Bax-shop.nl reviews

Snel verzonden. Compleet.

Mc

Doet het goed

14-04-2024

Prima website, veel keuze en toelichting. Eigenlijk vrijwel altijd goed en snel geleverd, als het artikel op voorraad natuurlijk :). En is het een keer toch niet naar wens, dan is een gemakkelijke oplossing altijd beschikbaar. Goed bezig!

Brigitte
13-04-2024

Prima , mooi op tijd en ben er blij mee

Ydur
13-04-2024

Zeer tevreden met mijn bestelling via Bax.

Hier toevallig gevonden waarnaar ik op zoek was.

Snel geleverd dus aanrader.

12-04-2024

Uitgebreid assortiment, snelle accurate levering, goede prijsstelling: kortom een prima webwinkel!

Ad
10-04-2024

Als volkomen leek op hoofdtelefoongebied heb ik veel informatie kunnen halen uit de link van Bax Music https://www.bax-shop.nl/keuzehulp/koptelefoons.

Duidelijker kan niet en kwam uit op deze koptelefoon Pioneer DJ HDJ-X5-S over-ear DJ-koptelefoon die ook nog eens meteen na bestelling de volgende dag geleverd werd.

Deze Pioneer koptelefoon gaat prima samen met mijn Yamaha PSR EW 425, zeer goed geluid en ook prima afgeschermd voor de omgeving.

Ondanks dat het snoer nogal kort lijkt is deze eenvoudig te verbinden door de stekker onder het keyboard door te verbinden met het keyboard zelf, blijft voldoende speling over.

Kortom, dik tevreden ( en mijn omgeving ook ) over Bax Music.

10-04-2024

K&M statief met tablethouder gekocht. Scherpe prijs en vlotte levering. Wel goed de specs lezen want er zijn vele uitvoering en niet altijd even helder beschreven. Met de site van de fabrikant er bij lukt het dan toch. Een zeer stabiel statief en een betrouwbare houder waar de tablet inclusief hoes gemakkelijk bevestigd wordt. Een aanrader.

Lennart
10-04-2024

Ik ben zeer tevreden over de gekochte basgitaar (B-stock Ibanez EHB 1505MS).

De reden dat ik geen 9 of 10 heb gegeven is dat ik er thuis achter moest komen wat de schade van de basgitaar was waarom deze als B-stock werd verkocht. De foto's op de site lieten de gitaar zien, en daar viel me niks op, eenmaal in mijn bezit zag ik dat er deukjes zitten in het uiteinde/bovenkant van de nek. Het zijn er niet veel en vallen niet erg op, maar ik zou verwachten dat er minstens 1 foto van de schade te zien is.

Verder was de gitaar goed verpakt.

Volgende keer als ik weer wat nodig heb, zal ik een bestelling plaatsen

Rien
09-04-2024

Top. snel en degelijk geleverd

Claudia
09-04-2024

Goede adviezen, klantvriendelijk. Ben super blij met m'n basgtaar!

Danielle
08-04-2024

Ik wacht nog steeds op een nieuwe pinspot die nooit mijn huis bereikt heeft en die wel betaald is.

Joanne
06-04-2024

Zeer tevreden over de elektrische piano die ik binnenkreeg van jullie. Is netjes aangekomen en voldoet aan de verwachtingen.

Jan willem

Top product

Goede service

Stevige handvaten

Snelgeleverd 👍🏻

Rudi
05-04-2024

Mooi product, goede prijs, snelle service. Wat wil.je nog meer?!

Bill
05-04-2024

Product een dag later aangekomen, maar geen probleem.

Maar geen opvulling in doos zodat 2 producten vrij konden stuiteren. Kan beter dus.

Duco
04-04-2024

Prima en op tijd

Nic
04-04-2024

Snelle maar onvolledige levering. heb contact opgenomen voor de ontbrekende DVS vinyl platen, maar heb er nog geen ontvangen. Ok, ze staan niet expliciet vermeld op de inhoudslijst van de webshop, maar wel op de pioneerdj website en ook expliciet bij de concurrende webshops, die hetzelfde product aanbieden voor een nagenoeg identieke prijs met vinyl platen. Heb er ondertussen apart besteld. Een DVS pakket zonder vinyl?! Fout van pioneer?

Tijmen
03-04-2024

Niks ontvangen. Ook niet na herhaaldelij vragen. Dhl beweert geleverd te hebben, maar wij weten van niks.