Autoharvo.nl2 ervaringen

Danny
25-11-2018

Mooie praatjes totdat de auto verkocht is !

Mijn ervaring met auto harvo vallen zwaar tegen. Eerst redelijk goede medewerking, maar nadat de auto was verkocht werd ik aan mijn lot overgelaten met een bmw uit 2007 die niet voldeed aan de verwachtingen die de baas/verkoper mij vertelde via de telefoon. (ik woon ong. 200km van lopik vandaan). Dus hadden we meerdere malen gebeld en email verkeer gehad. Hierin vertelde hij mij hoe top de auto nog uitzag en geheel betrouwbaar. Na een afspraak gemaakt te hebben en daar aangekomen te zijn bleek de auto er vies uit zien. Hij had hem immers een keer gewassen en daarna buiten laten staan zei de baas. Rondje gereden en alles leek goed. Betaald en terug naar huis gereden. Eenmaal thuis en de auto wat schoner gemaakt zag ik ineens een deukje in de deur (300 euro), waar hij natuurlijk niets van wist daarna merkte een kennis op (want ik had er geen verstand van) dat de gordelaangevers niet werkte (500 euro). De auto was net gekeurd en ik zag (te laat) dat er een opmerking stond over de achterbanden dat die nog net door de keuring konden dus nieuwe banden gekocht.toen er iemand naast me ging zitten kreeg ik een airbag fout melding. Uitlaten lezen (ong. 400 euro) en gewoon maar laten resetten omdat mijn geld op was. Ik dit alles tegen de verkoper gezegd en gevraagd wat wij eraan gingen doen om tot een goede compromis te komen en hij zei ik geef je 150 euro terug, want ik had je al 50 euro benzine geld gegeven om terug naar huis te rijden en een tientje om je telefoon even op te waarderen. Nou dat waren dus 210 euro die ik terugkreeg van de ongeveer 1500 en de 11000 euro voor de auto die ik meer kwijt was aan reparaties die hij van te voren wist maar verzweeg zoals dat deukje, de slechte achterbanden en de gordelaangevers. Toen ik heem via whatsapp erop aansprak een paar keer zei hij ineens.ik ben klaar met jou je bent een zeurpiet. Waarop hij mij vervolgens verwijderde van de app. De accu lijkt het intussen ook al langzaam te begeven dus weer 150 tot 200 euro. Echt een waardeloze autohandelaar met mooie praatjes. Danny

25-02-2018

Zeer klantvriendelijk

Afgelopen woensdag 21/02/'18 opzoek geweest naar vervangend vervoer. Kom in contact met eigenaar van Auto Harvo, de Waard 6, te Uitweg ( gemeente Lopik ) Via dit bericht / deze mail een woord van waardering voor zijn deskundigheid m.b.t. aanspreken / kennis en gedegen voorlichting. Mijn complimenten en een aanrader voor andere zoekende ( aspirant ) kopers Waardering: een goede 8 (acht van de tien )

Welk cijfer geef jij Autoharvo.nl?