Anyfix.nl reviews

5.9
Periode20222021

28-06-2014

Goed geholpen

Mijn Xperia Z hebben ze het scherm vervangen.

Een van de weinige in NL die de waterdichtheid garantie geeft!

Van tuyl
26-06-2014

Dode mus

reparatie van mijn vrouw haar toestel alcatel

opgevraagd dat is duurder dan aanschaf nieuw toestel werd er gezegd maar we kunnen wel een bewijs doorzenden dat het te duur word zeiden ze

al mijn gegevens doorgegeven niets gehoord en de dag erna maar gemaild

als reactie zeiden ze opeens van dat merk repareren wij niet na gebeld te hebben weten ze opeens van niets

vreemde gang van zaken slechte service

TB
22-05-2014

Prima, snel en de goedkoopste

Schermreparatie van LG G2 laten uitvoeren. Gebeurde binnen de vooraf gestelde tijd. Daarnaast biedt Anyfix ook de mogelijkheid om je toestel op te laten halen door UPS thuis. Voor mij erg fijn aangezien ik het maar huiverig vind om een toestel van 500 euro op de post te doen, dan weet je tenminste dat het goed aankomt. Na de reparatie ben ik het toestel zelf gaan ophalen in Dordrecht en werd daar ook vriendelijk geholpen. Toestel werkt weer naar behoren.

17-05-2014

Prima service

HTC One laten vallen, glas vol met barsten maar de touchscreen werkte nog en alles deed het verder prima. Op internet gezocht naar bedrijven die dit kunnen doen, daarbij ontzettend veel beunhazen gezien en gesproken, en uiteindelijk bij Anyfix terecht gekomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en leuke winkel wat gelijk opvalt. Besloten om hier de telefoon te laten repararen. Na een paar dagen het telefoontje dat de HTC weer klaar was en ondanks dat het een bijna onmogelijk te openen/repareren toestel is, is het Anyfix toch gelukt! Ontzettend blij en dankbaar, de HTC is weer als nieuw!

Tessa
20-03-2014

Prima ervaring !

Ik heb echt een prima ervaring met Anyfix. Zij hebben mij zo snel geholpen met onze tablet die onze kleine man had laten vallen. Ik was echt geschrokken dat een tablet zo makkelijk kon scheuren. Toen ik bij Anyfix kwam, was ik nog steeds een beetje van de kaart en ik was ook nerveus dat hij echt niet meer gemaakt kon worden omdat hij op de hoek was gevallen. De verkoper, volgens mij heet hij Matthijs, heeft mij eerst gerust gesteld en een kop koffie gegeven voor de schrik. Nadat ik in een stoel ben gaan zitten zag ik dat er heel veel reparaties lagen, de verkoper is naar achter gelopen en de Technische dienst heeft hem direct gemaakt. Ik was zo blij. Hij is weer helemaal perfect en zal wel even beter opletten voordat er weer zoiets gebeurd. Klasse gedaan mannen van Anyfix ! Aan mij heb je een trouwe klant overgehouden.

Lonneke
17-01-2014

Het glas van mijn Macbook was gebroken en ik besloot dit bij Anyfix te laten repareren. Ik zou mijn laptop binnen drie werkdagen terug thuis gestuurd krijgen en het zou 80 euro goedkoper zijn dan bij de Apple store. Na anderhalve week nog helemaal niks gehoord te hebben over mijn Macbook besloot ik te bellen. Ik kreeg een week lang alleen het antwoordapparaat aan de lijn. Ik besloot er toen zelf naartoe te gaan. Ze beweerden dat er meer mis was met mijn Macbook dan alleen het glas. Hij ging namelijk niet meer aan, terwijl hij nog wel aanstond en het voor 100% deed toen ik hem daar achterliet. De man achter de balie had zelfs nog de opmerking gemaakt dat ik geluk had dat alleen het glas kapot was en niet het scherm, omdat daar geen zwarte vlekken in te zien waren. Natuurlijk kon hij zich daar nu opeens niks meer van herinneren. Enfin, ze wisten niet waar het probleem zat en wilden dit oplossen. Ze konden niet beloven dat het kosteloos zou worden en over de eventuele extra kosten wilden ze niks zeggen. Ik liet ze zwart op wit zetten dat ze een week de tijd hadden en niet langer, aangezien ik intussen al 3 weken mijn laptop kwijt was. Ik werd twee dagen later gebeld met het bericht dat het probleem in het moederbord zat. De reparatie hiervan zou langer dan de afgesproken week gaan duren. Heel toevallig staat er een andere vergelijkbare recensie op internet over hun. Daarin beweerden ze ook dat het moederbord kapot was, wat later niet zo bleek te zijn. Ik vertrouwde de boel dus niet meer en besloot op week 4 mijn laptop daar weg te halen. Dit was niet meteen mogelijk aangezien mijn laptop uit elkaar lag. Ze vonden echter wel dat ik het volle pond moest betalen en ik werd behandeld als een irritante klant die maar snel moest weggaan. Toen ik later die dag mijn laptop kwam ophalen hoefde ik plotseling niks te betalen. Er stond een andere man achter de balie die het blijkbaar allemaal niet goed snapte en wist niks van een rekening over gerepareerd glas. Ik had hem hier nog op gewezen, zo eerlijk als dat ik ben, maar ik hoefde toch niks te betalen. Ik heb mijn laptop naar de Apple store gebracht en ik hoop dat dit geintje van Anyfix mij niet al te duur zal komen te staan. Al met al: ik voel mij enorm belazerd door Anyfix en ik zal NOOIT meer iets door hun laten 'repareren'.