Max
23-01-2023

Afsluiten ging simpel en makkelijk

Marijke
10-01-2023

Ik had al een zorgverzekering bij Ditzo en het bleek voor mij voordelig te zijn om mijn andere verzekeringen ook bij Ditzo onder te brengen via het Voordeelpakket. Ik heb de verzekeringen heel gemakkelijk online kunnen afsluiten en kreeg direct een bevestiging hiervan per e-mail toegestuurd, samen met de Algemene voorwaarden, de polis en de productinformatie. Zo weet je direct waar je aan toe bent en dat is prettig!

04-01-2023

Het was even lastig, omdat ik mijn situatie/context wat uitzonderlijk is: ik laat geen huis achter, verhuis niet: het is op dit moment een tweede huis, en de koop en overdracht is snel (achter elkaar) gegaan, waardoor de gebruikelijke procedure niet klopte (c.q. morgen is de overdracht, waardoor het huis onverzekerd zou zijn).

Maar met één telefoontje is het voortvarend opgepakt! Mijn waardering en compliment!

19-12-2022

Slecht geholpen, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, wordt niet terug gebeld bij inlog problemen bij net afgesloten verzekeringen. Heb hulp nodig bij afsluiten van verzekeringen, nul reactie!

verdient geen schoonheidsprijs!

René
01-12-2022

Slechte ervaring, helaas. Ik heb op 17 november via de whatsapp een vraag gesteld over de ingangsdatum en heb daar nooit antwoord op gekregen. Vervolgens heb ik gemeld af te zien van een woonverzekering bij Ditzo, en heb dat inmiddels geregeld bij een andere verzekeraar. Vervolgens krijg ik vandaag via de email de polis en de melding dat ik nu verzekerd ben. Heb inmiddels ook via de whatsapp deze gang van zaken gemeld. Ben benieuwd of er nu wel wordt gereageerd. Ten overvloede: ik zie dus af van de aangevraagde woonverzekering bij Ditzo.

Serg
28-11-2022

Zeer duidelijk en prima

08-10-2022

Het afsluiten online van een opstalverzekering was minuten werk prima.

Marja
26-09-2022

We zijn in korte tijd aangesloten.En de inschrijving is vlot verlopen.

Vandaag heb ik alles binnen gekregen.

Met vriendelijke groet,

Marja

Henri
23-03-2022

Ik ben ook al verzekerd bij Diszo

Annie
17-03-2022

Helaas na storm schade na bijna een maand niets meer vernomen.

Ze reageren niet op mail of whats app en zijn telefonisch zeer onvriendelijk.

Diederik
20-11-2021

Vlot geregeld. Wel veel dubbele e-mail bij meerdere verzekeringen. Mis echter bevestiging van cashback promo.

04-10-2021

Dit was ons eerste jaar met een zorgverzekering van Ditzo, en dat is uitstekend bevallen. Daarom zijn wij nu overgestapt op Ditzo verzekeringen.

03-10-2021

Afsluiten gaat makkelijk en een scherpe premie!

Astrid
25-01-2017

Ditzo mail betreft schadeclaims

Zoals andere heb ook ik van Ditzo een mail gekregen betreft ingediende schademeldingen over afgelopen jaren.

Ik las dat iemand anders dit ook heeft gekregen en Ditzo erop heeft gereageerd dat ze zo de premie's laag kunnen houden, ik zelf vind dit belachelijk en wel om het volgende, ik had waterschade aan mijn muren, dus woonkamer werd gewit door een door hun ingeschakeld bedrijf, leek mij prettiger en hun hebben er verstand van toch?

Later krijg ik een mail wij hebben 2340 uitbetaald aan dit bedrijf. ik schok mij rot nu hoef ik dat niet te betalen maar dan moeten ze niet zeuren over de hoge kosten ervan.Er zijn 2 man binnen geweest en ze hebben er 3 uur werk en 1 emmer witsel in gestoken.Ik zou zeggen Ditzo zoek en vraag eerst even offertes aan dit spant toch de kroon, of bel dan daarna de klant en vraag naar de werkelijke uren die zijn bezig geweest etc. Even snel berekend zeg overdreven 65 per man per uur maal 3 ex btw .ruim gerekend en naar boven afgerond zeg 350 a 400 en die emmer witsel dan? beetje dure kost in bouwmarkt 90? Hoezo 2340,- ? Mijn inzien zou Ditzo dit veel goedkoper kunnen oplossen , maar dit lijkt zaken doen met hun schadebedrijven, zoek je zelf een bedrijf die het veel goedkoper kan moet je soms een eigen risico betalen, hoe krom is dit systeem. wij maar betalen en voorts zeggen .maar U heeft al claims ingediend in afgelopen 5 jaar.Tja daar betalen we voor en daarvoor ben ik verzekerd om schade te kunnen melden. ik wacht nu al een half jaar op afhandeling van mijn laminaat (gevolgschade van water), dat had makkelijk in het bedrag van 2340 in kunnen zitten met een snelle berekening. Ook ik denk dat ik ga overstappen, en heb er 4 verzekeringen lopen, maar van zulke mails gaan mijn haren overeind staan. De verzekeringen zouden zelf eens hun uitgave aan hun bedrijven mogen beperken, zoek het aan de andere kant niet bij de klanten is mijn mening.

Eduard
19-09-2016

Wel heel erg lowbudget: net als de service

Lees de kleine lettertjes! het lijkt goedkoop en allemaal jippie, maar ze keren niet makkelijk uit en doen ook over alles moeilijk. de service is belabberd: vooral als je je schade mag melden via een whatsapp bericht. daar wordt niet of heel traag op gereageerd, ze stellen er domme vragen en het versturen van een pdf (aangifte vd politie) kunnen niet lezen op de app. makkelijk blijkt vooral voor hun goedkoop en laks te zijn.

Tippie
25-08-2016

Van Ditzo naar ASR

Was Ditzo ooit nog een hip en vernieuwend bedrijf met een andere aanpak binnen de verzekeringswereld is het nu weer een ouderwetse verzekeraar geworden. ASR heeft natuurlijk veel ervaring, zoals met woekerpolissen, hoe je de winst kunt maximaliseren. Ditzo is vooral op zoek naar klanten die wel betalen maar niet claimen. Dus aan de zoek kant vooral mensen aannemen die weinig risico vormen en uitbetalen ontmoedigen. Vooral dreigmailtjes met u heeft de afgelopen vijf jaar teveel geclaimed doen het goed.

Betaal liever wat meer en ga naar een betrouwbare club.

R.
19-04-2016

Slechte klantenservice

Ik ben al maanden bezig om mijn naam te laten veranderen ivm scheiding.

Bellen, lukt niet.

Mijn mails worden niet beantwoord.

Op whatsapp kreeg ik vanavond geen antwoord.

Terwijl hij online staat.

Volgens mij hebben ze hun mobiel en pc kapot....kunnen niet typen.. Of ze weten niet hoe het werkt.

Ze zullen wel aan de borrel zitten met zn allen.

Zeer slechte zaak!

Michel
14-03-2016

Onverzekerd rondgereden dankzij Ditzo

Na de schieding heeft mijn ex de verzekering bij Ditzo opgezegd. Nu blijkt dat ze haar verzekering op mijn bankrekening hebben laten doorlopen, en dat ik niet meer verzekerd ben.

Amateurs!

Pluk
09-02-2016

Kut bedrijf

ben al 2 maanden bezig met een schade het enige wat je te horen krijgt als je belt we gaan ermee aan de slag u hoort van ons vervolgens hoor je niks todat je zelf weer eens gaat bellen....zelfde antwoord !

22-12-2014

Ditzo noem ik nu shitzo

In 2013 is gebleken dat er veel water door de muren van mijn souterrain kwam waardoor het stukwerk losliet en de muren beschimmelde. Ook was de vloerbedekking dusdanig beschimmeld dat deze verwijderd moest worden. De oorzaak van de lekkage was een afgebroken regenpijp waardoor al het hemelwater van het dak tegen de keldermuur liep. De regenpijp was afgebroken omdat deze door de fundering liep en hier dus niet kon zakken en de rest van de pijp onder het oprij pad doorliep waar auto,s overheen reden, en daardoor de grond is gaan verzakken Omdat er met auto’s over een oprijpad gereden wordt gaat dit pad na verloop van tijd zakken. (de grond gaat inklinken zoals dat heet) Aangezien de schade aan de opstal € 4500,- was, heeft de verzekering van de opstal een expert gestuurd. Na aanleiding van zijn bevindingen is de schade aan de opstal volledig vergoed. De inboedel verzekering is echter afgesloten bij Ditzo nu blijkt echter dat Ditzo niet tot betaling van de schade over wil gaan omdat er grondverschuiving heeft plaats gevonden en dit valt onder NATUURGEWELD , en dit is niet gedekt door deze polis. Bovenstaand probleem heeft echter niets met natuurgeweld te maken, zo kan alles onder de noemer natuurgeweld geschoven worden. Als het hard waait en er vliegt wat door de ramen , inboedel beschadigd NATUURGEWELD Een week lang regen en je kelder loop vol, inboedel beschadigd NATUURGEWELD Zo zijn er legio voorbeelden, die allemaal onder de noemer NATUURGEWELD kunnen vallen, In mijn geval ging het maar om een klein bedrag. Maar wees gewaarschuwd ook nu blijkt weer GOEDKOOP IS DUURKOOP. ik heb inmiddels alle verzekeringen bij SHITZO opgezegd.

Ze hebben trouwens ook een prima klachten afdeling ! Gewoon niet reageren helemaal nergens op.

Meer Ik kies zelf van a.s.r. Woonverzekering reviews