Autoharvo.nl reviews

5.0
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Darki
06-04-2024

Heb 2 maanden geleden een tweedehands auto gekocht bij AutoHarvo, hele goede deal, ben er erg blij mee. Rijdt goed, ziet er voor zijn leeftijd nog top uit. Goede en prettige ervaring met Harrie; hij kwam onze afspraken netjes na, alle papieren in orde, vlotte afhandeling. Mijn vriendin had 2 wkn daarna ook een andere auto nodig, haar aangeraden om met AutoHarvo ctc op te nemen. Heeft ze gedaan en is daar ook heel goed geslaagd!

24-09-2022

Vorige week bij Harrie een unieke A6 youngtimer opgehaald met slechts 26000 op de teller. Nap, facturen er bij, interieur en onder de motorkap als nieuw, ruikt zelfs nog nieuw. Hier en daar wat restyling nodig aan de carrosserie, maar verder als nieuw. Harvo gaf correcte info over de auto. Het inruilvoorstel op mijn eigen auto was ok. Klein beetje onderhandeld, nieuwe APK er op, iets van de prijs af en sturen maar. Harrie kwam de afspraken na. Hij is scherp, direct en een enthousiaste autoliefhebber. Hij heeft mooie juweeltjes staan. Nu dus 1 minder :-). Ik lees wisselende reviews over Harvo. Occasions vormen altijd een risico. Dus altijd: zelf goed inspecteren en kun je dat niet, doe een aankoopkeuring. Mits de auto ok lijkt, de historie klopt en de prijs ok is kun je een verantwoord risicootje nemen.

Rudi
22-03-2021

Mercedes van 11000 euro

Mercedes bij hem gekocht , bij thuiskomst ontdekte dat het achterlicht niet werkte ,is led dus compleet nieuw unit van 250.

volgende dag stond 1 band leeg naar de garage en die gaf aan dat beide voorbanden glad waren 300 euro,

2 dagen later alarm op dashboard ESP ABS Bandencontrole en cruisecontrol werkt niet meer na laten kijken is een lager bij het voorwiel 170 alleen het lager 270 met opzetten.

Ik heb er 2 sleutels bij gekregen waarvan er 1 niet werkt ook met een nieuwe batterij niet ,kosten 300 euro.

Heb hem gemaild , antwoord was banden kan ik niks mee achterlicht deed het nog en op de rest geen antwoord dus garantie tot de drempel.

Ik ga nu via de RDW kijken want er is nog zoiets als een wettelijke garantie.

Tony
19-02-2021

Tony

Deze man, en deze zaak stinkt. Koop of verkoop A.U.B. geen auto van/aan hem want brengt alleen maar ellende en koppijn. En oplichter, leugenaar klasse 1.

Pietje
13-10-2020

Niet aan te raden! Geen eerlijk persoon

100% eerlijke aantoonbare auto verkocht naar een check van een uur van eigenaar zelf met wat hij zegt 30jaar ervaring zeker met merk,type,bouwjaar. Gaat akkoord na eigenlijk al onder de prijs te zitten voor wat hij nog zou opleveren, maar ok vooruit want was een optie kapot maar niet de kosten voor hem te laten maken. Meeneemdeal! ga je naar huis met fijn gevoel en zo gaan er 2 weken voorbij en dan komen er foto's en dreigementen je kant op dat er van alles stuk blijkt te zijn. En nee niet zomaar dingen nee dan spreek je over computer, radio systeem, waterschade etc. Met de bedreiging hoe lossen we dit op!

Vervolgens word je gek gebeld, je weet niet wat je meemaakt, zeker niet als je een goed geweten hebt en dat de auto aantoonbaar gewoon alles klopt en we gewoon alles zwart op wit hebben en foto's vd boekjes auto zelf net voor hij werd verkocht(datum/tijd)

Sorry maar deze zaak stinkt toch langs alle kanten! hij doet maar maar wij hebben zuiver geweten.

Sasker
26-02-2019

Top Bedrijf!

Deze week mijn nieuwe auto gekocht bij Harrie van AutoHarvo. zeer nette auto, voor een zeer nette prijs!

en een super service! Op naar veel mooie kilometers.

Danny
25-11-2018

Mooie praatjes totdat de auto verkocht is !

Mijn ervaring met auto harvo vallen zwaar tegen. Eerst redelijk goede medewerking, maar nadat de auto was verkocht werd ik aan mijn lot overgelaten met een bmw uit 2007 die niet voldeed aan de verwachtingen die de baas/verkoper mij vertelde via de telefoon. (ik woon ong. 200km van lopik vandaan). Dus hadden we meerdere malen gebeld en email verkeer gehad. Hierin vertelde hij mij hoe top de auto nog uitzag en geheel betrouwbaar. Na een afspraak gemaakt te hebben en daar aangekomen te zijn bleek de auto er vies uit zien. Hij had hem immers een keer gewassen en daarna buiten laten staan zei de baas. Rondje gereden en alles leek goed. Betaald en terug naar huis gereden. Eenmaal thuis en de auto wat schoner gemaakt zag ik ineens een deukje in de deur (300 euro), waar hij natuurlijk niets van wist daarna merkte een kennis op (want ik had er geen verstand van) dat de gordelaangevers niet werkte (500 euro). De auto was net gekeurd en ik zag (te laat) dat er een opmerking stond over de achterbanden dat die nog net door de keuring konden dus nieuwe banden gekocht.toen er iemand naast me ging zitten kreeg ik een airbag fout melding. Uitlaten lezen (ong. 400 euro) en gewoon maar laten resetten omdat mijn geld op was. Ik dit alles tegen de verkoper gezegd en gevraagd wat wij eraan gingen doen om tot een goede compromis te komen en hij zei ik geef je 150 euro terug, want ik had je al 50 euro benzine geld gegeven om terug naar huis te rijden en een tientje om je telefoon even op te waarderen. Nou dat waren dus 210 euro die ik terugkreeg van de ongeveer 1500 en de 11000 euro voor de auto die ik meer kwijt was aan reparaties die hij van te voren wist maar verzweeg zoals dat deukje, de slechte achterbanden en de gordelaangevers. Toen ik heem via whatsapp erop aansprak een paar keer zei hij ineens.ik ben klaar met jou je bent een zeurpiet. Waarop hij mij vervolgens verwijderde van de app. De accu lijkt het intussen ook al langzaam te begeven dus weer 150 tot 200 euro. Echt een waardeloze autohandelaar met mooie praatjes. Danny

25-02-2018

Zeer klantvriendelijk

Afgelopen woensdag 21/02/'18 opzoek geweest naar vervangend vervoer. Kom in contact met eigenaar van Auto Harvo, de Waard 6, te Uitweg ( gemeente Lopik ) Via dit bericht / deze mail een woord van waardering voor zijn deskundigheid m.b.t. aanspreken / kennis en gedegen voorlichting. Mijn complimenten en een aanrader voor andere zoekende ( aspirant ) kopers Waardering: een goede 8 (acht van de tien )