Basems.nl9 ervaringen

Silvie
Silvie
19-02-2021

Geld terug voor robotstofzuiger

Ik heb eindelijk mijn geld terug en ik gun dit jullie ook, dus vandaar deze ervaring van mij.
Succes, hoop dat het bij jullie ook lukt!.

Ik heb in september ook een robotstofzuiger besteld bij dit bedrijf. Het duurde alleen al heel lang voor ik hem kreeg dus had een mailtje gestuurd dat ik ervan af zag, kreeg helaas geen reactie en ontving alsnog de stofzuiger.
Net als bij zovele was de teleurstelling nog groter toen ik hem uitpakte, het leek wel een kinderspeelgoedrobotstofzuiger. Dus meteen naar de website om retour te zenden alleen helaas die was offline en op de mails reageerde ze niet.

Nu was ik weer frank visser wordt u al geholpen aan het kijken en ik dacht even kijken. en de site is weer online, dus meteen een mailtje gestuurd (helaas ook binnen 24 uur geen berichtje terug terwijl dit wel erbij staat).
Ik ben de volgende dag meteen gaan zoeken op internet en daar vond ik zowel het adres als een
telefoonnummer en ben ik dus gaan bellen en ja er werd opgenomen. (ik mag de gegevens helaas hier niet delen)

Ik moest toen mijn bestelnummer doorgeven en kreeg meteen een mailtje of dat dit het juiste was en mijn geld zou terug gestort worden, hiervan ook meteen een mailtje gehad. Het zou alleen 2 dagen kunnen duren voordat het geld erop zou staan dus dat wilde ik ook even afwachten voordat ik hier iets op zou zetten maar ik heb mijn geld netjes terug gekregen.

Ik heb die jongeman meteen gezegd dat het wel zo netjes is om terug te mailen en dat ik niet de enige ben, hierop gaf hij aan dat er soms idd slecht gereageerd werd.
Maar er is dus wel nu een mogelijkheid om je geld terug te krijgen, maar dan zou ik wel bellen.

Succes voor iedereen die zijn geld terug wil.

Cindy
23-12-2020

NIKS kopen bij Basems!

Ook ik heb een robotstofzuiger gekocht. Duurde weken voordat ik het ontving maar goed ik heb hem. Toen ik de doos opende was de blijdschap snel over. Zag meteen dat het een flut ding was wat weinig voorstelt. Goedkope kwaliteit.
Meteen gekeken hoe ik de stofzuiger retour kan doen en uiteraard mijn geld terug kan ontvangen. Nergens te vinden hoe ik het terug stuur maar na meerdere mailtjes toch een antwoord gehad hoe en waarnaar ik het kon terug sturen. Dit gedaan maar geen geld terug ontvangen, inmiddels tientallen mailtjes verstuurd waar mijn geld blijft, maar geen reactie. Site is ook ineens uit de lucht.

Diane
30-11-2020

Wil geld terug

Heb de stofzuiger wel ontvangen maar hij trekt op niets!Plastiek geval .Prullen!Heb al zeker 10 mails gestuurd ,krijg natuurlijk geen reactie? Ineens bestaat de winkel precies niet meer!Ik wil retour sturen en mijn geld terug!

Yasemin
23-11-2020

Fraude

Ik heb 3 maanden geleden robotstofzuiger besteld en nooit ontvangen en ook mijn geld niet. Niets bestellen van basems

08-11-2020

Horloge besteld nooit ontvangen

Horloge besteld nooit ontvangen.
site al weken uit de lucht
pure oplichting.

Rianne
04-11-2020

OPGELICHT

Nooit wat bestellen of kopen! Heb ook een stofzuiger betaald nooit ontvangen! Probeer contact te krijgen maar no way! En grappig is dat de website al 3 weken tijdelijk offline is omdat ze er mee aan het werk zijn! Kort om opgelicht!

Sam
30-10-2020

Oplichting

Een paar maanden terug een rotobstofzuiger gekocht voor een verjaardag. Heel wat later ontvangen. Doos was beschadigd wilde hem meteen terug sturen 4 mails gestuurd en geen terugkoppeling gehad. Stelletje oplichters op de site zijn ze al dagen bezig met een update. Ik heb het doorgespeeld.

Venividivici
Venividivici
29-10-2020

Robotstofzuiger

Meteen gekeken hoe ik de stofzuiger retour kan doen en uiteraard mijn geld terug kan ontvangen. Nergens te vinden hoe ik het terug stuur en nu zie je idd het bericht dat ze bezig zijn om de site te updaten. Zo de reacties te lezen. kan ik fluiten naar mijn centen.

Nathalie
24-10-2020

Bedrijf reageert niet meer en kan dus fluiten naar mn geld

Via de webshop basems.nl een robot stofzuiger gekocht.
Heb de stofzuiger ontvangen maar zag direct dat dit niet van goede kwaliteit was. Ik wil deze dan ook graag retour sturen.
Ik heb dit direct op de dag van in ontvangst nemen via hun website kenbaar gemaakt.
Daar stond dat er een ‘retourformulier te vinden was op hun website’ maar dat was niet het geval. Er stond dat je dan een mail moest sturen.
Dit heb ik gedaan maar krijg geen reactie.
Afgelopen woensdag wederom een mail gestuurd, geen reactie. De website is ook ‘tijdelijk offline’ vanwege het uploaden van nieuwe producten. Dit is nu al 5 dagen zo.

Op de sticker van de verzender staat alleen postbus 7040 Schiedam. Dus verder geen gegevens om het pakket af te geven of retour te sturen.

Ik ga maandag een chargeback aanvragen bij mijn creditcard maatschappij als ik geen reactie krijg

Welk cijfer geef jij Basems.nl?