19-08-2022

Werd netjes te woord gestaan en goede service,

Goede uitleg

Marja
12-08-2022

Ik zocht een reisverzekering. Bleef gewoonte trouw bij dezelfde verzekeraar. Totdat ik dacht ik kijk eens bij Ditzo. Ik had nog wat vragen. Ik kon alleen geen telfnr vinden, alleen chat en whatsapp. Ik krijg liever persoonlijk iemand te spreken. Dus dat is jammer.

Mijn vriendin heeft wel een telf nr van Ditzo. Dus dit gebeld, en warempel….persoonlijk iemand gesproken.

Maar de reisverzekering is afgesloten, goedkoper dan bij de anderen. Dus top.

Daan
04-08-2022

Fijn geholpen en duidelijke informatie!

Annemiek
19-07-2022

Gebruiksvriendelijke website, heldere interface

Angie
11-07-2022

Super super super

Rick
18-06-2022

Simpel aan te vragen en goede premie

Harrie
15-06-2022

Prima verzekering voir een redelijke prijs

Nel
11-06-2022

Tot nu toe goede ervaringen. Alles wordt netjes en vlot afgehandeld.

Edwin
08-06-2022

Ditzo is een zorgverzekering waarop de klant kan vertrouwen.

Vr. Groeten,

Ed. Wong

Freddy
22-04-2022

Ervaring heb ik pas na een voorval betreffende de reisverzekering,

maar het intakegesprek was zeer aangenaam.

Maurice
06-04-2022

Duidelijke uitleg en makkelijk af te sluiten verzekering.

Pleun
21-03-2022

Onduidelijk en slechte communicatie

Mandy Dawn
15-03-2022

Makkelijk, ik ben niet computer vriendelijk maar dit was zo simple , Niet duur , ben zo blij

01-02-2022

De hoofdreden dat ik de Ditzo reisverzekering neem is de offpiste dekking bij wintersport. Dit stond nergens in de informatie. Het invullen ging op zich soepel. Het invullen van datums kan wat duidelijker (is 1 maart, 1-3 of 3-1?) voor mensen die vaker op buitenlandse websites zitten. Ronduit onduidelijk was de laatste vraag of verzekerde de laatste 5 jaar schade heeft gehad op welke verzekering dan ook.

Arthur
06-12-2021

Ik had een vraag en heb daarvoor via facebook gechat met een medewerker . Kreeg vlot een duidelijk antwoord op mijn vraag. Ik doorliep zonder problemen het aanvraag formulier voor de reis-en annuleringsverzekering

21-11-2021

Goede duidelijke voorlichting en een gemakkelijke app om mee te werken.

31-10-2021

Snel duidelijk en goedkoop

Emiel
28-09-2021

Alles goed kunnen afsluiten en duidelijk weergegeven.

M.H.D.
25-02-2017

Schadeafhandeling slecht

Probeer DITZO al 2 maanden in de modus van claim-afhandeling te krijgen. Tijdens reis verzekerde kosten moeten maken. Zelfs alarmcentrale contact geweest. Na terugkeer telefonisch contacten geweest met alarmcentrale. Zouden opvolging krijgen door DITZO. Ná schriftelijke claimindiening grote stilte. Nu aan het rappelleren! Overweeg opzegging per expiratiedatum.

Alma
09-02-2016

Afgewezen

Afgewezen voor een reisverzekering bij Ditzo, kan bij Stichting Centraal Informatie Systeem navragen wat zij over mij hebben staan en daar 2 tot 4 weken op wachten...

Andere verzekeringsmaatschappij gebeld, mijn verhaal gedaan en de reactie: "Ooo, Ditzo!" Dat verbaasde die meneer helemaal niet. Het pleitte, zo te horen, bijna in mijn voordeel dat ik daar was afgewezen.