Lucia
28-01-2023

Het inloggen is even wennen, een hele omweg, maar het went.

De klantvriendelijkheid vind ik erg belangrijk en daarover ben ik zéér tevreden.

Ik kan al goed mijn weg vinden op de website.

Met vriendelijke groet!

Hanny
28-01-2023

Prima informatie en afhandeling

Ab
27-01-2023

Jullie site werkt goed, dus snel geregeld

Hennie
24-01-2023

Het was snel geregeld via de site

Desiree
21-01-2023

Duidelijk, makkelijk en mooie korting

Harold
12-01-2023

Makkelijk,snel en voordelig

11-01-2023

Diverse keren vastlopende site en weer opnieuw moeten beginnen. Weet nu nog niet of alle verzekeringen geaccepteerd worden.

05-01-2023

De prijzen in vergelijk met andere verzekeringen is beduidend lager

Loes
03-01-2023

Prima site en offerte

Marianne
31-12-2022

Heel makkelijk en duidelijk om een verzekering af te sluiten

Doris
29-12-2022

Makkelijk proces, duidelijk, nette prijs

Ria
23-12-2022

Heel erg prettig geholpen en de tarieven vallen ook nog mee.

Nanda
18-12-2022

Overzichtelijk Website. Qua prijs en verzekeringen en de mogelijkheid om cashback terug te verdienen en punten te sparen ivm gezondheid erg aantrekkelijk ten opzichte van anderen.

15-12-2022

Overzichtelijke en consument vriendelijke website

Aa
08-12-2022

Super organisatie altijd goede kwaliteit

Alinde
06-12-2022

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website, goede prijs en wat vooral voor ons belangrijk is om voor Ditzo te kiezen is de hoge score op duurzaamheid.

Tineke
28-11-2022

Goede informatie met telefonisch

28-11-2022

Waardeloze communicatie en een typische verzekeraar: alles afwijzen via voorgekookte tekstblokken en zonder echt naar de zaak te kijken. Ik denk dat dit vast beleid is en waarschijnlijk staat dit zo ook in de werkinstructie. De behandelaar wordt in ieder geval niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Het laatste bericht was

"Het is een vervelende zaak, maar helaas is niet alles verzekerd zoals u in de Ditzo polis kunt lezen."

Nooit meer ASR voor mij. Opzeggen gaat gelukkig eenvoudig via de website.

Lin
26-11-2022

Gemakkelijk, duidelijk en snel.

Joost
25-11-2022

Vlot vergelijking kunnen maken met mijn huidige verzekeringen. Ook het samenstellen van de nieuwe polis verliep gemakkelijk. De toelichting is duidelijk. Alleen de aanhef in de berichten kan beter. Ik wil als zakelijke klant niet met hoi worden aangesproken. We zijn geen bekenden van elkaar….

Meer Ik kies zelf van a.s.r. Aansprakelijkheidsverzekering reviews