10-08-2011

Ik was geloof ik een van de eerste klanten bij Ditzo en tot nu toe heb ik 2 keer schade gehad aan mijn auto. Mijn ervaring met Ditzo is dat zij dit uitterst snel en effecient hebben opgelost. Ik ben dan ook zeer tevreden. Omdat mijn auto werd gerepareerd kreeg ik een vervangende auto! Door mijn ervaring met de afhandeling en de premie die in mijn geval veel goedkoper was bij Ditzo dan bij bijvoorbeeld Achmea zal ik iedereen aanraden hier je auto te verzekeren!

12-02-2011

Gene Ditzo voor mij. Ik heb een vraag gesteld aan Ditzo op 29 januari en een ticketnummer gekregen, deze vraag zou zsm mogelijk beantwoord worden. Tot op heden taal nog teken van Ditzo, terwijl ik alleen maar wil weten hoe het moet met een oldtimer die in de verzekering zou moeten van mij.

Dus na 2 weken nog niets...............als dat het visitekaartje van Ditzo moet zijn hoe gaan ze dan om met de verzekring an sich. Geen Ditzo voor mij dus. Ik vind een betrouwbare verzekering waar ik met vragen terecht kan en ook antwoord krijg erg belangrijk.

Inge

27-12-2010

Ik zag een poos geleden een nieuwsitem over dat premies van autoverzekeringen zo laag zijn. Daarom ben ik maar is gaan checken of dat klopt. En verrek, het klopte. Op de website van Ditzo had ik mijn premie berekend en die was 30 euro per maand geodkoper!! Meteen mijn autoverzekering daar bij Ditzo afgesloten.

Dus ik raad nu iedereen aan hun auto premie te checken bij ditzo, het scheelt mij een flinke zak duiten.

Nadelen van Ditzo: Eigenlijk geen 1, het afsluiten was online zo gepiept.