Babboe reviews

3.1

An
30-09-2016

Geen sevice

In 2013 hebben we een babboe city gekocht. Toen waren er redelijke openingstijden. Je kon bij ze langskomen, allemaal heel vriendelijk. We waren ook blij met de bakfiets en gebruikten m zeer regelmatig. Een enorme tegenstelling met tegenwoordig. We hebben al enige tijd last van spaken die breken. Zijn daar inmiddels al een keer of 6 mee naar de fietsenmaker geweest. Aangezien het maar blijft voorkomen hebben we nu besloten om er een nieuw achterwiel in te zetten. Het wiel is geen standaardmaat dus je bent minnif meer verdoemd om die bij babboe te kopen. Het wiel ligt bij babboe op voorraad, maar je kan het niet dezelfde dag ophalen. Je kan het alleen op dinsdag en donderdag tussen 14.15 en 16.30 ophalen. De meeste gebruikers van deze bakfietsen werken tegenwoordig, dus de ophaaltijden zijn belachelijk. Telefonisch zijn ze alleen tussen 9 en 14 te bereiken. Niet echt van deze tijd. En als je een reparatieafspaak wilt maken moet je ong 5 weken wachten. En als je dan een nieuw wiel wilt bestellen, ong. EUR 200 moet je ook nog verzendkosten betalen. En dan krijg je ook nog de opmerking 'we zijn een webshop'. Een goedlopende webshop levert binnen 24 uur, heeft minimaal een afhaalpunt waar je 9 van de 10 keer het artikel wat je zoekt dezelfde dag nog kan afhalen, heeft een klantenservice die tot in de avond te bereiken is. Dus koop geen babboe, betaal wat meer of koop tweedehands een beter merk.