13-02-2013

Wij hebben een maand geleden alle verzekeringen over gezet naar Ditzo dit zou per 1-3-2013 ingaan. Wij zijn nu nog bij een andere verzekering nu zat ik met het probleem dat ik bij die andere verzekering niet eerder weg kon dan 1-11-2013 ik had dus het problleem dat ik bij 2 verzekeringen was!

1 telefoontje naar Ditzo en het was zo geregeld totaal geen probleem de premie ga ik pas betalen per 1-11-2013 als ik bij de andere verzekering weg ben dit vind ik een SUPER service van Ditzo!!

13-01-2013

Bij afsluiten van de polis heb ik aangegeven over 30 schadevrije jaren te beschikken.

Krijg ik plots een mailtje dat het er volgens Ditzo 0 zijn.

Ga ik vervolgens zelf de gegevens opvragen bij de database van Roy-data en mijn vorige verzekeraar, blijken het er 25 te zijn. Dus ik per post en per mail aantal van 25 bevestigen aan Ditzo.

Krijg ik net een mailtje dat ze toch mijn schadevrije jaren op 0 zetten.

Wel met vriendelijke groet van de directeur Robert van der Schaaf.

Deze minkukel moet zich schamen. Wat een slechte organisatie. Slechter kan niet.

14-12-2012

Ditzo heeft Datzo streken, wijziging van voorwaarden en bij de tweede schade (ruitbreuk) onmiddelijk een bericht dat het eigen risico wordt verhoogd naar 500 Euro. Ik haal nu mijn verzekeringen weg bij Ditzo!

24-10-2012

Had aan mijn auto schade veroorzaakt. Slechts 1 telefoontje naar Ditzo en alles is zonder problemen geregeld

21-10-2012

Ben naar Ditzo overgegaan vanwege de regeling 1e schade = geen stap terug. Bij mijn nieuwe auto gelden ineens andere voorwaarden, dus ook bij 1e schade 1 stap terug. Balen!!

16-10-2012

Sinds 1 1/2 jaar verzekerd via Ditzo, inmiddels wegens aankoop van nieuwe auto de polis omgezet, dit ging prima.

Ook de schade die wij helaas aan onze auto hebben gehad is prima geregeld, tot nu toe zeer positief

15-10-2012

Goede morgen,

Wij zijn erg tevreden over de info die wij ontvangen, wij hebben inmiddels twee andere auto's en de overschrijving liep uitstekend.

Gelukkig hebben wij nog geen ervaring met schade, dat willen we graag zo houden.

vriendelijke groet,

Lia Vlendré

14-10-2012

Ben tot nu toe, tevreden over Ditzo,snelle inschrijving en papieren,verder nog niet zo veel ervaring met Ditzo.

13-10-2012

De groene kaart werd wat laat ontvangen, maar bij navraag kon ik de groene kaart downloaden, zodat ik deze toch bij ingangsdatum (1-10-2012) bij mij had. Ik had nog om een groene kaart gevraagd voor de caravan en deze kreeg ik eerder dan de groene kaart voor de auto.

Verder valt er nog weinig van te zeggen. We moeten de toekomst afwachten hoe het bevalt.

12-10-2012

Na mijn melding dat er iemand tegen mijn auto was aangereden en mijn portier was ingedeukt en ontwricht kwam Ditzo meteen in actie.

Binnen twee weken is hij gemaakt door een heel goed schadebedrijf in Badhoevedorp en ben teruggebracht en opgehaald en de auto is weer als nieuw.

Kortom een prima service van zowel Ditzo als het schadebedrijf.

11-10-2012

ik ben zeer tevreden tot nog toe met ditzo,heb gelukkig nog geen schade maar de premie is zeer betaalbaar en ook het aan en afmelden van een nieuwe verzekering gaat prima en supersnel

10-10-2012

ik ben goed te spreken over Ditzo, helaas had ik in het begin schade, waardoor auto total loss werd verklaard. Wat ik wel jammer vind is, dat je niet gebruik kan maken van je eigen garage, Kan wel, maar dan moet je een gedeelte eigen risico betalen. Kan daar niet wat aan gedaan worden?

10-10-2012

Met het grootste gemak afsluiten, zonder gezeur, en telefonisch afgestemd met 1 van de medewerksters van Ditzo ! Toppie ! Om met radar te spreken : "Jullie hebben een warme douche verdiend "!

10-10-2012

Gunstige voorwaarden en snelle en correcte afhandeling zelfs met positieve correctie van opgegeven no-claim-waarde.

09-10-2012

mijn ervaring is raar. heb al een aantal keer gemaild waarom er niks van mijn rekening is afgeschreven terwijl ik toch verzekerd ben. en ik krijg maar geen antwoord. dus denk erover om verzekering op te heffen.

09-10-2012

Ik kan niets anders zeggen dat ik erg tevreden ben, ondanks dat ik pas bij U ben en gelijk werd geconfronteerd met schade buiten mijn schuld om is alles perfect verlopen. Mijn dank hiervoor.

09-10-2012

Een keer heb ik ruitschade gehad. Hoewel ik hier niet voor was verzekerd ben ik toch prima telefonisch geholpen. Verder is de site ook zeer gebruiksvriendeklijk. Zelfs voor een digibeet als ik!

Mijn ervaring.

Vindt t jammer dat de schadevrije jaren maar 15 zijn geteld ipv 26

Ik heb altijd met de auto van mjjn man gereden en nooit geen schade gehad.

Ik klop t heel snel af.

Jullie zijn verder goed en goedkoop

Voor een tweede autootje was 9.63 perfect.maar dat gaat verandrren

Vanwege mijn schadevrije jaren en dat vind ik erg jammer.

Gr yvonne

09-10-2012

Zonder enige vorm van communicatie gaat men niet overleg met mijn schadevrije jaren end aardoor wordt de premie verhoogd. Ondanks diverse protesten van mijn kant wordt de wijziging doorgevoerd. Hierdoor ben ik zeer ontevreden met deze verzekering en ga ik op zoek naar een andere auto verzekering!

09-10-2012

Bij een lichte schade door mij veroorzaakt, bij een Duitser ben ik uitstekend geholpen, zonder enig commentaar. Alles is naar behoren afgewikkeld in een hele korte tijd. Mijn complimenten.