Apple1 ervaring

Mw. Henriëtte
18-08-2020

Lange wachttijd

Ik heb als vrouw met mijn meisjesnaam Swartz, mijn eigen naam een MacBookPro Safari Apple ID( iCloudMail) mijn enige e-mailadres!😃en een iPhone6 S Safari Apple ID. Ik betaal ermee in winkels , online bestellingen en reviews. Vandaag naar Apple Support gebeld. Reden: ik kon niet inloggen. Ook krijg je een muziek keuze menu. Je kan kiezen tussen pop, klassiek of jazz. Ik had keuzeknop 3 ingetoetst, in plaats van jazz kreeg ik pop😕 Heel lang moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn. Die kon mij niet verder helpen, ook herkende hij mijn e-mailadres niet( Apple ID) Uiteindelijk een supervisor aan de lijn gekregen, zij was accuraat en heeft mij met mijn probleem verder geholpen. Dank❤️💋🌻
Mevrouw Henriëtte Swartz B.Ed. Een geboren en getogen Rotterdamse( 1959) met Indische roots. Mijn beide families, zowel van vaders-als moederskant zijn in Voormalig Ned. Indië geboren. Bachelor of Education( 14 jaar lerares groep6,7 en8) Afgestudeerd aan de hogeschool Thomas More( Pabo) op 12 juni 1981 met als specialisatievakken, tekenen en aardrijkskunde. Hogeschool Hotelmanagement, eigen bedrijf gehad in interieuradvies/ tuinontwerp. en Kunstgeschiedenis UvA. Getrouwd met de heer Meindert Munnik( Fries) Officier Artillerie en ingenieur Informatietechnologie. Oud ondernemer, inmiddels met pensioen 👴

Welk cijfer geef jij Apple?