30-03-2013

Snelle service, makkelijke online afhandeling,scherpe prijs en alle risico's gedekt. Binnen 5 minuten alles geregeld; twee werkdagen later alle papieren thuis. Prima!!

29-03-2013

Het was makkelijk overstappen en jullie voorwaarden en tarieven zijn zeer transparant. Ook geen eigen risico bij de autoverzekering vind ik prettig.

29-03-2013

Op de eerste plaats de goedkoopste verzekering en toch goed dekkend en geen onduidelijk voorwaarden in zeer kleine lettertjes!.

Zeer snelle afhandeling bij het afsluiten van een verzekering waarvan ik 3 verzekeringen heb dit zijn auto verzekering, inboedel verzekering en rechtsbijstand verzekering.

Wat ik hier op bespaar is per maand € 34,= en dat is nog al wat, dit is mede te danken aan de wijze van werken van Ditzo namelijk alles via internet 24 uur per dag online dus geen onnodig personeel tevens zijn de verzekeringen op maat gemaakt voor de klant en worden er geen overbodige verzekeringen aangeboden.

29-03-2013

Vorig jaar hebben wij onze eerste Ditzo autoverzekering afgesloten. Wat een verademing! Eindelijk de voorwaarden overzichtelijk en goed leesbaar. En ook nog eens gunstig geprijsd. Logisch dus dat we voor onze tweede auto, aangeschaft in januari 2013, ook een verzekering hebben afgesloten bij Ditzo. Prima mensen! Ga zo door.

28-03-2013

mijn eerste slechte ervaring, ik kreeg eind vorig jaar een eenzijdig ongeval waar ik heel veel geluk had maar mijn auto total loss was. ik heb dit gelijk gemeld (kon ook niet anders natuurlijk) en in eerste instantie perfect geholpen,

ik heb daarna contact gehad met het Ditzo callcenter welke mij het advies gaf om de auto (lees wrak) nog verzekerd te laten totdat de schade afgehandeld was - de premie zou dan met terug werkende kracht terug betaald worden.... nou...mooi niet!

Ditzo zegt nu: wij zeggen zulke dingen niet? nou check dan je callcenter maar eens na! resumé: auto kwijt, en ook nog eens teveel premie betaald voor een auto die total loss was....heb ik niet bepaald een fijn gevoel bij overgehouden

28-03-2013

Vrij kort na afsluiting van auto verzekering een behoorlijke schade opgelopen (buiten schuld) maar is prima opgelost door Ditzo, vervangend vervoer en financiële afhandeling waren perfect. Ook mijn nieuwe auto direct weer bij Ditzo verzekering ondergebracht.

28-03-2013

Kort geleden overgestapt naar Ditzo alles prima en snel geregeld, kreeg zelfs nog bericht dat ik in plaats van veertien jaar schadevrij rijden vijftien jaar had scheelt ook in de premie. Telefonisch ook heel goed geholpen had vergeten inzittende mee te verzekeren ook dit is snel opgelost.

28-03-2013

Snel geregeld tegen lage premie. Mijn schadevriije jaren werden na controle zelfs met een jaar aangepast. Eerlijke zaak dus!

28-03-2013

ik heb op zich geen problemen met ditzo wat me wel tegenvalt is dat je geen hulp krijg als je bent aangereden door een bijtenlandse betuurder

en als je dan wa verzekerd bent dat terwijl ik geen schuld heb lijkt het me dan wel zo fijn dat mijn verzekering mijn helpt als zijnde tussenpersoon zodat alle papieren op de juiste plek komen vooral als je met een buitenlandse bestuurder te maken heb nu heb ik alles zelf moeten regelen en dat valt niet mee.

vooral omdat mijn auto ouder dan 10 jaar is en het voor mijn ook niet mogelijk was om hem all risk te verzekeren.

28-03-2013

Prima geholpen, bijna geen wachttijden bij helpdesk, slimme en aardige mensen daar!

28-03-2013

Verzekering is makkelijk af te sluiten!

Info is onvoldoende! Als 2e verzekering blijkt achteraf dat er maar 1 jaar schadevrij wordt geteld!

En dat na 35 jaar schadevrij rijden!

Wordt de premie weer 3x hoger als in de offerte!

Krijg ik het gevoel dat het weer hoofdzakelijk om de premie gaat "jammer".

Dit alles blijkt pas nadat je de verzekering hebt.

verzekering uitstekend

snelle en vlotte afhandeling met overschrijven van andere auto

en vlot email bericht en de prijs voor de verzekering is goed

totaal geen klachten

28-03-2013

Mijn ervaring is dat veel hulp,heb mogen ontvangen.

Ik was er niet,zo zeker van dat het mij zou lukken.

Het was vriendelijk en behulpzaam.

Ik zeg alles oke,doe met ons mee.

28-03-2013

Eerlijk gezegd heb ik (gelukkig) geen ervaringen met Ditzo, wat betreft schade o.i.d. Het enige wat ik na al die jaren heb gedaan is betaald en verder enige veranderingen indien nodig. Wel wil ik erop attent maken dat sinds de verandering bij Ditzo v.w.b. telefonisch contact, is het tegenwoordig slechter geworden, vroeger was het zeer snel, direct.

28-03-2013

Zeer degelijke en correcte dienstverlening, waarbij transparantie vooropstaat.

Snel kunnen afsluiten van een verzekering zonder verdere problemen.

28-03-2013

Ik hoop dathet een prima verzekering is, ik heb hem nog maar een week geleden afgesloten en ben in ieder geval tevreden over mijn premie bedrag

28-03-2013

Hiervoor ben ik verzekerd geweest met mijn vorige auto bij Budgio. Ook een prima verzekering maar de premie voor de zojuist door mij aangeschafte auto was een stuk hoger dan de premie die ik voor mijn oude auto betaalde. Omdat ik ga voor een betaalbare No nonsens verzekering ben ik uiteindelijk bij Ditzo terecht gekomen.

28-03-2013

Tot nu toe niet zo best , eerst vertelde ze mij dat ik geen 30 schadevrije jaren had terwijl dat wel zo was , dus ik heb ze een mail gestuurd en gevraagd om een uitleg , maar dat was het , verder niks gehoort .

Ik had toch beter bij mijn oude verzekering moeten blijven .

14-03-2013

Ditzo is heel slecht bereikbaar. Het grootste probleem is naar mijn idee dat ze geen e-mailadres hebben en op die manier niet bereikbaar zijn. Heel vervelend, want ze willen echt dat je belt. Dus bellen maar, resultaat: u bent de 13e wachtende, na enige minuten wachten kwam de oplossing: wij kunnen u ook bellen, druk daarvoor op 0. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik wacht nu al drie dagen.

22-02-2013

mijn ervaring met ditzo op dit moment is slecht doordat mijn auto ouder dan 10 jaar is kan ik hem alleen wa verzekeren geen probleem zou je zeggen

nu is bij mijn het geval dat een poolse automobilist tegen mijn auto is aangereden heb samen met de politie allle gegevens opgenomen waaruit bleek dat hij fout zat nu dacht ik als ik dat ga melden bij ditzo dan nemen zij voor mijn het papierwerk over en proberen dan in contact te komen met de verzekering van de tegen partij om zo over de schuldvraag te praten.

Maar daar heb ik me op verkeken daar ik wa verzekerd ben en niet in de mogelijkheid ben mijn auto all risk te verzekeren werd mijn vriendelijk gezegd dat ik allees zelf moet regelen bij de tegenpartij kan je vertellen dat je daat niet vrolijk van word.

wat ik wel begrepen heb is als je maar all risk verzekerd bent je prima geholpen word en zoals ik wa verzekerd mag het uit zoeken en weet dus niet waarom ik die premie betaal ja voorals ik iets veroorzaak dat weet ik maar voor de rest.

een dikke dikke dikke onvoldoen met dit geval voor ditzo en zeker een punt waar ze eens over moeten nadenken bent toch een klant of niet