, zo laat je je klanten niet in de kou staan die 30 jaar lid zijn en nog nooit iets gehad hebben.

Melanie
26-03-2024

Ik was een beetje aan het rondkijken over anwb pechhulp en zonder echt aan te willen sluiten bij Anwb wegenwacht was ik wel ineens aangegaan blijkbaar. De website werkt ook heel slecht overigens. De knoppen verplaatsen regelmatig door meerdere keren opnieuw laden. Er stond in de bevestigingsmail dat je kon herroepen binnen 14 weken. Nou uiteraard wilde ik dit doen. Maar dat gaat niet zo makkelijk! Wegens slecht werkende website was het best een zoekwerk en dan kon je niet via internet afmelden maar moest je bellen en ook daar kom ik er niet doorheen! Ik probeer nu al meer dan een maand mij af te melden. Maar volgens ANWB kan dat pas na een jaar? Kosten 120 euro. Tjees. Ik kan dat niet zo even missen. Ik rij bijna geen km dus voor mij zal het niet lonen. Ik was puur ter oriëntatie voor een vakantie die ik misschien wilde boeken ook wat verzekeringen e.d. Aan het nakijken o.a. dus wegenwacht maar voor je het weet zit je dus aan een jaarabonnement! Pas op!

24-03-2024

Heb een pechhulp melding gedaan omdat mijn claxon het niet doet. Op de site van Dasia staat dat dit aan de zekering kan liggen. Na 1.5 wachten stond er iemand voor de deur. De monteur heeft niet eens even naar de zekering gekeken. Terwijl op de site van Dasia staat dat het hier aan kan liggen. Aangezien hij het wel doet als de verlichting uit staat of alleen stadslicht aan staat. Waardeloos dus, nu kan ik eigenlijk niet met de auto weg omdat ik verplicht een claxon nodig heb als ik rij. Ik ben er met een Jantje van leiden afgedaan.

Rm
13-03-2024

Ik heb eergisteren 5uur gewacht op de pechhulp voor de fiets, ik kreeg om 15:15 een lekke band, ik stond op de grote marktstraat in Den haag voor een ANWB winkel notabene, ik heb iets van 8x gebeld om te zorgen dat er een pechhulp naar mij toe zou komen, de pechhulp zelf heeft mij nooit gebeld.

Rond 20:30 kwam er iemand langs, dus als je een paar keer 90min moet wachten telt dat bij elkaar wel op, wat een slechte service.

Ik ben Allrisk verzkerd met pechhulp en nog konden ze niet vinden dat ik daar wel recht op had, behalve 1 medewerkster die het even ging uitzoeken nadat ze gezien had dat ik 8x had gebeld.

De app, ik selecteer Nederland, Fiets, in dan krijg je een knop om te bellen, hoor je dat je Buitenland Auto hebt gekozen.

Echt mensen met 1 hersencel die daar werken.

90min wachten, best, maar niet godsamme over de 5uur.

09-03-2024

Onze zoon staat al 70min te wachten en hoort met dat het nog wel 90min kan duren

ANWB misschien meer personeel aannemen (en dan beter betalen dat ze blijven)

Minder foldertjes drukken en tv reclames

Je hoort vaak vroeger was alles beter dat geldt zeker voor jullie

28-02-2024

Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de…

Na 28 jaar lidmaatschap bij anwb ww de eerste keer hulp nodig de auto gaf aan brandstof filter vervangen het vroor die ochtend 8 graden ww gebeld en verteld wat er aan scheelde hij wilde wel komen maar ging niets vervangen of repareren omdat het aan onderhoud was volgens hem hij wilde wel achter mij aan rijden naar de garage en dat was het wel dit kan elke boerenkinkel wel verder geen enkele coulance vanuit anwb 28 jaar voor niets betaald te hebben oplichters nooit in trappen om daar lid te worden

Sjer
25-02-2024

1, koop een jumpstarter , dan hoef je de anwb niet te bellen bij lege accu , 5 minuten erop starten ontkoppelen , en rijden.

2 wachten bij pech duurt lang

3. 3 x per jaar vind ik wat min

4. Je zou de keus moeten krijgen bij wegslepen op naar huis of garage , maar je hebt maar 1 keus.

Verder vriendelijke mensen , en in mijn geval na hulp kon ik weer rijden.

Yilmaz
06-02-2024

ANWB Wegenwacht

İk was ruim 38 jaar al lid bij ANWB ik had pech met mijn auto ivm rug klacht ben ik naar huis gegaan en heeft mijn zoon van mij overgenomen.

om dat ik niet bij mijn auto,

gesprek met de hulplijn (lisbeth) telefoniste weigerde mij verder te helpen daarom heb ik per direct mijn lidmaatschap beindigd en ik vondt heel onbeschoft van de telefoniste en ik vondt ook te ver gaan.

29-01-2024

Op dinsdag 23 januari 2024 met pech langs de weg in Nieuwerbrug gestaan. De Wegenwacht gebeld en ruim binnen het half uur werd ik geholpen door Martin. Hij heeft mijn verhaal aangehoord en concludeerde dat het aan de bougies lag of anders de bobine. Alles doorgemeten en de bougies vervangen. Uiteindelijk bleek het toch de bobine te zijn. Deze kon hij zelf niet vervangen maar via een garage in de buurt is alles de volgende dag in orde gekomen. Ook werd door Martin vervangend vervoer geregeld. Al met al ben ik zeer tevreden over de manier van werken van de Wegenwacht en met name het doortastend optreden van Martin. Dank jullie wel! Ruud Frangipani.

JG
15-01-2024

Sta stil met een tesla met nog 8km op de teller. Zou eigen schuld zijn maar geen technische fout natuurlijk. Even 90 euro bijbetalen en dan heb je al het meest uitgebreide pakket wat je kunt kiezen. Vervolgens nog 1,5 uren wachten tot ze er zijn. Wat een k*tservice en ook nog onbegrijpelijk taai mens op de klantenservice. Ik zou je geld lekker aan wat anders besteden dan de anwb… waardeloos

Johannes
10-01-2024

Binnen een uur hulp aan huis voor een niet startende auto. Bovendien goed advies! Een dikke pluim!

Guus
10-12-2023

Vanmorgen een lekke band door een schroef, via Ford app is de ANWB pechhulp gewaarschuwd en binnen 1,5uur prop in de band en rijden maar.

erg vriendelijke monteur erg kundig. typisch ANWB zou ik zeggen. toppers!

Zoe
17-11-2023

Nooit wegenwacht hulp nodig deze week toevallig 2x

1e keer prima geholpen wel wat aan de late kant maar oke mijn auto stond thuis voor de deur dan is ruim 2 uur wachten niet zo onoverkomelijk.

Vanmiddag hebben ze mijn dochter dik 2 uur laten wachten op een verlaten industrieterrein. Toen kwam er een sms, sorry wij hebben de planning gewijzigd, er komt een andere wegenwacht. Daar zit je dan niet op te wachten. Dus heeft ze een vriendin gebeld die haar opgehaald heeft. Vervolgens kreeg ze eindelijk een sms dat er over een kwartiertje iemand zou zijn.

Ze heeft mij toen gevraagd het af te zeggen. Dat heb ik dan ook gedaan. Kon gelukkig nog. Maar mensen, tot 3 uur na je melding wachten op pechhulp is geen pechhulp meer te noemen.

Ben mij er van bewust dat vakmensen tegenwoordig schaars zijn.

12-11-2023

Al jaren tevreden lid van de wegenwacht, en gelukkig nooit de wegenwacht nodig gehad. Helaas dit jaar 3x moeten bellen, nu stond ik met een lekke band dus gebeld, maar kreeg te horen dat ik €75 moest betalen anders komen ze niet. Ik snap dat je niet oneindig gebruik kan maken van deze dienst, maar eerst jaren betalen zonder gebruik te maken van de dienst, en dan nu een gigantisch bedrag betalen om een propje in de band te schieten. Zeer slechte service en heb er een hele vieze smaak in de mond er van gekregen. Schandalig en zeer teleurstellend.

Bianca
29-10-2023

Gisteravond kregen wij een klapband op de A1 richting Amsterdam. Ik was erg geschrokken en belde pechhulp, het duurde vrij lang voordat ik iemand te spreken kreeg dit was niet prettig omdat je toch lichtelijk in paniek raakt door het hele voorval. Toen ik eenmaal te woord gestaan werd ging het best snel. Binnen een half uur was de wegenwacht ter plaatse en werden we naar een veiligere plek gereden waarna onze band verwisseld werd. De Dame in kwestie was vakkundig en ontzettend vriendelijk. Dankzij haar kordate optreden en deskundigheid konden wij snel weer opweg en waren we nog net optijd voor het concert van acda en de munnik.

Niels
24-10-2023

Gisteren had ik pech met de auto. Via de anwb app melding gemaakt dat ik pech had. Even daarna gebeld en werd super snel en vriendelijk geholpen. Het zou ongeveer anderhalf uur kunnen duren voordat ze er zouden zijn. Okee. Prima.

Na twee uur gebeld om te vragen of de medewerker kon zien hoe lang het nog ongeveer zou duren. Dat was moeilijk in te schatten maar het zou nog wel even kunnen duren.

Na 3.5 uur wachten belde ik weer. Toen kreeg ik te horen dat de anwb onderweg was naar mij. Binnen een half uurtje was de monteur ter plaatste. Hij heeft met heel veel kennis en kunde vol enthousiast de auto gemaakt. Super aardige man!

Vandaag kreeg ik een mooie grote bos bloemen bezorgd. Hier hing een briefje aan: onze excuses voor het lange wachten op de wegenwacht.

Wat een goed bedrijf!

Anwb wegenwacht, super bedankt voor het goed oppakken en de bos bloemen. Toppers!

Linda
22-10-2023

Onze Wegenwacht monteur was er in een kwartier en heeft heel erg zijn best gedaan en er voor gezorgd dat we verder konden rijden naar ons vakantie adres!

Evelina
28-09-2023

Vanavond stil komen te staan midden op druk kruispunt.

Auto sloeg uit deed niks meer .

Met hulp van medmens auto veilig geparkeerd .

Manlief belt netjes de anwb .

Wat blijkt met onze gouden kaart was en ben ik dus niet verzekerd omdat ik alleen in auto reed.

En kwamen ze niet .

Nou ja zeg al jaren getrouwd ,al jaren lid en dan gebeurd dit.

Belachelijk gewoon.

Nu na werk zelf maar de auto gesleept naar huis .

Zit te denken om alles maar op te zeggen .

Slaat nergens op .

Daar betaal je dan premie voor .

Tanja
22-09-2023

In Amsterdam geweldig geholpen door de wegenwacht pechhulp. Hij kwam op de motor en zijn naam is Rob. Super service.

Casenummer is 23091552533.

19-09-2023

Gisteren kwamen we tijdens onze vakantie met de camper met pech stil te staan in winterswijk , anwb gebeld en kevin kwam ons helpen.

In eerste instantie leek het erop dat kevin ondanks dat hij alle opties had uitgezocht het probleem niet kon verhelpen. Toch bleef kevin speuren en vond uiteindelijk het probleem wat alleen door een garage verholpen kon worden, nadat hij verschillende garages had gebeld was er uiteindelijk toch een garage (garage gunnewiekhelmers) in groenlo die kevin vertelde dat hij ons wilde helpen.

Een dag later waren we weer op reis en dat dankzij kevin van de anwb

En die zelfde avond belde kevin nog even als het allemaal gelukt was, wat netjes!

Bij deze nog een dikke dankjewel kevin!

Meer ANWB Pechhulp reviews