Ik kies zelf van a.s.r. reviews

7.2
Sophie
11-03-2024

Ik kies zelf van A.S.R. bestaat alleen maar om zelf winst te maken.

Ik kreeg in eerste instantie tijdens mijn ongeluk heel moeilijk tot geen contact met A.S.R. ik was verzekerd bij Europeesche verzekeringen, die zijn samengegaan met Ditzo. Vervolgens kon ik niet meer bij mijn polis, had ik ook geen inlog maar werd er wél nog maandelijks geld afgeschreven. WhatsAppen, of via de live chat contact bleek ook haast onmogelijk. Heel fijn als je net een ongeluk hebt gehad en je leven even helemaal stilstaat. Het telefoonnummer van a.s.r. is al helemaal niet te vinden. Toen dat uiteindelijk wel gelukt was ben ik eerst drie keer naar een ander telefoonnummer verwezen. Alleen al om deze reden zou ik iedereen afraden om in zee te gaan met A.S.R.

Na mijn ongeluk op wintersport werd er he-le-maal niets vergoed. Geneeskundige dekking: er wordt niets meer vergoed dan je basisverzekering vergoed. Het is dus volstrekt onnodig om deze verzekering af te sluiten.

Jaime
25-12-2023

Bereikbaarheid super slecht. De site ligt er regelamtig uit dan kan je niets inzien en niets doen. Chat schiet niet op, dan eindeloos lang wachten voordat je iemand te spreken hebt. Dit is allemaal al een jaar bekend en nog niet ogelost.Ik zeg op. Auto gestolen dat meld je meteen, sorry het is weekend dan nemen we het niet in behandling. Duurt 30 dagen voordat je iets krijgt uitgekeerd, dat is op deze manier 32 dagen. Je hebt recht op vervangend vervoer haha 5 dagen! En de overige dagen dan? Oh ja dan 12,50 per dag. Alle verzekringen doen dit, na wat gechecked te hebben echt niet. Geen verzekeringen hier afsluiten dus.

Sebastiaan
02-11-2023

Bij elke declaratie moet je achter je geld aan. Op de site staat dat ze binnen 5 werkdagen uitbetalen maar dat is in de praktijk vele malen langer. Daarbij komt nog dat het nog nooit gekukt is om het juiste bedrag uit te keren. Dus je moet elke keer meerdere malen contact opnemen om er voor te zorgen dat je het geld ontvangt waar je recht op hebt. Belachelijk! Ben blij als ik in het niewe jaar weer over kan stappen!

Christine
11-04-2023

Net klant bij Ditzo en bel voor het eerst met een speciale vraag ivm een operatie. Ik sta inmiddels 25 minuten in de wacht. Nu al spijt van het overstappen

14-03-2023

Ik ben al een paar jaar klant bij hun duurt altijd de laatste tijd lang voor het opnemen van de telefoon maar dat is overal. Je wordt wel heel netjes te woord gestaan alleen degene weten niet altijd het antwoord zodat hij naar zijn achterban is gegaan vervolgens krijg ik een antwoord wat een grote leugen is en dat neem ik Ditzo erg kwalijk en denk dat degen die ik aan de telefoon had daar niets aan kon doen verder heb ik nooit geen problemen met Ditzo dze is een onderdeel van de ASR en zit de advertentie eerst de mens dan het geld nu dat ging hier zeker niet op Ik zit tussen de apotheek ziekenhuis en Verzorgverzekeraar in die krijgen hierdoor veel werk krijg van het UMC alle steun wat Ditzo ook zou moeten doen

Jordy
01-03-2023

Wacht al anderhalf uur voor er iemand opneemt

Esther
13-02-2023

Zeer slechte bereikbaarheid! Eigenlijk niet bereikbaar! Als je een vraag hebt, heb je een groot probleem, want je kunt geen contact met ze krijgen! Begrijp niet dat dit mag! Eind van het jaar stappen we over en komen nooit meer terug bij deze onbetrouwbare verzekering!

Pa
09-02-2023

Hoe zou u het vinden de ervaringen van DITZO?

04-02-2023

Aanvankelijk ging het goed met aanmelden van de autoverzekering. Na alles ingevuld te hebben, kwam ik niet verder. Met chatten kwam ik ook niet verder. Wel goed en vriendelijk geholpen. Hij gaf me een telefoonnummer om me verder te helpen. Met bellen, na vrij lang wachten, duurt altijd te lang, geholpen door Joop Broekman. Ondanks mijn onbegrip, toch heel netjes en geduldig gebleven. Uiteindelijk is het hem gelukt, ondanks dat ik een beetje kriegelig werd, mij te overtuigen hoe alles in zijn werk gaat en heeft hij mij op een goede en leuke manier geholpen de verzekering af te sluiten.

Rede voor mij om verder te gaan met het afsluiten van de voorgenomen ander verzekeringen.

Nordin

Plus eerlijkheid

Ik was blij verrast

Rua
02-02-2023

Snel en makkelijk online invullen, en eigenlijk binnen half uur is het rond de verzekering

Nawres
01-02-2023

Super simpel afgesloten. Ik ben zeer tevreden

Albert
01-02-2023

Het zou veel beter kunnen dan het in dit geval is gegaan.Heel simpel is om medewerkers klantenservice een goede opleiding te geven. Niet iedereen is geschikt om dit werk te doen aan de telefoon.

Bertie
01-02-2023

Ik heb online afgesloten. Naar dien contact gehad alles was zo afgesloten mijn autoverzekering

Hj
31-01-2023

Na afgesloten te hebben een keer ingelogd. Later nog een keer en het password werd niet herkend. Nieuwe aangevraagd en mag er een uur niet in. Erg irritant….

Ingrid
30-01-2023

Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit

BRAM

Snel en gemakkelijk.

Daniel
30-01-2023

Online gemakelijk verzekering regelen.

Lucia
28-01-2023

Het inloggen is even wennen, een hele omweg, maar het went.

De klantvriendelijkheid vind ik erg belangrijk en daarover ben ik zéér tevreden.

Ik kan al goed mijn weg vinden op de website.

Met vriendelijke groet!

Meer Ik kies zelf van a.s.r. reviews