Aon reviews

18-03-2021

Zelfde ervaring als de meeste hier

Volledig onbereikbaar. Schade afhandeling duurt weken. Dure premie. Dit bedrijf is waarschijnlijk bedrijfscultuur de reviews in het verenigd koninkrijk zijn hetzelfde.

Erik Arentz
18-03-2021

Overlijden

In december 2020 is de man van mijn moeder overleden agv corona. Mijn moeder inmiddels 88 jaar oud.

Ik ben bezig mijn moeder te helpen met het afwerken van de administratie die voor een deel op de naam van haar man stond.

Hierbij ook de inboedelverzekering die liep bij AON. Eind december 2020 heb ik hen gebeld om het overlijden van de man van mijn moeder bij hen kenbaar te maken.

Tevens heb ik gemeld dat er een rekening op naam van de man van mijn moeder, die dus al overleden was op dat moment. ontvangen was. De dame die ik aan de telefoon had, wist me te melden dat de verzekering nooit meer was geindexeerd en dat mijn moeder en haar man nooit voor brand verzekerd waren.

Hierop meteen een goedkopere verzekering afgesloten bij AON, nooit meer over de factuur van de voorgaande verzekering gesproken, want alles was immers geregeld.

Afgehandeld denk je dan :)

Nou nee niet echt. Mijn moeder bleef brieven ontvangen, op naam van haar inmiddels overleden man, dat de oude verzekering zou worden afgesloten en dat haar man , die inmiddels overleden was, zou worden geroyeerd uit de verzekeringen. Echt heel fijnzinning. Verder bleef de betaling verplichting bestaan en zou er eventueel een deurwaarder komen. Er moest en zou ca 240 euro moeten worden over gemaakt (voor de oude inmiddels opgezegde verzekering, want die had nog een paar dagen door gelopen na het overlijden van de man van mijn moeder)

Uit deze brieven hadden we ook kunnen lezen, het staat dus echt nergens vermeld in die brieven, dat mijn moeder 225 euro terug zou krijgen. Het gaat dus om een bedrag van 15 Euro.

Tevens stond er in die brieven dat mijn moeder en haar man op de oude verzekering wel voor brand waren verzekerd.

Eerst denk je nog ik heb net met AON gebeld, e.e.a zal wel lang elkaar heen zijn gegaan. Het komt wel goed. Helaas, jammer, leuk gedacht. Wederom ontving mijn moeder een brief geaddresseerd aan haar overleden man. En weer van de AON, wederom werd er gerefereerd aan het bedrag dat betaald moest worden en alle dreigementen van royeren (dat terwijl we ook bevestiging hebben gehad dat de verzekering al is afgesloten) en deurwaarders.

Nou nogmaals gebeld, net als de eerste keer letterlijk driekwartier in de wacht ( voor 15 Euro).Netjes uitgelegd dat het niet zo fijn is om dergelijke brieven te krijgen, geadresseerd aan de overleden man als je die dus net verloren bent en dat het gaat om een bedrag van 15 euro. Dat we alles al haden doorgegeven en afgemeld, Maar nee . ik moest toch echt begrijpen dat het bedrag openstaat en dat er toen ca 1,5 week gebruik is gemaakt van die oude verzekering.

Je denkt nog dat de boodschap nu toch duidelijk over gekomen moet zijn. Maar nee. Deze week wederom een brief gericht aan een inmiddels overleden iemand. Dat de verzekeing nu echt is stop gezet maar dat de betalings verplichting echt in stand blijft.

We hebben besloten om het geld maar over te maken en hopen dat we nu van dit bedrijf en deze mensen verlost zijn. De nieuwe afgesloten inboedel verzekering bij de AON gaan we opzeggen. Ze zien ons daar nooit meer terug.

Aysegul
12-03-2021

Om van te huilen

Vreselijke dienstverlening. Jaren verzekerd geweest bij meeus zonder problemen, nadat het is overgenomen door aon is het een vreselijke verzekering geworden. Heel slecht bereikbaar en totaal niet oplossingsgericht.

Janneke
09-03-2021

Al tientallen jaren een tevreden klant van IAK (nu AON)

Altijd prima geholpen. Soms is er iets niet meteen duidelijk en moet het uitgezocht worden. Maar uiteindelijk is wordt alles naar tevredenheid opgelost! We hebben ervaringen met zorg-, schade- en reisverzekering. Zelfs toen we voor iets niet verzekerd bleken te zijn, zijn we toch geholpen. Heel fijn!

Ilse
03-03-2021

Maand geleden heb ik gevraagd om mijn polissen te ontvangen om te zien of we nog voldoende verzekerd zijn, want online kan ik deze niet inzien, omdat we via mijn werkgever een pakket hebben? Heb ze toen een keer aan de lijn gehad en vervolgens het verkeerde ontvangen en zijn ze verder onbereikbaar, reageren niet op vragen, telefoon wordt niet opgenomen, vragen via contactformulier worden niet beantwoord. Belachelijk het gaat hier om verzekeringen!

Rogier
05-01-2021

Absurd slecht

Telefonisch onbereikbaar, reageert heel laat en zeer ontoereikend op emails, komt afspraken niet na, heeft administratie niet op orde, is veel te duur, voert aanpassingen niet door. Totaal absurd en onprofessioneel bedrijf.

Maurice
06-10-2020

Toen het nog IAK verzekeringen was, was alles super. Nu is het AON en het is verschrikkelijk. De service.De prijs die alsmaar duurder wordt. Ik ben inmiddels overgestapt, ben stukken beter verzekerd, want die verzekering van AON sloeg nergens op. En ben een heel stuk minder premie verschuldigd. Maar nu het opgezegd is en de maand opzegtermijn heb uitgezeten, schrijven ze doodleuk gewoon de premie weer af. WAARDELOOS bedrijf!

Toon
23-06-2020

Veel betalen, niets ervoor terugkrijgen AON

Een grote oplichtersbende, verzeker een auto, en een dag later bericht dat het is afgewezen. Ik zou teveel voertuigen voor de hobby hebben. Ik heb samen met mijn vrouw 2 auto’s, en ik heb 2 motoren waarvan er 1 in onderdelen in de schuur ligt.

Heb nergens kunnen vinden dat er een limiet zit op het aantal auto’s. Is ook niet belangrijk, alle voertuigen gaan naar een andere verzekeringsmaatschappij, alsook andere verzekeringen die bij AON zitten.

M.Yilmaz
11-05-2020

Onbruikbaar.

Onbruikbaar, niet betrouwbaar, niet te vertrouwen.

27-02-2020

Slecht bereikbaar en vooral zeer traag

Na overname Meeus door Aon is de service eigenlijk volledig verdwenen. Slecht te bereiken, geen reactie op e-mail, afspraken niet nakomen. Herhaaldelijk fouten maken. Een opzegging van autoverzekering werd pas na 6 maanden afgehandeld.

24-02-2020

Absurd duur, belachelijke voorwaarden

Omdat Meeus blijkbaar is gestopt cq is overgenomen door Aon moest ik een nieuwe verzekering afsluiten, de offerte was bijna 100% duurder dan wat ik eerst betaalde, er werden ook absurde eisen gesteld die totaal niets met de verzekering te maken hadden. Uiteraard ergens anders verzekerd nu waar men wel een realistische kijk op zaken heeft.

Tamara
23-02-2020

Slecht!

Doe het niet. Het is een bende ellende. Premies die niet kloppen. Je kan ze niet bereiken. Ze antwoorden niet op de mailtjes. Ik wacht al 6 weken.

Joost
09-02-2020

Een grote bende

Voorheen IAK, nu AON. Het is een dramatische bende geworden. Onacceptabel lange wachttijden aan de telefoon, terugbelverzoeken worden niet nagekomen, op emails wordt niet gereageerd, premies zijn veel en veel te hoog in vergelijking met concurrenten.

Merijn
10-01-2020

Dramatisch slecht

Indien u dit leest omdat u aon overweegt als verzekeraar, doe het niet

3 jaar een opstalverzekering bij ze gehad, inmiddels gelukkig weg, al was dat niet eenvoudig.

* na afloop van de verzekering werd ik nog een extra maand onterecht geincasseerd. Hun "klantenservice" gaf mij gelijk, en zei dat ik de incasso moest storneren. Vervolgens nog 2 keer opnieuw geincasseerd. Weer gebeld, werd ik doorverwezen naar hun financiele afdeling. Zij wilden niet reageren, en schreven kennelijk een bericht in mijn "digitale postvak" op hun site, waar ik geen toegang toe had, want ik had geen verzekering meer. Om het via de telefoonmedewerkers te regelen bleek onmogelijk dus ik heb na meerdere aanmaningen maar hun onterechte factuur betaald om van het gezeik af te zijn. Ik geef ze inmiddels liever onterecht die 24 euro dan nog een keer uren te wachten aan de telefoon. Ik gooi de handdoek in de ring.

Dus als je aon wil bereiken telefonisch, zorg ervoor dat je de komende paar uur niks te doen hebt want je gaat extreem lang in de wacht staan en voortdurend van t kastje naar de muur gestuurd worden.

Ook sturen ze al hun berichten naar je digitale postvak, wat een hel is om te bereiken, elk bericht van ze te lezen daar ben je minstens een kwartier voor bezig.

En oja ze hebben in een tijdsbestek van 3 jaar mijn premie verdubbeld, van 12 euro naar 24 euro. Niet op voorhand iets over verteld, en geen berichtgeving

Milo
24-10-2019

Zeer slecht, onbereikbaar en antwoord niet op mail

Zeer slechte organisatie. Meerdere mails niet beantwoord. Telefonisch onbereikbaar, of je wordt heel lang in de wacht gezet. Ongelooflijk dat ze hiermee wegkomen. Schandalig.

Remco
12-09-2019

Zeer zeer slechte zorgverzekering!

Jarenlang extra betaald voor een aanvullend zorgpakket maar wanneer ik gebruik wil maken van extra zorg uit dit pakket dan kan dit opeens niet. Waar heb ik dan extra voor betaald? Zeer zeer zeer slechte zorgverzekering!

Herm
17-04-2019

Nooit mee in Zee gaan!

Januari door omstandigheden de nota vergeten ( zorgverzekering) gelijk incassobureau en uit de aanvullende verzekering gezet. Nog nooit meegemaakt bij IAK. Ik raad Aon nooit aan. Ook zeer klantonvriendelijkheid.

Frits
21-10-2017

Chaos

Autoverzekering AON opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Door AON schriftelijk bevestigd. Toch blijven ze premie incasseren. Belofte van restitutie wordt niet nagekomen. Toen zelf maar de onverschuldigde, maar toch geīncasseerde premie verrekend met de premie van de resterende verzekeringen. Nu word ik lastig gevallen met aanmaningen. Mailen en bellen helpt niet. Emails worden niet beantwoord en aan de telefoon krijg je slechts te horen 'sorry, onze administratie is een chaos geworden'.