Mina
10-02-2016

Niet doen!

Nooit nooi nooit meer hierheen. Ik was hun trouwe klant en heb ook mijn twee auto bij Ditzo verzekerd. Voor mijn nieuwe auto heb ik voor de eerste twee maanden vooruit betaald. 2 á 3 maanden later heb ik van RDW een beschikking ontvangen dat mijn auto niet verzekerd was en daarom moest ik een boete van €407 betalen. Ik met spoed Ditzo gebeld blijkt dat ik betalings achterstand had van mijn vorig auto en dus de twee maanden vooruit betaling verrekend was met oude polis. Zonder enige voorafgaande melding bij mij hebben ze verzekering van mijn nieuwe auto stop gezet bij RDW. Zodoende kreeg ik een boete van €407 van RDW. Dus ik zou maar twee keer nadenken voordat ik een verzekering afsluit bij deze bedrijf. Want je krijgt geen voorafgaande melding als er wat gebeurd. En ben niet eens begonnen met de premie dat maandelijks omhoog gaat zonder eerst wat te melden!

17-11-2015

Nooit meer!

Ik rij al meer dan 30 jaar auto, nooit nooit schade gehad, echter ook niet eerder een auto op mijn eigen naam gehad. Ditzo gekozen ivm lage premie en eenvoudig via internet af te sluiten. Echter 3 maanden later een mail dat ik geen schadevrije jaren heb opgebouwd, en ik premie moet gaan betalen alsof ik net ga autorijden!. Mijn premie ging ineens naar iets meer dan 100 euro per maand! Maar er bleek niets aan te doen want zit vast aan een jaar contract. Kijk ik nu net op het internet bij Ditzo, vraag met dezelfde gegevens en 0 jaar schadevrij dezelfde verzekering aan en hoef dan maar iets meer dan 50 euro per maand te betalen!. Ik heb ze een mail gestuurd en benieuwd wat de reaktie is. Weet nu al dat ik hierna overstap naar een meer betrouwbare verzekering.

Roel Verduin
28-10-2015

Ditzo autoverzekering, bedriegelijk met automatische afschrijvingen.

let op! Als je een autoverzekering afsluit krijg je eerst een laag tarief en maanden later word het tarief opeen veel hoger en word automatisch voor het hele jaar het hoger tarief in een keer van je bank rekeing gehaald omdat je alleen kan verzekering als je Ditzo (oplichters) een machtiging geeft. In plaats van direct aangeven wat je tarief per maand is. Verder kan je alleen een verzekering afsluiten met automatische machtiging. Pas op! Ook frustrerend dat je dan een email krijgt van ene Bob die nooi meer antwoord op je emails. Ik voel me belazerd en waarschijnlijk vele andere slachtoffers gemaakt met hun systeem uitgedacht door snelle jongens bah.

18-10-2015

Lekker goedkoop

Ben een jaar verzekert bij Ditzo en ben er tot nu toe wel over te spreken. heb nog niets hoeven Cleamen, dus weet niet hoe ze daar in zijn, maar ben wat betreft prijs en informatie wel tevreden

06-10-2015

Twijfelachtig

Twijfelachtige afschrijvingen waarvan ze zeggen dat ze er recht op hebben. Ik ga eerdaags storneren en kijken of er dan iemand reageert.

DL82
10-09-2015

Oplichters

Door op verschillende datums af te schrijven had ik rond april onvoldoende saldo. Totaal niets vernomen zoals herinnering per brief mail telefoon of postduif. Zelf ook niet gezien tot ik een boete van het RDW kreeg van 400 euro.. Na diverse mails en telefoontjes de eer aan mezelf gehouden en de fout op me genomen en betaald. 11 augustus onvoldoende saldo, 14! augustus brief RDW.. Na de klantenservice gesproken te hebben tot een oplossing gekomen (dacht ik) openstaand bedrag zsm betalen en kopie brief RDW doorsturen. Binnen een uur was het bedrag gestort en de brief gemalid. Ik zou een verklaring krijgen en zodoende geen boete. Er was een aantekening gemaakt en het telefoongesprek heb ik opgenomen. Een week voordat die verklaring binnen moet zijn bij het RDW krijg ik een mail dat ik deze niet krijg? Op hoge poten heen en weer gemalid maar je trekt aan het kortste eind. Gelukkig is het gesprek opgenomen en krijgt dit nog een staartje.. Maar wat een rotzooi daar zeg met hun loze afspraken. Per direct weg en ook NOOIT meer!

20-08-2015

Puinhoop, administratieve ellende

Auto verzekerd bij Ditzo, ruim 2jr geleden. Ze bleven maar vertellen dat ik geen schadevrije jaren had opgebouwd, ik heb het verscheidene malen bewezen (instantie 'Roy Data') maar het werd ondanks vele beloftes en smoezen over overgang nieuw systeem, niet aangepast. Om die reden zeiden we ten einde raad de verzekering op, er bleef echter geincasseerd worden. Bij herhaaldelijke opzegging gaf men niet thuis. Betalingsopdrachten hebben we uiteindelijk gestorneerd en hun reactie hierop: we kunnen niet afmelden omdat we een betalingsachterstand hebben opgebouwd. Inmiddels vliegen de incassobrieven ons om de oren.

Een ongelofelijke puinhoop is het daar! Doe het jezelf niet aan.

Flambard
06-07-2015

Uitermate tevreden

Ik had mijn een auto een tijdje probleemloos verzekerd bij ditzo.Op gegeven moment heb ik een nieuwe auto gekocht. Ik was in de veronderstelling dat ik mijn oude verzekering had opgezegd tijdens het proces van een nieuwe verzekering afsluiten. Niets was minder waar want 10 maanden later kom ik erachter dat mijn oude auto nog steeds verzekerd was en ik al die tijd voor 2 auto's betaalde. Na telefonisch contact is alles helemaal in orde gemaakt door een vriendelijke telefoniste en wordt mijn verzekering van mijn oude auto met terugwerkende kracht stopgezet en krijg ik het teveel betaalde bedrag teruggestort. Zonder moeilijk doen of bewijs van opzegging willen zien of iets van dat. Ditzo krijgt van mij echt een dikke 10!

Harry
16-06-2015

Administratief is Ditzo een chaos

In februari 2015 mijn autoverzekeringverzekering opgewaardeerd met pechhulp.

Achteraf blijkt dat ik (ongewild) een nieuw contract ben aangegaan voor 12 maanden.

De oude verzekering blijkt niet te zijn beeindigd waardoor maandenlang dubbel wordt geincasseerd. Mn geld terugkrijgen blijkt uiterst lastig.

In juni 2015 verzekering beëindigd wegens nieuwe auto. In hetzelfde gesprek een nieuwe verzekering afgesloten. Ter controle bekijk ik enkele dagen later mijn dossier Mijn Ditzo. Blijkt de nieuwe verzekering niet te zijn doorgevoerd waardoor ik onverzekerd in een gloednieuwe auto heb rondgereden.

Ditzo....., ballentent. Niet doen, je daar verzekeren

Ria
16-04-2015

Alleen maar ellende!

Ben intussen overgestapt naar een andere verzekering wat een ellende. Mijn schadevrije jaren kloppen niet en ze willen geld van mij terwijl ik die auto allang niet meer in bezit heb. Ze zeggen dat ik een achterstand had maar is ook niet zo. Aangetekende brieven komen volgens Ditzo niet aan.

Nu heb ik DAS incasso gehad om even bijna 700 euro te betalen. Maar ik heb maar een advocaat ingeschakeld gek word ik van ze het is een administratieve zooitje daar bij Ditzo.

06-04-2015

Een grote oplichterszooi

Had autoverzekering afgesloten op naam van mij vrouw rijdt al j 26 jaar schadevrij maar nooit en verzekering afgesloten .omdat ze in haar mans auto reed.

Heeft haar eigen autootje verzekerd voor een premie van €15,95 lekker goedkoop toch.

Mar na blijkt na 3 maanden de gegevens niet te kloppen van haar opgebouwde schadevrije jaren die ze niet heeft opgebouwd en plots is de premie fors verhoogd hebben we maar te accepteren is niet te veranderen ,verzekering zit je een jaar aan vast heb maar te doen wat verzekeraar zegt .

Niet eerder geïnformeerd door Ditzo .heb hierover gebeld en is echt niet terug te draaien.belachelijk .

Dus autootje maar verkocht om van verzekering af te komen .de vooruitbetaalde extra premie wordt berekend met terugwerkende kracht op de polis die liep?

Jammer en belachelijk .succes Ditzo met je andere klanten

Mario Maduro
16-03-2015

WAARDELOOS!

De verzekeringen zijn al lang opgezegd. Toch blijft DITZO maar van de bankrekening afschrijven.

Sluit nooit een verzekering af bij DITZO. Totaal onbereikbare zogenaamde klantenservice.

Dit bedrijf valt niet te stoppen met het gegraai naar het geld. De directeur heeft het allemaal

geleerd in Rusland. Blijven ontkennen dat je fout bezig bent.

H..Ivan Diest
04-03-2015

Shit bedrijf

Zonder tegenbevestiging / ruggespraak de afgesproken premie na 3 mnd verdubbeld . Het aantal schadevrije jaren stond niet goed vermeld in ROY

Aansluitend bewijzen gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd. Dreigen met incassobureau en meer

Waardeloos bedrijf

P.A. Jansen
28-02-2015

Dreigbrief

Ik ben al 3 jaar verzekerd bij Ditzo en heb in Janauri 2015 mijn voorruit moeten laten vervangen - een opspattende steen op de A2 had een grote scheur veroorzaakt. Schade is dus volledig buiten mijn schuld ontstaan. Ik ben daar wel voor verzekerd via de module "Ruitbreuk". Heb de schade geclaimd, die was ruim € 400 - had wel een eigen risico van € 75,00.

Nu een dreigbrief ontvangen van directeur Trip van Ditzo: ik claim teveel kleine schades en de gaan bij een volgende schade een Eigen Risico van maar liefst € 500 op mijn verzekering zetten!

Ik rij gemiddeld 25.000 km/jaar en heb "slechts" 24 schadevrije jaren - tja, dan ben ik natuurlijk niet zo'n goeie chauffeur en claim ik natuurlijk erg veel :-))))

Triest vind ik, dat je WEL een module "Ruitbreuk" aanbiedt, ik daar vervolgens iedere maand braaf premie voor betaal, maar als ik dan een ruitbreuk claim mij een dreigbrief stuurt.

Ga snel een andere WEL betrouwbare club opzoeken.

20-02-2015

Niet doen!

Afsluiten verliep snel en vlot, en dat is het enige positieve gebleven. Na vele malen vragen om schadevrije jaren aan te passen van 0 naar 8, tweemaal bewijs hiervoor toe hebben aangeleverd via externe instantie, tientallen smoesjes, geen gehoor, twee klachten enz verder, de verzekering stopgezet en ook hierop geen reactie. Betaling stopgezet en nu, ruim een half jaar later, wordt men wakker en krijgen we brieven dat we eerst de betalingsachterstand tot vandaag moeten bijstorten voordat er opgezegd kan worden. Zit daar uberhaupt wel iemand op kantoor? Wat een waardeloos bedrijf, geen goed woord voor over!

M keizer
30-12-2014

Weinig zorg nodig gehad

Wat ik heel vervelend vond is de heel verschillende datums dat ze het geld van je rekening incasseerden. Soms ook rustig een maand niet en dan in 10 dagen even 2 keer zorgpremie van je rekening halen. Ik heb erover gemaild, maar hun dat kon niet veranderd worden. Het werd volgens hun altijd rond de 1e geïncasseerd. Nou mijn ervaring is anders.

Helene
08-12-2014

Heel vervelend

ik heb al jaren een autoverzekering, veel schadevrije jaren en altijd op tijd mijn premies betaald, nu hebben we een andere auto die ik vandaag einde van de middag op ga halen. Wordt ik niet meteen geaccepteerd...................... kan 3 dagen duren, dus kan ik vanmiddag niet in mijn andere auto rijden omdat deze dan niet verzekerd zou zijn. Ga ik naar 3 uur terugbellen krijg ik een andere dame aan de lijn waar ik al zeker niet vrolijk van werd die dit alles nog een keer bevestigde. Hier zat ik dus even niet op te wachten je moet toch gewoon van de ene auto op de andere auto je verzekering kunnen overzetten. Nu ben ik per direct overgestapt naar een andere verzekeraar die ook nog eens 7 euro goedkoper is per maand. maar daar ging het mij niet om. NOOIT MEER DITZO!

Giel
04-11-2014

35 jaar schade vrij toch 0 jaar no claim.

Wat heb ik een spijt dat ik bij ditzo een autoverzekering heb genomen.

Ik ben in Augustus 2014 over gestap naar ditzo met 35 jaar schade vrij. De premie zou 32,72 per maand worden. Dat is ook 3 maanden van de bankrekening af geschreven en nu in een keer moet ik 64, 00 euro betalen omdat ze z.g.n. iets hebben ondekt dat ik geen schade vrije jaren. Dat hebben ze gedaan bij Roy Data. Maar daar kan je 21 jaar terug kijken.

Leon
24-10-2014

Ditzo is 1 groot-drama.

Ze beloven van alles, maar doen heeel weinig.

En als je te veel betaald hebt, zie je je geld echt nooit meer terug.

Ze blijven beloven, tot je het opgeef.

BEGIN NOOIT AAN DITZO!

Jet
21-10-2014

Spijt dat ik overgestapt ben naar Ditzo

Ik zocht een goedkopere autoverzekering. Blijkt nu achteraf dat ze niet mijn schadevrije jaren meenemen, omdat die op naam van mijn moeder staan, omdat die mijn vorige verzekering betaalde. Auto staat op mijn naam.