Basems.nl6 ervaringen

08-11-2020

Horloge besteld nooit ontvangen

Horloge besteld nooit ontvangen.
site al weken uit de lucht
pure oplichting.

Rianne
04-11-2020

OPGELICHT

Nooit wat bestellen of kopen! Heb ook een stofzuiger betaald nooit ontvangen! Probeer contact te krijgen maar no way! En grappig is dat de website al 3 weken tijdelijk offline is omdat ze er mee aan het werk zijn! Kort om opgelicht!

Sam
30-10-2020

Oplichting

Een paar maanden terug een rotobstofzuiger gekocht voor een verjaardag. Heel wat later ontvangen. Doos was beschadigd wilde hem meteen terug sturen 4 mails gestuurd en geen terugkoppeling gehad. Stelletje oplichters op de site zijn ze al dagen bezig met een update. Ik heb het doorgespeeld.

Venividivici
Venividivici
29-10-2020

Robotstofzuiger

Ook ik heb een robotstofzuiger gekocht. Duurde weken voordat ik het ontving maar goed ik heb hem. Toen ik de doos opende was de blijdschap snel over. Zag meteen dat het een flut ding was wat weinig voorstelt. Goedkope kwaliteit.
Meteen gekeken hoe ik de stofzuiger retour kan doen en uiteraard mijn geld terug kan ontvangen. Nergens te vinden hoe ik het terug stuur en nu zie je idd het bericht dat ze bezig zijn om de site te updaten. Zo de reacties te lezen. kan ik fluiten naar mijn centen.

Silvie
Silvie
28-10-2020

Waardeloze webwinkel

Heb net als vele andere een robotstofzuiger gekocht alleen werd deze steeds niet geleverd dus hoefde ik hem niet meer. Dit in een mail aangegeven maar geen reactie op gehad. Uiteindelijk gekregen is het zo'n flutding dus wil hem retour sturen, nu al meerdere keren gemaild maar krijg geen reactie terug en de site is al 2 weken niet online ivm aanpassingen.
Ik denk dus dat dit puur oplichting is.
Ik heb net weer een mail gestuurd en hoop dat ik daar wel iets terug op hoor maar ik ben bang van niet.

Nathalie
24-10-2020

Bedrijf reageert niet meer en kan dus fluiten naar mn geld

Via de webshop basems.nl een robot stofzuiger gekocht.
Heb de stofzuiger ontvangen maar zag direct dat dit niet van goede kwaliteit was. Ik wil deze dan ook graag retour sturen.
Ik heb dit direct op de dag van in ontvangst nemen via hun website kenbaar gemaakt.
Daar stond dat er een ‘retourformulier te vinden was op hun website’ maar dat was niet het geval. Er stond dat je dan een mail moest sturen.
Dit heb ik gedaan maar krijg geen reactie.
Afgelopen woensdag wederom een mail gestuurd, geen reactie. De website is ook ‘tijdelijk offline’ vanwege het uploaden van nieuwe producten. Dit is nu al 5 dagen zo.

Op de sticker van de verzender staat alleen postbus 7040 Schiedam. Dus verder geen gegevens om het pakket af te geven of retour te sturen.

Ik ga maandag een chargeback aanvragen bij mijn creditcard maatschappij als ik geen reactie krijg

Welk cijfer geef jij Basems.nl?