Aon Inboedelverzekering reviews

1.0
Roos
02-02-2024

Mijn moeder blijft post ontvangen aan mij (8 maanden geleden) OVERLEDEN vader en wel nu een aanbod voor een nieuwe verzekering.

Eerder al negatieve review's geschreven, maar eerlijk verwijderd omdat ik dacht dat alles opgelost zou zijn.

Elke keer wordt mijn moeder geconfronteerd met post van Aon aan haar OVERLEDEN echtgenoot en elke keer doet u haar verdriet 😔

Ik hoop dat u mijn moeder nig flink gaat verblijden en flink excuus zult maken ‼️

Gerrit
04-10-2021

Hierbij mijn (onze) ervaringen:

=======================

op verzoek van mijn buurvrouw in jn2021 haar verzekering opgezegd per mail. In februari 2021 een brief verstuurd dat zij haar teveel betaalde premie terug vroeg (nieuwe periode pert 1 juni 2021)

Hete betreft hier een verzekering voor een keuken (eigenaarsaandeel). De premie is ca 30 euro. Omdat de incasso door ons sis gestorneerd konden zij de nieuwe premie niet meer innen.

Nu sturen ze ons (mijn buurvrouw) aanmaningen en dreigen met een incassobureau. Ik bevestig hiermee dat AON een onbetrouwbare, rigide verzekeringsmij. is die het alleen gaat om geld te vangen, zelfs zonder enige service te verlenen. Wij gaan nu juridische hulp inschakelen lm van deze ballentent af te komen. N.B. Zij hebben de verzekering inmiddels gestopt en toch moet er worden betaald? Het is echt van de zotte.