22-09-2012

Ben net over gestapt naar Ditzo, Prima ervaring,absoluut, werdt zeer correct behandeld door een medewerker,Marvin, Ook door de financiële administratie, want ik wilde niet per maand betalen, maar gewoon per jaar, alles is tot nu toe zeer goed verlopen en zonder enige probleem. En veel dingen konden worden aangepast, geen probleem. Lees mijn ervaring bij een andere verzekeraar .

Bij diversen andere verzekeringen was dit of dat niet" standaard " en kon het dus niet,.. maar bij DITZO, en GEEN PROBLEEM bij DITZO.

b.v.b. Als ik ergens in buitenland zelf een hotel boekt,.. En dus niet in Nederland geboekt bij een reisorganisatie, dan heb ik GEEN recht op mijn verzekeringen mocht er iets met mij of mijn kinderen gebeuren...! Maar dit is absoluut het geval, bij al die andere verzekering maatschappijen, niet te geloven als je er iets is, en dat gebeurde ook met mij, en geen uitkering of claim kon ik indienen, een claim bij de Anwb waar ik ruim 18 jaar de meeste luxe verzekering had, en mij in de kou liet staan, en waarom,.. omdat ik zelf ter plekke diversen buitenlandse hotel had genomen,en geboekt te plekke via internet, maar niet had geboekt via een Nederlandse reisorganisatie, en nog meer van die standaard onzin regels. En ik had geen RECHT op een verzekering enz.enz. Niet te geloven. Maar niets aan te doen werd mij verteld door diversen maatschappijen.

Enfin daarom ook, mij verzekert bij een soepele verzekeraar, wat ik meteen al merkte bij diversen nieuwe aanvragen, en het contact met deze nieuwe verzekeraar. Ditzo.

Hoop wel dat dit ook zo mag blijven in de toekomst. Wat mij wel is verzekert..!

Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Ben.

Bosch en duin.

21-09-2012

Het dienstenpakket mag wel eens wat duidelijker uitgelegd worden. Anders sluit je onnodig dubbele verzekeringen af.

14-08-2012

Ditzo laat rechtsbijstandverzerking uitvoeren door ARAG. Ik heb al jaren gedoe met woekpolis maar daar gaan ze me natuurlijk fijn niet bij helpen. Het is namelijk helemaal niet de bedoeling om de klanten te helpen maar alleen om ze te laten betalen voor een dienst waar ze vervolgens niets aan hebben. Dat is overigens bij vrijwel alle verzekeraars hetzelfde volgens mij maar hoe ditzo ooit als beste rechtsbijstandverzekering is beoordeeld is mij een compleet raadsel!

11-05-2012

Heb een conflict met mijn werkgever, Ditzo rechtsbijstand gebeld en..... het valt onder intellectuele eigendomsrecht en daar zijn wij natuurlijk niet voor verzekerd.(volgens hun) Moet je ook maar net weten als je een rechtsbijstandverzekering bij hun afsluit.

Ik ga mijn verzekering opzeggen, want al die jaren heb ik eigenlijk voor niets betaald. Uiteindelijk valt het dan niet onder de verzekering.

23-03-2012

DITZO is de slechtste verzekeraar ooit!! Op dinsdag 20 maart heb ik Ditzo juridische helpdesk gebeld. Aangegeven dat ik gisteren te horen heb gekregen dat mijn bedrijf gaat reorganiseren. Alle papieren per mail toegestuurd savonds. Volgende dag geen reactie, nog een keer gebeld. Helpdesk heeft niks ontvangen. Klant moet dit zelf checken of Ditzo dit heeft ontvangen, geeft de helpdeksmedewerkster aan! Nog een keer alles opgestuurd en vervolgens een standaard mail als reactie met antwoorden die ik zelf al wist en mijn vragen zij niet beantwoord. Ditzo zegt: als u nog vragen heeft dan kan ik uw dossier doorsturen naar iemand van ARAG. Zij hebben echt ervaring met rechtsbijstand....Wat??!! Probeert Ditzo klanten eerst met goedkope helpdeskmedewerksters en standaard antwoordvragen ons te helpen, ALVORENS ons door te sturen naar een ECHTE rechtsbijstandexpert? Ditzo probeert op deze manier de verzekeringcentjes van de verzekerde in eigen zak te steken!

Mijn zaak is doorgestuurd naar ARAG. Ik bel ARAG op en ARAG geeft aan dat Ditzo de bijlagen niet heeft meegestuurd! Ik ga opnieuw op woensdag 22 maart de papieren doorsturen. ARAG Leusden bel ik donderdag weer op. Zij geven aan: Nee, uw dossier wordt in ARAG Amsterdam behandelt. Ik ben al 4 dagen bezig met mijn reorganisatie en blijkbaar heeft niemand door dat hier enigzins haast bij is. Maandag moet ik bericht teruggeven aan mijn werkgever over de ontslagvergoeding en vandaag is het vrijdag en ik ben door NIEMAND van Ditzo of Arag geholpen! Ze begrijpen totaal niet dat je in een vervelende situatie zit en de helpdeksmedewerksters zijn brutaal en bijdehand.

Na deze hele zaak zeg ik mijn verzekering bij Ditzo PER DIRECT op.

26-06-2011

De juridische helpdesk zou 24 uur per dag bereikbaar zijn. Dit is in werkelijkheid helemaal niet zo. Een medewerker van de eerstelijn servicedesk noteert je boodschap indien je na werktijd of in het weekend belt.

Wanneer je de juridische helpdesk wel te pakken krijgt, krijg je een norse medewerker aan de lijn.

Dit heb ik dus laatst meegemaakt. De dame was niet erg hulpverlenend en erg kortaf. Ze vertelde dat ze normaliter zo'n eerste gesprek maar 10 min. aan de lijn met mij hoorde te zijn en ik moest maar blij zijn dat ze al 15 min lang met mij wilde praten!!?? Niet echt een juridische helpdesk dus!!

07-03-2011

heb zelf een rechtsbijstand verzekering bij ditzo, telefonisch altijd wel goed geholpen. Maar als het erop neer komt dat het zo ver is dat je daadwerkelijk een advocaat nodig hebt steken ze hun kop in het zand. Ook mailtjes krijg je niet altijd een reactie op waardoor je alsnog telefonisch erachter aan moet gaan om reactie te krijgen.

06-07-2010

Mijn werkgever betaalde het overeengekomen salaris niet uit,na een maand of 4 Ditzo rechtsbijstand maar eens in geschakeld, na veel gebel met Ditzo besloten ze maar eens om wat te gaan doen, het heeft al met al 8 maand geduurd voordat ze eens wat op papier hadden, en toen was het te laat ,mijn (ex)werkgever ging failliet. Het heeft me € 2800 gekost door het veel te traag handelen van Ditzo.

Ditzo is net als de DSB ,met een grote bek alles beloven maar als het er op aankomt moet je niks verwachten van ze

29-07-2009

Ik zag in de consumentengids een tijd geleden een test over rechtsbijstandverzekeringen, het waren er in totaal z'n 50 die getest waren. Hieruit kwam die van Ditzo er als beste uit. En aangezien ik nog geen rechtsbijstandverzekering had en deze eigenlijk wel wou zag ik dit als het moment waarbij ik er een moest gaan afsluiten. Toen heb ik op de website van Ditzo de premie berekend hoeveel deze voor mij zou gaan kosten. En de prijs viel mij eerlijk gezegd wel mee, ik dacht dat die verzekeringen veel duurder waren.

Maar ik heb deze verzekering nu z'n 1,5 maand en tot nu toe geen problemen gehad. Het uifsluiten ging online via hun website erg makkelijk en dus ben ik tevreden.

Voordelen van Ditzo: Geen de consumentenbond had gelijk, dit is een hele goede verzekering van Ditzo, misschien wel de beste...

Nadelen van Ditzo: Dat ik premie moet betalen haha, maar daar kom je niet onderuit natuurlijk.