Mina
21-10-2014

Ik zou maar niet eens aan beginnen. Personeel weet te weinig informatie, je wordt tien keer doorverbonden en alsnog zonder resultaat! Vooral toen ik afgelopen zomer met autopech langs de snelweg stond te wachten in buitenland ook nog, bleef personeel me door te verbinden van de ene na andere. Op dat moment wist ik zeker dat ik dit autoverzekering per direct na retour in Nederland opgezegd moest worden.

02-10-2014

Zeer slechte service

onalngs heb ik mijn auto verkocht en 2 dagen later een andere auto gekocht. Inmiddels was ik 6 jaar verzekerd bij Ditzo zonder ook maar 1x een schade of iets dergelijks gemeld te hebben. Op het moment dat ik de nieuwe auto kocht heb ik direct doorgegeven dat deze verzekering ipv de oude auto kwam omdat deze verkocht was. Ik kreeg echter te horen dat ivm mijn schadeverloop (die dus niets is) niet direct verzekerd kon worden maar dat de acceptatie tot 72 uur kon duren. Dat werkt natuurlijjk niet als je 200 km van je woonplaats een auto wilt ophalen.

Bij de klachtenmelding krijg je daarna een paar keer de zogenaamde 13 in 1 dozijn antwoorden die ze standaard afgeven.

Ik heb begrip dat ze goed bekijken wie ze wel of niet verzekeren maar om een bestaande klant die nooit schade heeft gehad zo te behandelen vind ik waardeloos!

Ferry
25-09-2014

Komen geen enkele afspraak na !

Afspraken gemaakt met meerdere medewerkers worden in het geheel niet nagekomen Premie verhoging zonder overleg van meer dan 100% ! Schadevrije jaren van 11 naar plotseling 1 zonder schade te hebben gehad ! Premie afschrijving van een auto die is ingeruild ,wat bekend was bij ditzo ! Ga zo maar door NOOIT GEEN DITZO MEER

19-09-2014

Ditzo kansloos bedrijf te onbeschoft voor woorden

Een verhuizing doorgeven betekent met min jaren dat je eruit geknikkerd wordt en je nergens meer kan verzekeren behalve bij een Veel ste duur verzekering maatschappij ze ontnemen je gewoon het recht om.je auto te verzekeren

15-08-2014

Schadevrije jaren van auto naar auto bij DITZO hoezo?

bij DITZO de ene auto gewijzigd naar een andere. na een aantal maanden kwam ik erachter dat de schadevrije jaren niet klopten. Ja die vorige (dus ook DITZO!) verzekeraar heeft ze nu pas doorgegeven en het wordt aangepast. Nu ben ik een half jaar verder en nog steeds aan het stechelen over de te betalen premie. Je stelt een vraag en krijgt of geen enkele reactie! of een antwoord dat niet op de vraag slaat. Kom daar maar eens uit. Ga een klacht bij de FIFID indienen en heb gelukkig alle mails bewaard

Aike
11-08-2014

Slecht en brutale klantenservice

Ditzo was begin 2014 op ander systeem overgestapt... Premie van jan. niet geincasseerd.... toen begon de elende..

Nu levgen ze keer op keer de schuld bij mij en krijg ik bovendien onbeschofte mails van de klantenservice.

Ik ga snel een andere verzekeraar zoeken !

D. Meems
13-06-2014

Ditzo is slechtzo

Ben al jaren met de auto verzekerd bij Ditzo nooit wat gehad maar je komt er pas achter wat een schoften het zijn als er betaald moet worden, door hun welteverstaan. 3 weken geleden schade door een onbekende dader aan mijn allrisk verzekerde auto. Geen probleem laat maar repareren bij een schadegarant reparateur werd me gezegd dus prima. Krijg ik gisteravond een mailtje dat ik met terugwerkende kracht niet meer verzekerd ben vanaf Maart! omdat ik een betalingsachterstand zou hebben. Ik kan echter aantonen dat dit onzin is. Ik heb betaald en hoor gewoon verzekerd te zijn maar ipv daarvan heb ik 3 maanden onverzekerd rondgereden. Toen ik daarover belde werd er nogal laconiek gedaan over dit "foutje" en ik moest niet zo moeilijk doen. Er werd mij verteld at ik gewoon verzekerd was.

Aan het eind van de dag toch nog ff gebeld of ik nu ook echt nog verzekerd was voordat ik met de auto naar mn werk ging. Nee meneer u bent niet verzekerd bij Ditzo! Uur later kreeg ik een mail dat ik vandaag zelf mn verzekering had stopgezet LEUGENS! Ik ben ondertussen verzekerd bij een andere maatschappij.

Ditzo is echter nog niet van me af ik wil mn premie terug voor de maanden die ik wel betaald heb en niet verzekerd was. Heb het ondertussen aangemeld bij de rijdende rechter en hoop echt dat ze de zaak op tv laten zien zodat iedereen weet dat je niet bij Ditzo moet zijn voor een goeie verzekering!

Wilfred
06-06-2014

Zeer slecht, goedkoop duurkoop, niet doen !

Mijn autoverzekering bij Delta Lloyd opgezegd en bij Ditzo afgesloten. De opzegtermijn kwam niet overeen met de ingangsdatum Ditzo, dus op hun verzoek afgemeld en opnieuw aangevraagd via de site. Geen enkele respons Ditzo. Heb toen gebeld : zou worden hersteld maar kreeg geen schriftelijke bevestiging. Een paar weken later daar nog overheen gemaild: drie weken later nog geen bericht. Was ik nog wel verzekerd ? Vandaag Ditzo gebeld : men kon niets meer terugvinden, ook het telefoongesprek niet meer, hoewel ik datum en bijzonderheden aangaf. Ik bleek inderdaad sinds 25 april niet meer verzekerd en kon gelet de tussenliggende periode ook niet meer bij Ditzo verzekerd worden. Heb nu met gezwinde spoed elders een verzekering afgesloten. Conclusie : Ditzo heeft het administratief slecht op orde, personeel is niet kundig en opleidingsniveau laat te wensen over. Wat er gebeurt bij schade en aanverwant laat zich raden. Service zullen ze dan ook niet geven. Lees ik alle reacties over Ditzo dan is het duidelijk : zoek aub een andere maatschappij dat voorkomt een hoop sores.

J.Voortman
10-05-2014

Slechte verzekering

Ditzo verhoogde de premie van mijn autoverzekering omdat ik maar 2 schadevrije jaren zou hebben. Terwijl ik van mijn vorige verzekeraar net een brief he gekregen met de vermelding dat ik 21 schadevrije jaren had opgebouwd.

Nu Ditzo maar aanmaningen sturen waardeloze verzekeraar !

Inge
03-05-2014

Super slecht

Als er echt iets gebeurt dan laten ze je zo in de kou staan.

In de nacht van 5 april is er een gestolen auto tegen onze auto aan gebotst,terwijl deze geparkeerd stond. De politie zat al achter de gestolen auto aan, maar de dief is eruit gesprongen. Dan bel je Ditzo en word je auto opgehaald. Dan ga je op kantoordagen bellen en word je van het kastje naar de muur gestuurd en word er koeltjes gezegt "sorry maar wij kunnen u niet helpen:". Betaal je netjes elke maand je premie en ben je WA plus verzekerd. Daarom raad ik mensen af om een ditzo auto verzekering te nemen. Puntje bij paaltje sta je in de kou. Ik heb dit verhaal ook al bij Radar neergelegd voor een koude douche.

Frits
21-04-2014

Service tot onder het 0 punt gezakt

al jaren mijn auto's via ditzo verzekerd eerst konden mijn eigen gegevens al niet meer online bekeken worden. toen ik een andere auto gekocht had en deze wilde verzekeren kreeg ik de melding dat de aanvraag eerst door een acceptant bekeken moest worden en dat dat 24 uur ging duren. eerder op die dag met het callcenter van ditzo afgesproken de auto eerst op mijn naam te zetten want er waren wel eens problemen als de auto nog op naam van de garage stond en dan te bellen om de auto te verzekeren. daar sta je dan 100km van huis in een nieuwe auto die niet verzekerd kan worden bij ditzo. (25 schade vrije jaren geen betalings achterstanden enz.) gelukkig dat het garage bedrijf via zijn tussenpersoon snel een oplossing kon bieden. maar 1 ding is duidelijk nooit meer ditzo

Marianne
27-03-2014

Sederd 2014 waardeloos!

Vanuit een goede verzekering hebben ze het bij DitZo tot een dieptepunt weten te brengen.

Je kan niet meer inloggen en je eigen gegevens raadplegen of veranderen. Als je dan toch een keer een schadetje hebt miet je nu eerst een uur aan de telefoon hangen, om vervolgens een knullig PDF formuliertje per email te mogen ontvagen. Dan blijkt dat je dit niet kan invullen, dus eerst printen, dan inscannen, en vervolgens als bijlage naar een schadeclaim email adres sturen waarna je nooit meer wat hoort van DitZo! Kortom, waardeloos!

Erwin
19-03-2014

Ditzo wil alleen nog maar een zorgverzekeraar zijn, oude klanten staan in de kou

Sinds de Ditzo ook zorgverzekeringen verkoopt, is het wegpesten van de klanten begonnen.

Op geen enkele mogelijkheid kun je meer inloggen, tenzij je een zorgverzekering hebt lopen.

Ik heb diverse andere verzekeringen lopen bij hun sinds een paar jaar, maar sinds dit jaar kun je helemaal niets meer online doen, zelfs een autoschade melden kost enkele weken voordat er gereageerd wordt.

Echt bar en boos, ga snel overstappen want dat is het uiteindelijke doel van de Ditzo.

Jaren geleden was het idd Ditzo, maar nu is het gewoon weer Datzo.

H. Lemmens
18-03-2014

Buitengewoon slecht bereikbaar. Geen enkel vertrouwen meer.

Ik wil graag Ditzo vragen waarom mijn schadevrije jaren al jaren op 12 zijn blijven hangen maar contact via hun contactformulier of via telefoon komt niet tot stand. Velen keren geprobeeerd maar nog steeds geen reactie, ik vertrouw ze niet meer. Kappen dus.

Marco Biman
06-03-2014

Autoverzekering op 3 jan. 2014 schriftelijk opgezegd per brief. Ander contact ONMOGELIJK, geen e-mail, geen telefoon, geen contactformulier !

Echter ze reageren nergens op , maar blijven wel premie afschrijven.

Advies van mijn bank daarom maar opgevolgd: Storneren en daarna hun rekening waarmee ze incasso uitvoeren gewoon laten blokkeren en ja hoor dat werkt prima. Ditzo is niets anders dan een boeven organisatie, onderdeel van een andere boevenclub: ASR verzekeringen.

26-02-2014

Februari 2014 een nieuwe autoverzekering bij Ditzo afgesloten. gaat allemaal online, er is geen sprake van communicatie.. de wachttijden aan de telefoon zijn zo lang dat ik na 8 minuten maar ophang. Stel je een vraag via het contactformulier, dan beloven ze binnen 10 dagen (!!!!!) een antwoord te geven.. Op mijn eerste vraag 14 dagen later nog geen antwoord gehad. Op het antwoord van mijn tweede vraag, waarom ik maar een no claim korting over 13 schadevrije jaren in plaats van 21 jaar krijg zit ik nu al 9 dagen te wachten.

Mijn advies.. niet doen..

Anne-Karin
26-02-2014

Januari 2014 mijn nieuwe verzekeringspolis ontvangen..ik ga van 15 schadevrije jaren ineens naar 13 schadevrije jaren zonder ook maar één enkele schade gemeld te hebben.

Ik probeer nu al dagen met ze in contact te komen. Nergens een mailadres te vinden. Op contacformulieren reageren ze niet. Via hun facebookpagina een mailadres ontdekt marketing@ditzo.nl. Eens kijken of dit wat doet. Mijn volgende actie: mijn autoverzekering opzeggen bij Ditzo!

13-02-2014

Ditzo wil blijkbaar van haar klanten af! Het doorgeven van een adreswijziging wordt alleen geaccepteerd als ik instem met nieuwe polisvoorwaarden, die voor mij uitsluitend nadelig zijn.

Volgens de klanten"service" van Ditzo is het alternatief mij elders te verzekeren, omdat ik niet verzekerd ben als ik mijn polis op mijn oude adres houd.

Zo snel mogelijk weg bij Ditzo dus. Als er moeilijk wordt gedaan om het wijzigen van je adres vraag ik mij af hoe klantvriendelijk ze met schademeldingen omgaan.

Versl660
11-02-2014

Vanaf 2014 ronduit slecht.

Premies niet geincasserd of geincasseerd door een nieuw voor mij totaal vreemde tegenrekening cq tenaamstelling die blijkbaar gelinkt is aan Ditzo. Ben ik nooit van op de hoogte gebracht.

2 autoverzekeringen per 1 en 3 januari stopgezet waarvan slechts 1 opzegging is bevestigd.

Van de andere opzegging niets gehoord en zijn de schadevrije jaren nog steeds niet doorgegeven aan Roy data waardoor mijn nieuwe verzekeraar mij nu op 0 schadevrije jaren gaat stellen!!

2 x plm 25 min aan de telefoon gehangen en geen contact gekregen.

"slechts" plm 8 x gemaild waarvan nog niets gehoord.

Vanaf 2010 t/m 2013 is alles naar mijn wens daarna een groot drama!!!

Waarschijnlijk ook personeel naar huis gestuurd zoals zoveel andere verzekeraars

Dan lopen je klanten ook vanzelf weg!!

Bram
10-02-2014

ik kom er achter dat ze sinds 4 maanden een premieverhoging hebben doorgevoerd van mijn auto, zonder enig bericht.

De premie gaat van 32 naar 55 euro per maand

Dan krijg bij navraag te horen dat de auto een jaar ouder is geworden, en dat er daarom een verhoging van van de premie is doorgevoerd. Het betreft hier een WA verzekering, dus volgens mij is de waarde van de auto totaal niet relevant.